2012

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • weedlover
    Banned
    • May 2008
    • 975

    #31
    Ja, die beschavingen waren toch lokaal, ik bedoel ze waren niet over de hele wereld verspreid.
    Onze beschaving, althans de westerse, is voornamelijk verspreid over Europa en Amerika, dus het zal al erg moeten zijn tegen dat onze beschaving ten onder gaat

    grtz

    Comment

    • Simplex
      Retired
      • Jan 2009
      • 60

      #32
      Volledig mee eens, alleen - het ZAL erg zijn, wanneer het gebeurt

      Of het 2012 is zullen we moeten afwachten. In ieder geval, welke vorm het ook aanneemt, of dit nu een poolverschuiving is door een zonnesteek of iets anders, je kunt er donder op zeggen dat het water hoog komt te staan voor korte tijd en een periode van een aantal decennia zonder zonlicht omwille van alle vulcanische assen in de atmosfeer - intrede van de ijstijd. De vorige ijstijd die zo'n 10.000 jaar geleden eindigde werd voorafgegaan door hevige vulcanische activiteit.

      De beschaving mag dan wel de hele aardbol bestrijken dus er zullen altijd wel een paar tienduizenden overlevenden zijn in de hooggebergtes, maar de kernreactoren zijn ook over de voledige westerse invloedzone bezaaid; als deze allemaal tsjernobil achtige toestanden veroorzaken komt het er niet zo best uit te zien.

      Stel, in het beste geval, dat enkel een bepaald werelddeel vergaat, dan is de wereldeconomie zo hard vergald en krijg je ook weer met de meer beestachtige natuur van de overblijvers te maken - we zijn zo overgeleverd aan de delicate wereldbalans zo als die er nu bestaat dat elke kleine verstorende gebeurtenis genoeg is om alles drastisch te beinvloeden - laat staan een grote ramp. Kijk maar is naar de huidige financiele crisis, en dat is niks...

      2012, of wanneer het ook komt, heeft absoluut niets met goddelijke punitieve maatregelen voor de mensheid te maken; het is een proces dat nodig is om de batterijen van de aarde weer op te laden en weer een nieuwe cyclus te beginnen - uiterst onpersoonlijk dus. We kennen de evolutie van de mens in al zijn stadia tot op het sapiens sapiens wat we nu zijn. Wie heeft er ooit gezegd dat het daarbij ophoudt?

      'Een' logische denkwijze is dat dit blijft verdergaan, en de volgende stap volgens velen, mezelf incluis, is dat dit op het supramentale gebied gaat primeren. Ik hoop echt dat dit kan zonder een cataclysmische wending in onze geschiedenis, maar we zullen wel zien.

      Comment

      • Urban
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2008
        • 4104

        #33
        ik denk dat er geen flikker gaat gebeuren en als dat wel et geval zal zijn dat we er geen reet van mee maken buiten een beetje pijn om,en dan heb ik zoiets van dat zien we dan wel weer al dat zwaarmoedige gedoe ffs enjoy life!

        Comment

        • goddy
          Senior Stoner
          Member
          • Jul 2008
          • 36

          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door RoadManiac
          nostradamus is een fake, dat is zoveel keer bewezen, een zwart gat kan je niet zien dus kan je ook niet weten of die er is.
          Dit kan ik gewoon niet laten liggen




          Ik heb deze week toevallig gelezen dat er nogal wat mensen geloven dat in 2012 het nieuwe astrologische tijdperk ingaat namelijk het tijdperk van de waterman.

          Comment

          • Verkeyn
            Retired
            • Jan 2008
            • 287

            #35
            @Goddy! Nice pic! want nostradamus is geen zeveraar! Heel veel van zijn voorspellingen zijn uitgekomen...

            Ik geloof wel dat er iets zal gebeuren in 2012, kijk naar het verleden en dan zie je zoiezo wat er al allemaal gebeurd is!

            Comment

            • Jointjedraaien
              Admin
              Admin
              • Oct 2007
              • 4362

              #36
              Ik hoop dat er iets gebeurd in 2012 anders zijn we er niet meer
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment

              • reub
                Ultra Stoner
                • Nov 2008
                • 114

                #37
                Friendly and helpful customer support that goes above and beyond. We help you get the perfect domain name.

                kijk hier is naar.
                hier staat dat 2012 het einde is van een 26000 jaar lange periode.
                en het begin is van een nieuwe periode bla bla bla bla.....
                kijk zelf maar

                Grtz Reub

                Comment

                • Jointjedraaien
                  Admin
                  Admin
                  • Oct 2007
                  • 4362

                  #38
                  Wel verbijsterend hoe ze vroeger al zoveel verstand van het universum hadden!

                  De Maya's waren haarscherp in hun berekeningen en konden in het verlengde hiervan ook haarscherp voorspellen. Ze waren zelfs zo specifiek dat ze in die enorme cyclus van 26.000 jaar tot op de dag nauwkeurig waren: 21 december 2012. die datum markeert het einde van de grote kalender en van de cyclus van dertien zogenoemde baktuns en waarna de aarde begint aan de 'periode van de vijfde zon'.
                  20 december is mijn vrouwke jarig, zal een spetterend feestje worden
                  Veel gestelde vragen over het forum

                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment

                  • gerard006
                    Retired
                    • Dec 2008
                    • 82

                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door janjaap
                    er zijn al filters die alle giftige componenten van uitlaat gassen kunnen filteren alleen
                    dat vereist wel een hoeveelheid platina die het product erg duur maken , beetje te duur en platina is heel zeldzaam daarom ook zo duur.

                    gtz
                    ze noemen dat een katalysator en zit op iedere auto

                    Comment

                    • westport
                      Wicked Grower
                      420 MemberLucky Member
                      • Aug 2008
                      • 3847

                      #40
                      2012
                      bullschit
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                      Comment

                      • Simplex
                        Retired
                        • Jan 2009
                        • 60

                        #41
                        Bullshit op basis van welk punt?

                        Comment

                        • bearprolec
                          Junior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Aug 2008
                          • 559

                          #42
                          wrs bullshit op het punt van al die doemdenkerij en bijna paranoia gedachten van sommige, zoals alien al zei, enjoy life en als het zo einde is dan zal het wel rap gedaan zen . dus relax and enjoy life

                          Comment

                          • westport
                            Wicked Grower
                            420 MemberLucky Member
                            • Aug 2008
                            • 3847

                            #43
                            Wijze woorden bear
                            Op punt van wat er ga gebeuren simplex, in 2012 zullen we allen nog lekker chillen op jd .

                            Grtz
                            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                            Comment

                            • stiff
                              Gandhi Ganjamaster
                              MemberLucky Member
                              • Feb 2009
                              • 479

                              #44
                              niburu is coming..

                              Comment

                              • Marleyboro
                                Expert Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Mar 2009
                                • 96

                                #45
                                man man man, we leven vandaag pipootjes
                                Etiam inter vepres rosae nascuntur

                                Comment

                                Bezig...