Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe was je eerste keer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Hoe was je eerste keer?

    nice story bobo..
    en ik lachte mij krom met die eerste paragraaf over toen je 13 was.. haha
    *SmokingggGG* !

    I wanna get high... so high!

    Comment


      #17
      Re: Hoe was je eerste keer?

      eumhh ik was denk 13 ofzo in een auto ramen dicht en maar blijven hijsen
      Schutto In tha house

      Comment


        #18
        Re: Hoe was je eerste keer?

        amai echt zalige verhalen die je hier hoort ik heb elk verhaal eens gelezen en je ligt soms echt strijk van het lachen zoals die hond van cannaboy.
        Maar mijn eerste keren waren echt verschrikelijk :o
        de allereerste keer was toen ik naar huis fietse van school met een vriend die plots zei: 'moet je eens zien wat ik heb' en hij liet een zakje met wat groen erin zitten zien. ik vroeg me af wat het was en vroeg dus van wat is het? hij vertelde me da het weed was en toen was ik er nogal ten maar het kon me niet veel schelen dat hij het wou proberen.
        een paar dagen later vroeg hij of we het eens vannachter in onze straat wouden proberen en toen dacht ik ach waarom niet veel kwaad kan het niet. dus gingen we maar en blowde we wat (ik had maar 2 trekjes dn ik rookte zelfs niet)
        Veel voelde ik er wel niet van maar dee toen maar alsof je weet wel om wat ''cool'' over te komen (dit was toen ik in het derde middelbaar zat was toen ongeveer 14 jaar)

        De 2de keer was wel wat erger.
        met diezelfde vriend ging ik naar men eerste feestje (wat al op niet veel trok) en hij had 2 joints meegenomen en ja we wouden dit nog wel eens proberen en wat ik toen voelde na die joint was niet normaal ik voelde me zo slecht :o toen zei ik ook van dit nooit meer en heb het toen idd zeker voor een half jaar niet meer gedaan maarja dan wordt je weer geconfronteerd ermee en die keer was het wel veel beter en toen ben ik beginnen te blowen en doe het nu toch al een dikke 7maand
        hoe het kwam dat ik ben beginnen te kweken: wel men eerste iddee was om er geld mee te verdienen en te dealen en toen heb ik zaadjes gekregen van een vriend mar nu ben ik van mening veranderd en doen ik toch maar voor eigen gebruik

        grtz

        Comment


          #19
          Re: Hoe was je eerste keer?

          Goed verhaal
          Weet je hoe dat kwam dat je die ene keer zo slecht voelde? En daarna nooit meer?
          Misschien had je de rook ingeslikt (omdat je toen ook al geen sigaretten rookte)

          Ik had verhaal gehoord van een meisje dat altijd ging meeroken met haar vrienden, maar ze vond het zo vies en werd er zo misselijk van. Wat bleek? Ze slikte die rook gewoon in

          Comment


            #20
            Re: Hoe was je eerste keer?

            Mijn eerste keer,

            Mijn eerste keer dat herinner ik mij als de dag van gisteren.
            Het was alsof ik in de 7e hemel kwam.... Het lekkere warme
            gevoel van binnen en de hersensspinsels van je gedachten
            die je laten afdwalen tot in mensen dieptes en hoogte punten.
            Het begon allemaal op mijn 15e, we zaten gezellig met een paar
            vrienden gezellig op de skate baan in maastricht. De eerste trek
            was wel even wennen ( want ja ik rookte toen alleen maar sigaretten).
            Het was een geweldig effect, dit had ik nog nooit mee gemaakt.
            ik was helemaal van de wereld en helemaal verkocht eraan.
            Vervolgens kwam ik thuis want het was inmiddels al etens tijd.
            tot mijn grote verbazing vond ik alles smaken naar wat mijn
            longetjes net hadden verwerkt
            Maar dat ontmoedigde mij er niet van om zo mijn passie voor blowen
            uit te breiden en er met volle teugen van te genieten.

            Groetjes Bob

            Comment


              #21
              Re: Hoe was je eerste keer?

              als je toen 15 was. Hoe oud ben je dan en hoe lang smoke je dan al?
              *SmokingggGG* !

              I wanna get high... so high!

              Comment


                #22
                Re: Hoe was je eerste keer?

                Oorspronkelijk geplaatst door Noto
                als je toen 15 was. Hoe oud ben je dan en hoe lang smoke je dan al?
                ben begonnen rond 14,5 jr ben ik begonnen met roken ( sigaretten)
                Ik ben inmiddels al 22 en smoke nog steeds.
                vanaf mijn 16e bijna dagelijks en met me 17e zat k al
                in de shop gezellig mijn jointje te roken met een lekkere
                kop koffie

                Bob

                Comment


                  #23
                  Re: Hoe was je eerste keer?

                  Hehe, leuke topic

                  Mijn eerste keer was toen ik 16 was, maar de eerste 2 of 3 keer heb ik er niet veel van gevoeld, waarschijnlijk met de dosis te maken . Vanaf toen rookte ik wel wekelijks enkele jointjes maar toen ik 18 was ben ik een jaartje ofzogestopt om aan topsport te gaan doen
                  Na een jaartje of zo ben ik terug begonnen toen ik merkte dat er toch nooit op wiet getest werd...

                  Nu ben ik 22 en ik rook ondertussen dagelijks mijn j'ke... Het ontspand me na een dag hard werk en ik wil echt niet meer zonder sweetsweet Mary Jane Het is voor mij eerder een levenswijze geworden...

                  Comment


                    #24
                    Re: Hoe was je eerste keer?

                    Leuke verhalen hierzo

                    Eerste x dat ik werd geconfronteerd met wiet was toen ik 11 jaar was, ik en me toenmalige (beste mattie) vonden een dikke zak met wiet (iets van 5 gram) met tip, vloei en tabak erin. We deden wel eens roken, soms een hele slof per dag,want opa bracht altijd mee uit turkije . Stiekem in het poortje (niet over onze longen) . Gewoon die ontwetendheid, om ons wat volwassener te voelen hielp niet echt maar oke.
                    We konden dus nog zwaar geen jointjes draaien, beter gezegd ik had nooit een joint gezien Mattie wist het ongeveer want al zijn omen blowden :o Dus liet ik het maar aan hem over. Maar hij bakte jonge, hadden we een in elkaar gefrutselde jointmet 0.01 gram wit erin Ik vond het prima, maar toen eerst een discussie. Wie steekt hem op?! Ik niet ouwe, als jij doe doe ik. Nee als jij doe doe ik. Na een tijdje stak ik hem toch op en maar hijsen jonge. Ik voel nix ouwe! Probeer jij. Hij probeert, Ik voel ook nix ouwe! Fok die joint ouwe, is rotzooiwiet. Maand later bleek dat we het over onze longen moesten doen Maar dat was dan pas. We wilden eerst iemand oplichten met die (rotzooiwiet). Na een uur bij de shop hadden we onze slachtoffer 5 gulden kregen we wij helemaal blij Maand later bleek dat wij waren opgelicht maarjah. Vertelde een wat oudere mattie was toen al 16, blowde elke dag en standaard shop. Vroeg hij of we echt wilden blowen is cool dus wij mee naar een poortje, zag je hem binnenste buiten draaien (vonden we helemaal prachtig) was een mooie dikgevulde toeter. Hij roken en roken, toen wij. Wie eerst, ij ouwe. Nee, jij ouwe. Nee ouwe, ik heb toen al gedaan. Jaah maar dat was nep ouwe. Maar ik heb het als eerst gedaan ouwe. Toen gaf hij toe, en nam een teug van jewelste. (over zn longen) en hoesten jonge. lag tie daar plat op de grond. Was het lekker ouwe? Jazeker, nu moet jij ook doen ouwe. oke is goed. ik begin te basen (ook over me longen) ik ging kapot van het hoesten, maar oke. 1 min later kapotlachen op de grond. 10 min later allebei doodziek Eerst hij en ik hem uitlachen, en toen ik ik dacht dat ik doodging ofzo! Iets trok me naar achteren, zo voelde dt. Samen half uurtje gepit in die poort, die jonge was gesplit. werd bewusteloos wakker Ik blow nooit meer van mijn leven gek! Zei ik Toen. Had een half jaar geduurd. Na veel gesprekken en tips dacht ik, ik zal het maar is proberen op een betere manier. intussentijd een echte roker In onze hut, met 6 man ofzo. rookte die joint als een sigaret. veel te veel op en het was weer raak. doodziek op zoek naar me huis. eenmaal thuis aangekomen kijk me moeder niet aan en zeg dat ik ziek ben. 1 streep naar me bed toe en ga liggen. Het begon te draaien in me bed, alsof ik naar een andere wereld werd getrokken. Werd er kotsmisselijk van en moest gaan kotsen. Daarna eff snel gedouchet en ging in bed liggen. half uur later weer bewusteloos wakker En nu blow ik dus echt nooit meer! 2 maanden later was het alweer raak Maar toen heb ik genoten als een gek. Toen begon de marihuana reis, steeds dichter bij een dagelijkse joint. Bleef het onder controle houden door tussendoor paar dagen te stoppen. na een jaar wilde ik weleens een blunt testen, matties net zo goed. Dus gingen we een x een blunt halen, met 13 man. Kozen we voor een 30cm blunt Had destijds mijn eigen handeltje lopen en dat liep lekker dus sponsorde ik wiet voor een pure blunt. Maar dat was nogal wat, dus moest iedereen een bijdrage leveren voor het groene groene doel Eenmaal gefixt, een dikke groene smaakvolle 30cm blunt. Begon het echte werk. Ja en dat is te weinig voor 13 man en zus en zo. halverwege lag alle 13 man op de grond, steunend tegen de voetbalkooi. En spacen dat we deden ouwe, lachkicks voor onze hele leven. Alles was grappig en mooi en helder maar toch wazig. En dat was de mooiste x dat ik ooit heb gespacet in space. Niet te vergeten gewoon. Daarna nog wat langer dan 4 jaar lang geblowd, echt leuke,gekke en saaie tijden gehad. maar ben het sinds 3 maanden terug echt kotsbeu geworden. Soms mis ik die tijden. Maar in tegenwoordige tijd, betekent het niet echt veel meer voor me. MAAR als mijn plantje klaar is ga ik em echt wel eff checke Kan het niet late echt een heerlijke plant (sativa) Mexican haze als het goed is. Het zijn al lekkere dikke THCsappige toppen geworden Nog een beetje laten rijpen en klaar is Mariejanneke ik geil er gewoon op Ik up nog wel een paar pica's

                    Peace

                    Comment


                      #25
                      Re: Hoe was je eerste keer?

                      omg...
                      daar zitten welgeteld 45 smileys. En eerlijk gezegd ook niet echt leesbaar
                      >>> LR2 mini-kweekje<<<

                      Comment


                        #26
                        Re: Hoe was je eerste keer?

                        Leuk verhaal

                        Maar eh; "Had destijds mijn eigen handeltje lopen" Wiethandel? Dat hoort niet echt thuis op dit forum.. Maarja, ik lees 'destijds' dus hoop dat er nu geen sprake van is.
                        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                        Comment


                          #27
                          Re: Hoe was je eerste keer?

                          Ben begonnen met 18, omdat ik niet kon slapen. Via een klasgenoot een joint gescoord, en van 19 tot 7 uur geslapen !! Heeerlijk !

                          Na 15 jaar dagelijks blowen heb ik het niet meer nodig om te slapen, maar wel lekker te relaxen 's avonds als de kids op bed liggen of op een festival/feest.

                          A joint a day keeps the doctor away, mine is probably miles away !!
                          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                          Comment


                            #28
                            Haha eerste keer was gruwelijk... lekker biertje erbij...paar trekkies van een joint van iemand die al 13 jaar rookt... hmmm zwaar maar heerlijk
                            inmiddels rook ik nu bijna een jaar... en er is geen beperking meer. als ik 40 euro heb gehaald kan ik het diezelfde dag nog oproken

                            Comment


                              #29
                              als je al effe blowt dan word je imuum
                              brabantse nachten zijn lang

                              Comment


                                #30
                                Mijn 1e keer was toen ik 12 was ging ik op vakantie had zo iemand daar had wiet bij zich, ging het uit proberen maar toen was ik nog niet helemaal stoned dat jaar daar na rookte ik wel 4/3 trekjes ofzo maar toen was ik nog niet echt stoned, maar toen had mijn gappie wiet gekocht en toen had ik erge badtrip want had geen drinken enz. dus droge tong enz. was toen niet echt fijn
                                If you win, you win

                                Comment

                                Bezig...
                                X