Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 2012

    ik heb hier zelf ook iets over gelezen een hele tijd geleden.
    de kinderen die dan zouden worden gebroen zouden telepatische krachten hebben enzo..
    maar weet niet echt wat ik ervan moet geloven.
    afwachten en we zullen zien

    Comment


      #17

      Comment


        #18
        Re: 2012

        Hmm ben een sterrenkind dan

        dacht altijd datk een dwarsligger was
        Heb meestal een ander gedacht dan een ander

        Nee maar ff serieus nu.. wat zijn die sterrekinderen??
        ben van 1989... ben dus even nieuwsgierig nu
        Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

        Comment


          #19
          Re: 2012

          ja zou ik ook wel eens wilen weten

          Comment


            #20
            Re: 2012

            Sterrekinderen zijn kinderen/sommige al volwassen die een nieuwe generatie inluiden.
            Ze kunnen zich ook moeilijk schikken in de huidige maatschappij, omdat de maatschappij van vandaag huist op verkeerde overtuigingen.
            Ze zullen een groot onderdeel spelen bij de dag van het ontwaken en mensen leiden...

            Comment


              #21
              Lees maar eens "Fingerprints of the Gods" - denk dat dit ook in het Nederlands vertaald is - Heb me even een paar maanden niet goed gevoeld nadat ik het gelezen had...

              Ik ben allesbehalve het naieve type...

              Comment


                #22
                Volgens Nostradamus zou 2012 idd wel eens het einde van de wereld kunnen zijn.Nu ga ik niet beweren dat dat alles ook daadwerkelijk zal gebeuren maar toch wel straf,niet?
                Peace Out en wat komt komt,live to enjoy another day !!

                Comment


                  #23
                  Ja nostradamus geeft zo'n beetje elk jaartal op , zal best wel een keer uitkomen.



                  Grtz.

                  Comment


                    #24
                    allez gasten, het erste dat kan gebeuren is dat Jupiter ons op de pees van den boogschutter legt en dat Saturnus die boogschutter een mep geeft, waardoor we naar het zwarte gat vliegen. Hierdoor gaan we wel een probleemke hebben omdat de aantrekkingskracht van een zwart gat groter is dan dat van de zon. Wij zullen onze lieve zon gedag moeten zeggen!

                    Comment


                      #25
                      nostradamus is een fake, dat is zoveel keer bewezen, een zwart gat kan je niet zien dus kan je ook niet weten of die er is.

                      Comment


                        #26
                        erm, inderdaad, het zendt geen licht uit omdat de zwaartekracht zo sterk is, maar " een zwart gat " is gewoon een benaming voor dat soort fenomeen. Het trekt dus ook alle massa naar zich toe ( ook licht! )

                        Comment


                          #27
                          Als ik nog mee mag maken dat de aarde vergaat mag ik blij zijn

                          Kans is zo klein...
                          Veel gestelde vragen over het forum

                          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment


                            #28
                            Tja, ik geloof er ook weinig van. Het kan natuurlijk wel, we weten pas na die bewuste datum of het echt was of niet.

                            Het zou jammer zijn, als ons leven over minder dan 4 jaartjes ophoud.. Wie weet houdt ons leven dan niet op, maar gebeurd er iets positiefs. Of komen er duizenden nieuwe dier en planten soorten bij, we will not know it for now..
                            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                            Comment


                              #29
                              ik geloof het wel ; dat er iets speciaal zal komen dat het om de slechts zoveel jaar uitkomt;

                              gelukkig dat wij nu leven dan maken we het nog eens mee

                              Greetz
                              Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                              Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                              sigpic

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
                                Als ik nog mee mag maken dat de aarde vergaat mag ik blij zijn

                                Kans is zo klein...

                                De Aarde vergaat niet hoor, althans, nu nog niet, maar 'planetaire vernieuwing' zoals ik dat graag noem treedt met regelmaat op - dit wordt ook door de wetenschap bevestigd. De aarde hoeft niet in z'n geheel te vergaan om het hoofdstukje 'de mens' ten einde te brengen of in ieder geval terug in het stenen tijdperk te plaatsen; een vloedgolf in combinatie met een snel opkomende ijstijd doen ook al aardig hun werk.

                                Er is bewijs genoeg (geologisch, antropologisch, etc..) dat dit ettelijke malen gebeurd is in het verleden en er is ook meer dan genoeg bewijs dat er beschavingen hebben bestaan die minstens net zo geavanceerd waren als de onze... tot op een zeker moment wanneer deze beschavingen in hun totaliteit plotsklaps teruggedrongen raakten - Why?

                                In ieder geval, ben het er mee eens dat je er helemaal niets tegen kunt doen en dat het geen zin heeft om erover te morren. Eigenlijk (als je zoiets als dit serieus neemt) is dit een gebod om het ervan te nemen en een zo stressloos mogelijk bestaan te leiden tot op het 'grote moment'

                                Smokem' baby!

                                Comment

                                Bezig...
                                X