Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    yo, Ik hoop ook dat we tegen dan allemaal op JD zitten te chillen - en BLIJVEN chillen

    het enige punt wat ik wil maken is dat er een pak meer aan te pas komt dan een of andere zweverige, vage 'profecie'. Er bestaat voldoende literatuur over onderzoeken door gerenomeerde wetenschappers die je een heel ander beeld geeft hierover. Bedoeling van dit topic was toch 2012 - fire away?

    Comment


      #47
      Wat een bullshit. Zou de wereld in 2000 niet ookal vergaan zijn?

      En dan nog, ik bekijk het altijd zo.. : Als de wereld vergaat, vergaat iedereen, dus heb ik er ook geen last van. En ik leef nu en ik steek nu nog een joint op.

      Comment


        #48
        Volledig akkoord met whitewiddow. Carpe diem: pluk de dag.


        Greetz,
        zion

        Comment


          #49
          Wel graag na de oogst he. Wil nog effe kunnen genieten van het nieuwe buitenseizoen. Inderdaad we leven vandaag. Geniet van het nu en morgen zien we wel weer.
          "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

          Medigebruiker

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door WhiteWiddow View Post
            Wat een bullshit. Zou de wereld in 2000 niet ookal vergaan zijn?

            En dan nog, ik bekijk het altijd zo.. : Als de wereld vergaat, vergaat iedereen, dus heb ik er ook geen last van. En ik leef nu en ik steek nu nog een joint op.
            Ik dacht ook ergens op de totale Zonsverduistering op 11-08-1999.
            Daar ging normaal ook iets gebeuren. Grtz

            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #51
              als we toch moeten gaan dan maar met een big bang euh big bud bedoel ik

              Comment


                #52
                Agree!

                Ja klopt, en in 2000 zouden alle computers het niet aankunnen. Wel duidelijk dat die
                mensen die dat zeggen niet smoken xD

                Comment


                  #53
                  tsja maar toch heeft de milennium bug (daarmee bedoel ik alle insecten uit het jaar 2000) toch behoorlijk wat schade aangericht aan onze geliefde plantjes in ieder geval meer dan de andere milennium bug aan de computers.

                  Comment


                    #54
                    Ik denk dat iedereen zich zo druk gaat maken over 2012 en dat ze door de stress allemaal doodvallen in 2012.

                    Niemand weet wat er gaat gebeuren, het kan dan gedaan zijn met ons, maar dat kan morgen even goed, des te meer een reden om van het leven te genieten, dus JD steek er nog maar eentje op en geniet er ten volste van!

                    Comment


                      #55
                      dus volgens jou gaat het zo gaan:

                      IEE!!!!!!! 2012!!!!!!!! WAAAAAAAA!!! 2012!!!!!!!! wereld vergaat !!!!!!!!! ieeeeeeeeeee!!!
                      *en een heleboel ander vrouwengekrijs*
                      en plots:
                      paf paf paf paf aargh paf paf paf aargh paf aargh paf (da zijn de die die doodgaan van de stress)

                      zoiets?



                      grtz

                      Comment


                        #56
                        Jep zoiets

                        Behalve de mensen die chill hun jointje opsteken en geen last hebben van stress

                        Comment


                          #57
                          De millenium bug is volgens mij uitgevonden door de eigenaar van Jamba Ringtones

                          Geldklopperij is het!
                          Veel gestelde vragen over het forum

                          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment


                            #58
                            2012

                            Op 21 december 2012 zal de wereld vergaan volgens de Inca's; aangezien hun kalender dan stopt. Sommigen denken dat de mentale wereld dan gewoon zal vergaan. Wat is jullie standpunt hier over? Ik persoonlijk geloof er niet echt in.
                            as it was in the beginning,
                            so shall it be in the end
                            -BM-

                            Comment


                              #59
                              Re: 2012

                              ja je moet ergens in geloven he!ik geloof dat ik er nog maar 1 moet roken

                              Comment


                                #60
                                Re: 2012

                                en geloven doen je in de kerk al het andere is slap gelul

                                Comment

                                Bezig...
                                X