Re: Hoe was je eerste keer?
nice story bobo..
en ik lachte mij krom met die eerste paragraaf over toen je 13 was.. haha
nice story bobo..
en ik lachte mij krom met die eerste paragraaf over toen je 13 was.. haha
Maand later bleek dat wij waren opgelicht maarjah. Vertelde een wat oudere mattie was toen al 16, blowde elke dag en standaard shop. Vroeg hij of we echt wilden blowen
is cool
10 min later allebei doodziek
Ik blow nooit meer van mijn leven gek! Zei ik Toen. Had een half jaar geduurd. Na veel gesprekken en tips dacht ik, ik zal het maar is proberen op een betere manier. intussentijd een echte roker
kijk me moeder niet aan en zeg dat ik ziek ben. 1 streep naar me bed toe en ga liggen. Het begon te draaien in me bed, alsof ik naar een andere wereld werd getrokken. Werd er kotsmisselijk van en moest gaan kotsen. Daarna eff snel gedouchet en ging in bed liggen. half uur later weer bewusteloos wakker
En nu blow ik dus echt nooit meer! 2 maanden later was het alweer raak
Eenmaal gefixt, een dikke groene smaakvolle 30cm blunt.
Begon het echte werk.
Ja en dat is te weinig voor 13 man en zus en zo. halverwege lag alle 13 man op de grond, steunend tegen de voetbalkooi.
En spacen dat we deden ouwe, lachkicks voor onze hele leven. Alles was grappig en mooi en helder maar toch wazig.
En dat was de mooiste x dat ik ooit heb gespacet in space.
Niet te vergeten gewoon. Daarna nog wat langer dan 4 jaar lang geblowd, echt leuke,gekke en saaie tijden gehad. maar ben het sinds 3 maanden terug echt kotsbeu geworden. Soms mis ik die tijden. Maar in tegenwoordige tijd, betekent het niet echt veel meer voor me. MAAR als mijn plantje klaar is ga ik em echt wel eff checke

Comment