Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geloof jij in buitenaards leven ?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

    Lol otto, welkom op het forum!
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      The Truth Is out There..


      xfiles.jpg
      Ad usum proprium!

      Comment


        Hahahhaha, heeft beetje weg van Mick jagger en Steve Tyler

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
          Hahahhaha, heeft beetje weg van Mick jagger en Steve Tyler
          LOL.
          Mick Jagger kende ik wel, en die is X-files. Nou moest ik even opzoeken wie Steve Tyler was, hahahah, das die gast van Aerosmith en ja die is ook vet X-files.
          Samen in fusion modus vormen ze dus Donna Versace
          Ad usum proprium!

          Comment


            Ghehehehe Donatella, ja die ontbrak nog

            Comment


              Ik ga deze topic toch even uit de doodskist trappen om mijn mening te verkondigen: De kans dat we alleen zijn is nihil. Er zijn gewoon teveel sterren met mogelijk planeten waar leven zou kunnen zijn. Mogelijk en zou kunnen, klinkt als een kleine kans maar vergeet niet dat er meer dan een triljard, 10^21 of 1,000,000,000,000,000,000,000 sterren zijn in het zichtbare universum.

              Het probleem is dat planeten heel slecht te zien zijn omdat ze geen licht geven en de meeste bevindingen in de kosmos worden nou eenmaal gedaan met licht of een ander deel van het elektromagnetisch spectrum. In 2009 heeft NASA de Kepler ruimtetelescoop in bedrijf genomen. Deze telescoop heeft de taak om planeten op te sporen door de lichtintensiteit te meten van sterren. Als daar een repeterende afwijking in gevonden is, kan men concluderen dat een hemellichaam per omwenteling om de zon wat licht blokkeert. Inmiddels is bovenstaande ruimtetelescoop uit bedrijf genomen wegens brandstoftekort maar heeft wel in totaal 2.662 planeten gevonden. Binnenkort gaat een nieuwe de lucht in om de zoektocht door te zetten.

              Een aantal van die planeten bevinden zich in de "goldilock-zone", dat wil zeggen dat ze een goede kans hebben om vloeibaar water te hebben. De planeet die het meest dichtbij is in de goldilock-zone is trouwens een steenworp van ons verwijderd (astronomisch gezien) met een afstand van slechts 4,2 lichtjaar.

              Dat een planeet zich bevind in de goldilock-zone wil lang niet zeggen dat ze allemaal (aards) leven kunnen ondersteunen. Een magnetisch veld en atmosfeer zou ook wel fijn zijn op een planeet.

              Ik denk ook dat een hoop mensen bij buitenaards leven denken aan of bacterien, of the greys zoals in elke scifi film te zien is; ik denk dat het spectrum van hoe buitenaards leven zou kunnen zijn veel groter is, of dat het nieteens op koolstof gebaseerd hoeft te zijn zoals al het leven op aarde.

              PS: Ik hoor vaak, vooral bij creationisten, dat god de aarde heeft gemaakt en dat als de aarde een paar honderd kilometer verder van de zon was, er geen leven mogelijk zou zijn maar dat is lariekoek. De aarde draait met een elliptische(afgeplatte cirkel) baan om de zon heen, hierdoor is de afstand tussen de aarde en de zon verschillend. Het verschil tussen de grootste en kortste afstand is maarliefst 5 miljoen kilometer, dus er zit een beste marge in dacht ik zo.

              Attached Files
              "There is no wealth like knowledge, no poverty like ignorance."

              Comment


              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                Natuurlijk zijn we niet alleen.
                De meeste mensen kunnen zich geen voorstelling maken van hoe het heelal eruit ziet.
                De aarde is als een korreltje hagelslag, op een boterham van 32 bij 32 meter.
                Dus natuurlijk is er meer.
                Ik vraag me af of we dat moeten opzoeken als ze net zo destructief zijn als de mens.
                We kunnen beter proberen de aarde te camoufleren, zodat we niet gevonden worden door andere "beschavingen".



              How the Universe is Way Bigger Than You Think

              Comment


                Sinds ik van het bestaan van Rob Jetten weet twijfel ik er niet meer aan..
                Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                Comment


                  Ad usum proprium!

                  Comment


                    alleen zijn we zeker niet
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                    KEEP ON GROWING AND SMOKING

                    Comment


                      De Pentagon die beelden vrijgeeft van een U.F.O..
                      Het lijk imo op de boomerang van Batman



                      https://www.forbes.com/sites/jackbre...video-footage/

                      https://www.hln.be/nieuws/buitenland...oten~ac95100a/


                      Ad usum proprium!

                      Comment


                      • kroket
                        kroket commented
                        Editing a comment
                        Deze beelden waren een jaar geleden al uitgelekt. Verbaasd me dat ze er (nogmaals) mee naar voren kwamen in het nieuws. Wie weet om ons voor te bereiden

                      • ganjagast
                        ganjagast commented
                        Editing a comment
                        Dat wist ik niet eens. Was dat nadat ze area 51 wilden bestormen? Olie op het vuur ding
                        Wel apart dat ze er dan weer mee komen idd. Het gekke is het krijgt ook weinig aandacht terwijl in niet corona tijden het de wereld op zijn kop zou zetten. Of ze ons gaan klaarmaken voor een "buitenaardse aanval" op de mensheid.. lijkt me zeer sterk maar je weet maar nooit wat die gasten van plan zijn, ze willen dat de wereld als een samenwerkt en dat gaat niet lukken zonder de huidige problemen..

                      • kroket
                        kroket commented
                        Editing a comment
                        Zelfs nog voor de 'bestorming' van area 51
                        Ik kijk altijd graag naar Ancient Aliens op History, die hebben deze beelden al helemaal uitgemolken. Net zoals Discovery die er een korte serie op heeft gebaseerd; Contact.

                        Bij Ancient Aliens hebben ze het ook wel eens over de complottheorie; dat ze de mensheid langzaam aan het klaarstomen zijn voor het grote nieuws. Maar het is wel een programma om met een korreltje (of oceaan) zout te nemen

                      geloof in buitenaardse levensvorm maar dat hele ET call home gedoe... i don’t know, ben er wel open voor. Zodra ik een proefje van mijn eerste succesvol oogst heb gehad hoop ik ze te zien rondvliegen in mijn woon kamer

                      Comment


                      • ganjagast
                        ganjagast commented
                        Editing a comment
                        Et phone home!!

                      Ik geloof er niet in, ik weet het zeker. Ik heb ook 'iets' gezien in het verleden. En er zijn ook mensen in mijn directe omgeving die wel eens 'iets' gezien hebben. Daar er zich nog miljarden sterrenstelsels bevinden in het heelal, is het onnozel te veronderstellen dat wij de enigen zijn. En inderdaad, de aarde is maar een pluisje in het grote geheel. En over tijd nog maar te zwijgen. Als de aarde een week oud is, bestaat de mensheid nog maar een seconde. Zoiets. In die orde van grootheid.

                      Comment


                      • Zekilimo
                        Zekilimo commented
                        Editing a comment
                        Ik zeg niet dat ik je niet geloof of dat ik er niet in geloof. Wat mij wel heel sterk lijkt is dat jij raketten hebt zien vliegen. Dat is “normaal” gezien een ervaring die weinige meemaken, degenen die direct met het afvuren te maken heeft en heel misschien degenen “on the receiving end”
                        Ziet niet iedere dag raketten rondvliegen.

                        No hard feelings

                      • Brandnetel
                        Brandnetel commented
                        Editing a comment
                        Zekilimo Op tv heb ik raketten zien opstijgen en daar doen ze een rechte lijn omhoog. Ik heb nog nooit een raket zien stilstaan in de lucht. Een helicopter kan blijven stilstaan in de lucht. Ja. Maar die kan niet met zo'n enorme snelheid wegvliegen. Anywayz, voor mij is het duidelijk dat er buitenaards leven bestaat.

                      • Zekilimo
                        Zekilimo commented
                        Editing a comment
                        Ik zelf denk ook dat ze bestaan want wij zijn niks vergeleken met het heelal. Who knows ! Mischien zou het ooit zo ver zijn dat ze zich gerkenbaar maken. Zou toch wat zijn zeg

                      Religieuze instanties hebben een zeer sterke mening hierover, namelijk dat buitenaards leven en ufo's onzin zijn.
                      Moet je is de Bijbel, Koran of Talmud en Tenach lezen, dat moet men dan aannemen op straffe des doods of uitsluiting en verkettering.
                      Grappige is in de tijden dat die boeken geschreven zijn en ervoor kan je overal afbeeldingen vinden van ufo's, alienachtige ruimtevaarder uitziende figuurtjes en meer vreemde dingen. Terwijl ze niet eens wisten hoe een fiets eruit zag.
                      Er is dus uit die tijd en ervoor toen men Religie op de mensen losliet meer bewijs te vinden van "buitenaards leven" dan van God.
                      Beter nog, die onverklaarbare verschijnselen, of verklaarbare voor sommigen hebben het sjamanisme en (bij)geloof uitgevonden, later Godsdiensten.
                      Mensen hadden angst en zochten vertrouwen en steun en vonden die bij die die iets nuchterder waren en hun vertrouwen misbruikten.
                      Verkochten hun ziel, leegden de buidel en ondergingen de zotste rituelen. Al een geluk zijn we nu in 2020 zeer slim en trappen..., ah nee wacht is effe...

                      Comment


                      • ganjagast
                        ganjagast commented
                        Editing a comment
                        Doen ze nu ook maar dan met wetenschap en angst --> virussen, terrorisme etc. Daar is weinig aan veranderd behalve het geloof.
                        Geloven in buitenaardse is hetzelfde als geloven in een boek. Vind grappig dat men elkaar verketterd op iets waar iemand persoonlijk in geloofd. In dat opzicht is er weinig veranderd.. Dit is meer een new age religion als het ware.

                        Elke realiteit is anders en verschilt van elkaar want elk individu ervaart het op zijn of haar manier. Ik zeg leef en laat leven.
                        En als de mars mannetjes komen dan ben ik echt overtuigd.

                      zit al tijdje te wachten tot mijn soortgenoten de aarde komen overnemen hehe 009350_807x454_74774_019.jpg

                      Comment

                      Bezig...
                      X