Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Ja, die beschavingen waren toch lokaal, ik bedoel ze waren niet over de hele wereld verspreid.
    Onze beschaving, althans de westerse, is voornamelijk verspreid over Europa en Amerika, dus het zal al erg moeten zijn tegen dat onze beschaving ten onder gaat

    grtz

    Comment


      #32
      Volledig mee eens, alleen - het ZAL erg zijn, wanneer het gebeurt

      Of het 2012 is zullen we moeten afwachten. In ieder geval, welke vorm het ook aanneemt, of dit nu een poolverschuiving is door een zonnesteek of iets anders, je kunt er donder op zeggen dat het water hoog komt te staan voor korte tijd en een periode van een aantal decennia zonder zonlicht omwille van alle vulcanische assen in de atmosfeer - intrede van de ijstijd. De vorige ijstijd die zo'n 10.000 jaar geleden eindigde werd voorafgegaan door hevige vulcanische activiteit.

      De beschaving mag dan wel de hele aardbol bestrijken dus er zullen altijd wel een paar tienduizenden overlevenden zijn in de hooggebergtes, maar de kernreactoren zijn ook over de voledige westerse invloedzone bezaaid; als deze allemaal tsjernobil achtige toestanden veroorzaken komt het er niet zo best uit te zien.

      Stel, in het beste geval, dat enkel een bepaald werelddeel vergaat, dan is de wereldeconomie zo hard vergald en krijg je ook weer met de meer beestachtige natuur van de overblijvers te maken - we zijn zo overgeleverd aan de delicate wereldbalans zo als die er nu bestaat dat elke kleine verstorende gebeurtenis genoeg is om alles drastisch te beinvloeden - laat staan een grote ramp. Kijk maar is naar de huidige financiele crisis, en dat is niks...

      2012, of wanneer het ook komt, heeft absoluut niets met goddelijke punitieve maatregelen voor de mensheid te maken; het is een proces dat nodig is om de batterijen van de aarde weer op te laden en weer een nieuwe cyclus te beginnen - uiterst onpersoonlijk dus. We kennen de evolutie van de mens in al zijn stadia tot op het sapiens sapiens wat we nu zijn. Wie heeft er ooit gezegd dat het daarbij ophoudt?

      'Een' logische denkwijze is dat dit blijft verdergaan, en de volgende stap volgens velen, mezelf incluis, is dat dit op het supramentale gebied gaat primeren. Ik hoop echt dat dit kan zonder een cataclysmische wending in onze geschiedenis, maar we zullen wel zien.

      Comment


        #33
        ik denk dat er geen flikker gaat gebeuren en als dat wel et geval zal zijn dat we er geen reet van mee maken buiten een beetje pijn om,en dan heb ik zoiets van dat zien we dan wel weer al dat zwaarmoedige gedoe ffs enjoy life!

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door RoadManiac View Post
          nostradamus is een fake, dat is zoveel keer bewezen, een zwart gat kan je niet zien dus kan je ook niet weten of die er is.
          Dit kan ik gewoon niet laten liggen




          Ik heb deze week toevallig gelezen dat er nogal wat mensen geloven dat in 2012 het nieuwe astrologische tijdperk ingaat namelijk het tijdperk van de waterman.

          http://en.wikipedia.org/wiki/Age_of_...ge_of_Aquarius

          Comment


            #35
            @Goddy! Nice pic! want nostradamus is geen zeveraar! Heel veel van zijn voorspellingen zijn uitgekomen...

            Ik geloof wel dat er iets zal gebeuren in 2012, kijk naar het verleden en dan zie je zoiezo wat er al allemaal gebeurd is!

            Comment


              #36
              Ik hoop dat er iets gebeurd in 2012 anders zijn we er niet meer
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #37
                http://www.daanspeak.com/Maya01.html
                kijk hier is naar.
                hier staat dat 2012 het einde is van een 26000 jaar lange periode.
                en het begin is van een nieuwe periode bla bla bla bla.....
                kijk zelf maar

                Grtz Reub

                Comment


                  #38
                  Wel verbijsterend hoe ze vroeger al zoveel verstand van het universum hadden!

                  De Maya's waren haarscherp in hun berekeningen en konden in het verlengde hiervan ook haarscherp voorspellen. Ze waren zelfs zo specifiek dat ze in die enorme cyclus van 26.000 jaar tot op de dag nauwkeurig waren: 21 december 2012. die datum markeert het einde van de grote kalender en van de cyclus van dertien zogenoemde baktuns en waarna de aarde begint aan de 'periode van de vijfde zon'.
                  20 december is mijn vrouwke jarig, zal een spetterend feestje worden
                  Veel gestelde vragen over het forum

                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door janjaap View Post
                    er zijn al filters die alle giftige componenten van uitlaat gassen kunnen filteren alleen
                    dat vereist wel een hoeveelheid platina die het product erg duur maken , beetje te duur en platina is heel zeldzaam daarom ook zo duur.

                    gtz
                    ze noemen dat een katalysator en zit op iedere auto

                    Comment


                      #40
                      2012
                      bullschit
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        #41
                        Bullshit op basis van welk punt?

                        Comment


                          #42
                          wrs bullshit op het punt van al die doemdenkerij en bijna paranoia gedachten van sommige, zoals alien al zei, enjoy life en als het zo einde is dan zal het wel rap gedaan zen . dus relax and enjoy life

                          Comment


                            #43
                            Wijze woorden bear
                            Op punt van wat er ga gebeuren simplex, in 2012 zullen we allen nog lekker chillen op jd .

                            Grtz
                            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                            Comment


                              #44
                              niburu is coming..

                              Comment


                                #45
                                man man man, we leven vandaag pipootjes
                                Etiam inter vepres rosae nascuntur

                                Comment

                                Bezig...
                                X