Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: 2012

    speciaal voor origineel :

    Nasa: ‘de wereld vergaat niet!’








    Gek worden ze bij Nasa van de telefoontjes of de wereld vergaat in 2012. Zo gek, dat ze een officieel bericht uitbrengen: we zijn veilig. Op 21 december 2012 loopt de Mayakalender af. En dat heeft de halve wereld er van overtuigd dat we nog twee jaar te gaan hebben tot een vreselijke ramp. Hollywood kan natuurlijk niet achterblijven: in november krijgen we 2012, The Movie, met ondermeer Woody Harrelson. In deze
    gelikte film
    vergaat de wereld omdat we botsen met een andere planeet. Om de film te promoten is Sony Pictures een viral campagne gestart. Centraal daarin staat het
    Institute for Human Continuity
    . Dit 'geheime' agentschap - hoe geheim ben je als je een website hebt? - moet zorgen dat een klein groepje mensen het einde van de wereld overleeft. Uiteraard is het IfHC een spoof, op de website van het instituut is in de kleine lettertjes te lezen dat het om de promotie van een film gaat. Veel mensen zien dat echter niet, lezen de site en raken in paniek. En wat doe je als je bang bent dat de wereld vergaat? Juist, dan bel je Nasa. Daar worden ze gek van de telefoontjes van verontruste wereldburgers. Daarom heeft de ruimtevaartorganisatie iets bijzonders gedaan. Bij monde van David Morrison, hoofd van het astrobiologisch instituut, heeft Nasa laten weten dat de wereld
    niet op korte termijn
    vergaat. 'Ik krijg zelfs brieven van tieners die zeggen dat ze zelfmoord overwegen omdat ze het einde van de wereld niet willen meemaken', vertelde Morrison de Britse krant Independent. Hij heeft een boodschap voor de hele wereld: ook op 22 december 2012 zal de wereld nog gewoon bestaan en rondjes draaien rond de zon. [caption id="attachment_1986" align="aligncenter" width="300" caption="Dit is dus niet echt. Bel vooral Nasa niet"]
    [/caption]

    Comment


      #77
      Re: 2012

      we zien het over 2/3 jaar wel...
      geduld is een schone zaak mijn vriend

      Comment


        #78
        Re: 2012

        Ja zoals je daar dus kunt lezen is het bullshit.

        Comment


          #79
          Re: 2012

          'Wereld vergaat pas in 2208'

          Comment


            #80
            Re: 2012

            NASA = Never A Straight Anwser!

            Oorspronkelijk geplaatst door wigyour View Post
            Ja zoals je daar dus kunt lezen is het bullshit.
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #81
              Re: 2012

              haha het is geen 2012 meer onderzoekers hebben iets gedaan ofzo en het was een fout nu is het 22-23 of 24 december 2020 , het stond op msn.nl maar kan hem niet hem nu niet meer vinden xD
              Last edited by smokyy; 27 October 2009, 19:34.

              Comment


                #82
                Re: 2012

                nee ook niet smoky....ze hebben een foute berekening gemaakt en blijkt dus 2180 te zijn en tegen die tijd hebben wij allemaal ons best al gedaan en inmiddels al opgegeten of verstrooid dus ik maak me niet druk................ was gisteren op de radio trouwens
                sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                Comment


                  #83
                  Re: 2012

                  2208 dus enkele berichten geleden
                  sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                  Comment


                    #84
                    Re: 2012

                    tja dan ben ik toch al de pijp uit

                    Comment


                      #85
                      Re: 2012

                      Comment


                        #86
                        sigpic
                        Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

                        Comment


                          #87

                          Comment


                            #88
                            Re: 2012

                            gaat vanaf 1 januari 2012 met stapel joints in tuin zitten wachten op het vuurwerk.

                            ben een geduldig mens, rekenfout of niet......... we shall see.

                            Comment


                              #89
                              Re: 2012

                              Oorspronkelijk geplaatst door WietRouZz View Post
                              heel vreemd die rekenfout...
                              alll die tijd niemand geweest die een 'rekenfout' kon ontdekken.
                              Vind het ook een beetje vreemd. ik geloofde niet dat 2012 het einde zou zijn, maar waarom moet er zo'n geruststellend bericht naar buiten? Waarschijnlijk zodat ze in 2212 nog een keer zo'n film kunnen maken

                              En nog het volgende wat me opviel:

                              Bovendien bestaat er helemaal niet zoiets als een exacte 'evenaar' van de Melkweg.

                              Ik ben geen astroloog, maar onze melkweg heeft wel een exacte evenaar toch?




                              Er zit een zwart gat in het midden van onze melkweg, daar draaid alles omheen, je zou zeggen dat er wel een evenaar moet zijn. net zoals bij onze aarde die om de zon heen draaid. (een zwart gat is gewoon een mega zon die zoveel zwaarte kracht produceert dat zelfs het licht niet meer kan ontsnappen.)

                              Als je googled over evenaar melkweg of equatar galaxy krijg je alleen maar 2012 bullshit. Maar toch denk ik wel dat er een evenaar moet zijn...
                              Veel gestelde vragen over het forum

                              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment


                                #90
                                Re: 2012

                                Als de wereld vergaat ben ik erbij was er niet bij in het begin mogen we toch het einde zien. Maar als ik daarover nadenk, me zorgen inmaakt, of zelfs slaapverliezen of immigreren nee man als er 2 dingen in het leven dat nooit zal veranderen dan zijn er mensen die ons bang maken en mensen die daar van profiteren ben niet een dom kalf laat maar komen kan niet wachten. maar je zult wel zijn in 2012 binnen 2 jaar en 1 maand 10 dagen zullen we nog steeds zitten te lullen dat de wereld zal vergaan dan in 2208 dan in 2507 en zo voort. dus ja degene die er in geloven het is hun recht. Maar ik heb ook een recht. Recht op mijn opinie. Je bent een idioot als je zegt dat de wereld zal vergaan zonder toekomstbol ge bent nog dommer als je er zo eentje gelooft dus rot op met je gelul.

                                Dank U bij voorbaat.
                                Orias.

                                Comment

                                Bezig...
                                X