Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2012

    Korting op 420shop
    blast away!

    #2
    In mei 2012 staan de twee grootste planeten van het zonnestelsel, Jupiter en Saturnus precies lijnrecht tegenover elkaar ten opzichte van de zon. Sommige wetenschappers denken dat ook dit invloed kan hebben op het gedrag van de zon, door de getijdenkrachten die die enorme planeten veroorzaken.
    Bron
    Meer bronnen

    Comment


      #3
      Re: 2012

      Ach, ik probeer me er niet zo druk om te maken, wat kunnen we er nou aan doen?
      Lijkt me zeker een vette dag Als we in een zwart gat terecht komen, so what? Zijn we allemaal dood, zonder iets te voelen of over na te kunnen denken, hoe erg is het dan nog?

      Comment


        #4
        Re: 2012

        Hmmmmm zonnepiek, meer oogst .

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: 2012

          Overleeft cannabis rond de 50 graden?
          Onze zomer geeft soms 30 graden, doe daar eens 50% bij.

          Buitenkweek is dan dood en de afzuigers gaan de deur uit, en dan spreek ik nog niet over airco voor te kweken. Dat gaat ooit ook nog een must zijn.

          Please mannen, open your eyes!
          Please! It will all change faster then you want it to!

          @Sammy dood? Dat is het hem net, NIEMAND, maar dan ook NIEMAND weet wat er gebeuren zal.
          Maar IEDEREEN -met logisch verstand dat gericht is op feiten- zal weten dat er "iets" komt.
          Something that will rip every believe apart.
          Prove me wrong!

          Comment


            #6
            Re: 2012

            Nobody can prove you wrong
            Yet...

            Maar dat 50% extra zon, zal dat niet tijdelijk zijn (1 dag ofzo of nog minder)? Want die planeten die op een lijn staan blijven niet zo staan de hele tijd en zullen dus niet continu voor die verwarming zorgen.

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: 2012

                Oorspronkelijk geplaatst door Leffe
                Overleeft cannabis rond de 50 graden?
                Onze zomer geeft soms 30 graden, doe daar eens 50% bij.

                Buitenkweek is dan dood en de afzuigers gaan de deur uit, en dan spreek ik nog niet over airco voor te kweken. Dat gaat ooit ook nog een must zijn.
                Hmm in 2012 zeg je... dan kan ik dit forum wel opdoeken

                De demonen (katholieken) indoctrineerden, schreven alles naar eigen waarheid en hebben ons dom gemaakt.
                Niet alleen zij hoor
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Re: 2012

                    Dus je zegt dat als we in plaats van kerken, allemaal maya tempel hadden staan hier, dat de wereld zo veel meer wijsheid had gekent?

                    Wat ik denk dat er kan gebeuren:
                    De planeten staan op een rij
                    aantrekkingskracht komt van 1 kant
                    aarde word richting planeten getrokken en maakt geen "mooie" rondjes meer om de zon
                    super hete zomers (dichtbij de zon)
                    super koude winters (heel ver weg)

                    Maarja, who knows.

                    Comment


                      #11
                      Re: 2012

                      Ik vind het bullshit.

                      Comment


                        #12
                        Re: 2012

                        Hmmm die global warming...
                        kan dat niet afkomstig zijn van dat grote veld antennes in de VS???
                        kan effe niet op naam komen..
                        Ze zouden er de atmosfeer mee kunnen veranderen ofzo..

                        Leffe, jij weet wss wel waarover ik het heb
                        Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

                        Comment


                          #13
                          Re: 2012

                          er zijn al filters die alle giftige componenten van uitlaat gassen kunnen filteren alleen
                          dat vereist wel een hoeveelheid platina die het product erg duur maken , beetje te duur en platina is heel zeldzaam daarom ook zo duur.

                          gtz

                          Comment


                            #14
                            Re: 2012

                            @Boerjanster, HAARP

                            Comment


                              #15
                              Re: 2012

                              Oorspronkelijk geplaatst door Sammy
                              Dus je zegt dat als we in plaats van kerken, allemaal maya tempel hadden staan hier, dat de wereld zo veel meer wijsheid had gekent?
                              Neen, want ook de Maya's waren een wreed volk. Enfin, dat is relatief.
                              Ik zeg gewoon: De Maya's en alle andere stammen op de nieuwe wereld zijn naar de hand gezet van de Katholieke kerk. Het land werd afgenomen, het volk bekeerd, tot slaaf gebruikt of gedood.

                              De Maya's hadden iets in handen dat tot vandaag nog de meest acuraatste kalender is.
                              Maar beeld je eens in dat de Kerk iets vind dat verder terugreikt dan 6000 jaar
                              Dat zou toch volledig haaks slaan met het woord van god?
                              Want volgens "god" (katholieken) bestaan we nog geen 6000 jaar. Zie genesis.
                              De inquisitie is geen geheim! En dat tijdens die inquisitie alle "wetenschap" door de Kerk tot zich is getrokken is ook geen geheim.
                              Vraag je dit af: Alle grote culturen ver voor Christus wisten dat we in een stelsel leven vergezeld met planeten, ook wisten zij dat de aarde rond was.
                              Maar na the dark ages (kruistochten) geloofde bijna elke mens dat hij van de aarde kon vallen omdat ze plat was.


                              Ook was ver voor heel deze indoctrinatie wereldwijd de Vedas een topgeloof, en daar spreken ze over 100 000'en jaren geleden.
                              Er is een verloren kennis, en die verloren kennis is te danken aan de macht boven het Katholisme. Zij hebben het op de brandstapels gegooid, tot zich getrokken, als ketterij afgeschreven, ...

                              Vraag je dit ook eens af: Waarom een geloof zoveel macht heeft, terwijl ze nederigheid predikken. Sta daar maar eens bij stil.

                              Comment

                              Bezig...
                              X