Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: 2012

    Wat is geloven ? fantasie? dromen? in de toekomst kijke kan niemand altans niemand die ik ken
    God was never on your side..

    Comment


      #62
      Re: 2012

      Geloof niet in die inca gedoe. Maar ben wel benieuwd hoe de zonnen stormen gaan worden en of de poolen van de aarde inderdaad zullen omdraaien.

      Comment


        #63
        Re: 2012

        Ik zou zeggen; klinkklare onzin. Echter als je je er verder in verdiept, zie je dat meerdere oudere volkeren met hun 'berekeningen' allemaal op die datum uit komen.. Waarvan de bekende toch wel die Inca's zijn. (Die overigens altijd gelijk hebben gehad met hun voorspellingen, heb ik me laten vertellen).

        Ach ja. Vroeger dacht men ook dat God in het jaar 1000 (n Ch.) terug zou komen om mensen op te halen, en vreesde men in die tijd al helemaal voor het jaar 2000; de wereld zou dan compleet uit elkaar springen.
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #64
          Re: 2012

          Een ding scheelt:
          Als we gaan, gaan we met z'n allen.
          Gezellig...

          vale.

          Comment


            #65
            Re: 2012

            Die zin doet me denken aan een liedje:
            Er is al een soortgelijke thread, deze is dus overbodig.
            Topic gesloten. Mvg, Weedy.

            Praat dus verder in die thread
            Last edited by Jointjedraaien; 10 June 2010, 03:07.
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment


              #66
              Re: 2012

              "Op 21 december 2012 zal de wereld vergaan volgens de Inca's; aangezien hun kalender dan stopt. Sommigen denken dat de mentale wereld dan gewoon zal vergaan. Wat is jullie standpunt hier over?"
              Last edited by Jointjedraaien; 10 June 2010, 03:07.
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #67

                Comment


                  #68
                  Re: 2012

                  Heb door die jaren heen al meer gezien, of gehoord over het vergaan van de wereld en dergelijken.
                  Zo zijn er nog wel meer dingen
                  Het overnemen van de wereld door de nieuwe wereld orde zou begin 2010 moeten gebeuren.
                  En volgens een aantal wetenschappers in Rusland had de wereld al vergaan moeten zijn in 2007.
                  In begin 2000 zouden alle computters het begeven, je kon t beste je bad laten vol lopen, anders had je geen water.
                  Ik heb zo nog wel een aantal, nee, tientallen dingen gehoord of gelezen over dingen als dit, maar of t echt is? Nee t was weer is 1 grote vergissing.
                  En nu dit weer
                  Nee laat maar, ik maak me er niet meer druk om hoor

                  Peace.

                  Comment


                    #69
                    Re: 2012

                    weet je hoe het zit....
                    Nostradamus....die knakker.
                    Deed wereld voorspellingen waarvan sommige wel uitkwamen.....
                    waaronder de 1ste wereldoorlog, 2e wereldoorlog, tijd van napolion, kernbommetje....wtc....en ga zo maar door.
                    In de 20e eeuw zou ook een 3e wereldoorlog komen....(was er destijds bijna) maar niet gekomen.... dan zou inderdaad in 2000 alles het begeven....daarna zou idd. in 2007 de wereld vergaan.
                    Daarna zou in 2012 daar komt een gigantische gebeurtenis gebeuren waardoor de wereldbol zo als kapot zou zijn waardoor het grootste deel van de mensheid het NIET zou overleven. Dus dat er enkele mensen zou overblijven die de hele wereld opnieuw zoden starten.... (hoor ik ook bij hoor...) in ieder geval de meeste laatste voorspellingen zijn niet goed uitgekomen.....

                    er bestaad dus ook een serie over (nog maar 2 afleveringen...) daar leggen ze precies uit hoe alles verklaard word met z'n "grote ijzeren vogels" en noem maar op.....
                    ter info: http://www.history.com/nostradamus-effect en waarschijnlijk op youtube zal er wel wat te zien zijn..... of effe googlen.....(nostradamus effect)
                    dus...2012 he.....
                    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                    Comment


                      #70
                      Re: 2012

                      kga die mense zo uitlache in 2012 die hier in geloven^ xD
                      Heb wel al erger geleze wat er kan gebeure in 2012 :p

                      Comment


                        #71
                        Re: 2012

                        Zonne stormen zijn gewoon echt. Kan lachen wat je wilt. Nasa heeft er al voor gewaarschuwd en niet zo lang geleden liet discovery nog een soort docu/film zien met wat de gevolgen kunnen zijn van een zonne storm.




                        Idd, FoxNews niet de most creditable. Maar Michio Kaku is altijd wel gast die dingen voor de leek goed uitlegt.

                        Heb die discovery docu gevonden :








                        Ik geloof zelf ook helemaal niet in doom scenarios enzovoort, maar denk toch als je er in 1tje moet geloven deze toch het meest geloofwaardig is.
                        Last edited by Origineel; 30 September 2009, 15:23.

                        Comment


                          #72
                          Re: 2012

                          Ja die Amerikanen zijn daar erg goed in, van een mug een olifant maken.

                          Comment


                            #73
                            Re: 2012

                            En Nederlanders zijn weer goed om van een olifant een mug te maken. Maarja, ga maar rustig slapen.

                            Comment


                              #74
                              Re: 2012

                              Hahaha, we zien 't wel in 2012 dan

                              Comment


                                #75
                                Re: 2012

                                en ben gelukkig geen amerikaan en ook geen nederlander whahahaha.......... de pijp uitgaan doen we toch...dus geniet van elke dag..................
                                sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                                Comment

                                Bezig...
                                X