Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe was je eerste keer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Hoe was je eerste keer?

    me,n eerste keer was toen ik 12 was -.-
    roken deed ik al, maar op school blowde ze, ik dacht van dat moeten we ook es proberen en ik heb het geweten lol zat vet stoned in de klas -.- had geen zin in de les volgen lekkert chille togh in de klas
    en ik ging vaker naar me,n broer toe die blowde ook dus daar maar verder

    Comment


      #62
      Re: Hoe was je eerste keer?

      Ik heb me scheel gelachen {>_<)!!!

      Comment


        #63
        Last edited by BorlandFreak; 16 September 2009, 17:39.

        Comment


          #64
          Re: Hoe was je eerste keer?

          mijn aller eerste keer was op pinkpop ik was op dat moment 15.,, ik stond met een vriendin van mij in het publiek en toen op eens ging er een joint langs.,, ik kreeg hem van mijn vriendin denkende dat het een sigaret was =p ik zoog hem dus helemaal leeg.,, ik werd totaal niet stoned merkte er niks van alleen de smaak was wel lekker.,, mijn vriendin zei toen dat was een joint.,, ik zo ok dat ga ik vaker roken vind het lekker smaken.,,

          de volgende echt keer was op een "waterpijp avond" een zomervakantie later.,, toen besloten we om heel stoer en nieuwsgierig een jointje te roken met de broer van een maat.,, ik had de halve joint op gerookt (het was dus de 1e echte keer voor mij en van hun niet) ik voelde niet veel.,, dus toen kwam gelijk het fenomeen "loco" of "shotje" in mijn wereld.,, na 3 loco's was ik helemaal weg en hebben we met zijn 3en zo ongeveer het hele huis leeg gegeten en de hele nacht door discovery gekeken en gelachen

          Comment


            #65
            Re: Hoe was je eerste keer?

            Fijn verhaal L Green, sorry rest, ik heb jullie stukjes niet gelezen.

            Ik zit hier nu een partijtje stronke te wezen. Eigenlijkzou er een topic moeten zijn om stronken hersenspinselen in vast te leggen. Al betwijfel ik direct al of ik de weg naar het topic vinden kunnen zou. *knap* daar gingen m'n lampjes uit dankzij de automatische klokschakeling 23.48u Om morgen weer een uurtje 'sochtends aan te gaan, waarna de zon het weer overneemt.

            Ik ben weer aan het typkicken geslagen. Ddsa pfrrtdssss

            Heb echt een ontzettend droge bek Baitheweeyy,... Echt irritant, kut-voorgedraaide-koffeesjop-wiet-joint. was 2,50 bij die spacey coffieshop in grunn waarik de naam niet meer van weet..

            Maar de vraag van het forum-begin-mens-onderwerp-ofzo was dat je moest vertellen hoe je eerste keer was. Voordat ik begin met antwoorden moet ik zeggen dat ik het echt een geniaal gebeuren/geniaal bedacht vind.

            Antwoorden, mijn eerste keer, was op skate-baan toen ik uhhh, 17 was? klein hummeltje, 1 hijsje, had net zo goed een shaggie kunnen zijn. Maar daar werd ik dus niet high van. My god ik ben echt een zak aardappels met deze wiet..

            Err eerste keer echt lekker stoned. dat was denk ik uhmmm.... toen ik 19 was een halve voorgedraaide joint met zijn tweetjes gesmoked. En toen mijn eerste en enige echte lachkick gehad. Mooiste wiet eigenlijk, dat chille is leuk, maar ik ben m'n lachkick kwijt..

            Ik ga ff tosti kauwenn.. vreetkick..

            Groeten, filosofitas

            Tostimidum

            Comment


              #66
              Re: Hoe was je eerste keer?

              Ja heel leuk hoor.

              Comment


                #67
                Re: Hoe was je eerste keer?

                Ik was een jaar of 13.
                Eerste jaar middebare school in ieder geval.
                Ik weet dat ik op de bassis school al papier groen kleurde en het in zakjes deed om het op wiet te laten lijken ja creatief met kladblok en groen potlood
                Toen ik 15 was al me eerste 2 eigen planten toen mocht ik 2 jaar niet meer nu weer wel

                Verder De eerste keer kan ik me niet meer herinneren.moet wel leuk zijn geweest want ik kan me niet heungen dat ik het niet leuk vondt(of 1 keer zwaar bad gaan dan )

                Comment


                  #68
                  Re: Hoe was je eerste keer?

                  Mijn eerste keer was heeeeel relax! Mijn eerste joint was ook meteen een pure, dus voelde hem wel lekker... na een paar trekjes, ging ik op een stoel zitten naast de dranktafel (was namelijk op een feest waar iedereen aan het sprokkelen was ) daarna heb ik een hele tijd naar de grond gekeken en kwamen er meiden naast mij zitten met de vraag of het wel ging en of ik teveel gedronken had!!

                  Was wel komisch!

                  Comment


                    #69

                    Comment


                      #70
                      Re: Hoe was je eerste keer?

                      Ghe.. denk dat mijn 1e keer iets anders was dan iedereen die voor me is geweest...

                      Ik moet namelijk nog ontmaagd worden door mijn 1e joint!
                      Heb nooit gerookt (behalve sigaren af en toe) en dus ook nooit geblowd.

                      Je vraagt je vast af wat de **** ik dan op dit forum doe!
                      Ik had 16 jaar geleden een zwik (lees 250) sativa zaadjes gekregen, maar daar had ik nooit wat mee gedaan (had toch geen interesse, was toen zelf 17 jaar en rookte toch niet).
                      Echter kwam ik de zaadjes bij een opruiming recentelijk weer tegen en dat, in combinatie met mijn buurvrouw die enthousiast vertelde dat ze vroeger alles had uitgeprobeerd, deed me aan het denken zetten.

                      Heb toen (die zelfde avond) besloten om een joint te gaan proberen, maar dan wel eentje die ik zelf gekweekt heb.

                      Ben nu bezig mijn kast in elkaar te zetten, en inmiddels heb ik verschillende nieuwe zaadjes, aangezien ik de 16 jaar oude zaadjes niet uit de grond kreeg.
                      Kortom: dit wordt mijn project 2009/2010!
                      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...get-t7869.html

                      Zodra ik ontmaagd ben, zie je me weer in dit topic
                      Info nodig...? Zie: Misty's ABC

                      Comment


                        #71

                        Comment


                          #72
                          Re: Hoe was je eerste keer?

                          Mijn eerste keer verliep goed. Het gebeurde op een feest bij iemand, we waren naar Skopje geweest met een groep, we kwamen rond 5 uur terug, de frituur pan ging aan, daarna ging iedereen pitten behalve een goede vriend van mij. We noemden hem en z'n vrienden wel vaak voor de grap junk.
                          Iedereen lag al in z'n bedje en uit het niets gingen we ineens een joint draaien, best wel nieuw voor mij, maar ik had hem al een beetje beloofd in Skopje dat ik met hem mee ging doen. Ik had al heel wat biertjes op maar had er weinig last van, ik nam een paar suckjes van die joint en ik voelde het meteen, en dat laatste vond ik het het mooiste aan alles. Je voelt het gewoon meteen en dat gaf een lekker gevoel.
                          Na wat meer suckjes voelde je het nog wel meer, we gingen om half 7 weer terug naar onze bed en waren leip als een malle en lagen daar te gieren en te brullen en lawaai te maken.
                          Sindsdien blow ik dus (dit was ongeveer een jaar geleden), het ging steeds wat meer, eerst heel soms blowen, toen alleen in het weekend, en toen ik examens had bijna elke dag, en op dit moment nog steeds wel veel maar iets minder.

                          Comment


                            #73
                            Re: Hoe was je eerste keer?

                            in 1 woord briljant

                            Comment


                              #74
                              Re: Hoe was je eerste keer?

                              1e x was ik fokkin loesoe dus weinig van de wiet gevoeld alleen maar gekotst van de drank :/
                              2e x niet echt geinhaleerd dus ook weinig, alleen beetje rustig
                              3e echte x teveel genomen ging ik nokkie

                              4e x was pas goed toen aardig wat heise genakt flink skaffa

                              Comment


                                #75
                                Re: Hoe was je eerste keer?

                                Ohh damn mijn eerste keer uh..lang geleden
                                ik was 13 en mn ouders zijn gescheide toen iknog heel jong
                                was en woonde bij mn moeder aleen ze is een bitch heks
                                zeurt om alles en als er nix te zeuren valt zoekt ze naar die dinge
                                en mn vader kon niet voor me zorge ik kon alles doen hij gaf het geef fock
                                maar woonde dus bij mn moeder en op een dag
                                werd ik gwn kapot gestresd door haar en liep t huis uit
                                (eerlijk gezecht ikben altijd bang geweest voor me moeder
                                dus huis uit lopen was betere optie dan terug schreeuwen)

                                dus bleef bij een mattie van mij. ik helemaal op gefockt hij pakt langevloei
                                een dalkaartje (kleine buskaart) en scheurt daar klein stukje van af en draait een tipje en pakt lange vloei stopt er voor 75%wiet in (was PP) en klein beetje shag.en draait een jonko (ik dacht gwn een ander soord sigaret ofso) hij zij ey man ik wil je niet op dese pad brenge maar wiet maakt mij echt rustig. dus als je wil mag je wel een paar trekjes. ik seg ik probeerde het wel dus nam een trekje en echt letterlijk hoeste bijna mn fcking longe uit. maar na die trekjes gaf alles me geen fck voelde me draaierig,melig,en gwn rustig dacht niet aan mn moeder enzo

                                dus elke keer ruzzie met mn moeder dikke jonko erbij en klaar

                                en nu jaaren verder nog steeds aan het chille

                                Sorry voor spelfouten heb daar problemen mee
                                en sorry voor heel die levensverhaal

                                Greetz GingiGanjaMonster

                                Comment

                                Bezig...
                                X