Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe was je eerste keer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Hoe was je eerste keer?

    ik kan er vrij kort over zijn

    spierwit , kotsen ,en kruipend naar huis en 3 dagen goed ziek

    oja en de 2de en 3de keer ook trouwens ghahaha

    Comment


      #77
      Re: Hoe was je eerste keer?

      Van de 1st keer kan ik me herrineren dat vooral de smaak alleen die eerst keer zo opvallend lekker was.Waren maar een paar 'halve'hijsen maar o zo lekker ghehe.
      Effect voelde ik ook wel...maar zeker niet heel hevig,meer aangenaam hehe.
      En nu 7 jaar later geniet ik er nog steeds van...

      Comment


        #78
        Re: Hoe was je eerste keer?

        Ik weet nog dat mijn 1e keer in het zuidlimburg was bij een treinstation waar een jongen stond die al zeker 18 was (ik was toen 14 ongeveer). Ik was met 2 meiden gaan chillen en we wouden eigelijk net naar huis gaan en hij was daar een joint aan het roken en ik had dat nog nooit gehad en wou het wel eens proberen. Dus ik een klein trekje nemen, meteen kei erg hoesten. Heb daarna niks gevoeld.

        de eerste echte keer was in het parkje met een paar maten van mij, Hadden een dikke joint gerold en ik 'n paar keer trekken en was echt megastoned!
        Ik weet nog dat toen ik wegfietste met 1 vriend we die andere hadde uitgescholde voor dikke hahaha, was echt megaleip. Dikke lachkicks enz!
        Vanaf dat moment ben ik steeds meer gaan gebruiken en ik kon toen al de coffeeshop binnen (vanaf mn 15e al, of we gingen shopliften) en nu rook ik elk weekend wel minstens 4 joints.
        Ik heb nu ook mijn eigen plantjes geoogst dus de komende weken word het lekker spacen van mijn eigen kweekje
        Last edited by Laikos weed; 8 November 2009, 14:53.

        Comment


          #79
          Re: Hoe was je eerste keer?

          Molly's rockschuur in Hulst. Eind jaren 90 in de zomer :zeteltje buiten zetten op de parking aan het water in het zonnetje. De la soul galmde door de open ramen naar buiten , jupilerke in de hand , pooleke schieten.
          Kopen kon bij Arne die met zijn fiets om de 2 uur achter een rugzakje wiet ging en dan op de hoek van de toog de liefhebbers bevoorraadde.

          Zo stoned als een garnaal was ik!!!

          Nooit meer ergens zo relaxed gezeten als daar , melancholie , snif

          Comment


            #80
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #81

              Comment


                #82
                Re: Hoe was je eerste keer?

                it was nice
                ik was 14 jaar en een kerel uit mijn klas(was al 2 jaar blijven zitten :p) zei dat ik het ook een moest proberen
                en nieuwsgierig als ik was deed ik het (ik vind dat je alles eens moet hebben geprobeerd)
                dus we gingen een toet rollen op het kerkhof waar ik nu nog steeds ga
                wat een gevoel
                bijna meteen high
                ik vloog naar huis
                en ik ben het blijven doen
                as it was in the beginning,
                so shall it be in the end
                -BM-

                Comment


                  #83
                  Re: Hoe was je eerste keer?

                  Cannaboy ik heb genoten van jouw verhaal doet mij terugdenken aan mijn eerste keer.Nu toch al 6 jaar gelede u verhaal stemt op een paar details na overeen met het mijne. Ik ga mij dus de moeite besparen ook zo een tekst te schrijve.Ik heb in elk geval genoten van jouw verhaal cannaboy!!!

                  Comment


                    #84
                    Re: Hoe was je eerste keer?

                    heb net mijn eerste joint gerookt. Verder nog nooit gerookt ook geen sigaret
                    maar kreeg geen hoestbui ofiets. Wel een brandend gevoel op mijn tong en een vieze smaak op mijn lippen.
                    Wel jammer dat ik niks merk. Of inieder geval het valt me nog niet op dat ik me anders voel. Weet dan ook niet
                    precies hoelaang het duurt voordat je het merkt. Ik zal wel op de verkeerde manier gerookt hebben. Het leuke
                    vond ik wel dat ik rondjes kon blazen haha.

                    Greetzz

                    Comment


                      #85
                      If I had a world of my own, everything would be nonsense.

                      Comment


                        #86
                        Re: Hoe was je eerste keer?

                        kvoelde er helemaal niets van toen
                        Stap voor stap geraken we er wel.

                        Comment


                          #87
                          Re: Hoe was je eerste keer?

                          alweer vergeten...
                          sigpic

                          Comment


                            #88
                            Re: Hoe was je eerste keer?

                            Mijn eerste keer had een leuke en een hele nare kant Was 14 jaar ging met meid van school mee. We gingen naar haar vriend toe die een beste hoeveelheid wiet bij hem had Daar had ik mijn eerste stick gerookt. Was in het begin wel leuk lagen alle kleuren waren intenser geluid kwam op een vreemde manier binnen Het huis van haar vriend stond bol naar binnengebogen dit alles sloeg helemaal om naar angst kut voelen zeg maar alles was kut op dat moment . Ik naar huis knetter stoned me ouders helemaal gek vader wou me vermoorden doet die niet maar nog nooit zo boos gezien. was hem wel twaalf uur aan het spacen naar mijn gevoel. Toen anderhalf jaar niet meer gedaan toen nog maar een keer proberen maar dan in me eigen veilige omgeving. toen was de ervaring tien keer beter
                            En nu gebruikt ik 2 keer in de maand en het bevalt me goed beste medicijn tegen adhd dan is het pas echt rustig in je hoofd

                            Comment


                              #89
                              Re: Hoe was je eerste keer?

                              ik denk dat ik zo'n 16 moet geweest zijn. In de zomer zit ik veel aan de vlaamse kust (constant) en heb er dan locals als vrienden, net zoals thuis. Het seizoen begon, het werd al aardig warm buiten, en het was zo'n mooie zwoele avond als ik aan de kust aankwam. M'n maten gsmst dat was gearriveerd voor de eerste keer in n paar maand, en ik mocht al direct afkomen naar het centrum, want iedereen was er en ze gingen er een goeie avond van maken. Met zo'n 8 man, de helft vrouwelijke toeristen ( ), de helft mijn mannelijke vrienden, de duinen in. Lekker klein kampvuurtje in gang gestoken, iedereen er gezellig rond, draagbare speakers met wat kalme minimale drum and bass en ragga jungle op, de sfeer zat er in. Na wat bier gedronken te hebben beginnen twee van mn maten in hun rugzakken te rommelen en beginnen samen eentje te rollen, met hash erin. Een of ander extra lang blaadje, niet de gewoonlijke afmeting (en ook niet aan elkaar geplakt). Nou ja, doet er niet toe. Die joint ging rond, en toen ie bij mij kwam keken de vrienden die hem gerold hadden me aan en vroegen of k t wel al eens eerder had gedaan. "Niet meer dan twee trekken per keer dan, want met je bier erbij..." Nou ja, die twee waren binnen, en het deed niet echt veel, dus ik pakte dan maar evenveel ervan als de rest en gaf hem weer door.

                              De momenten erna kan ik alleen maar beschrijven als de muziek die opeens nog mooier en zachter klonk, de warmte van het kampvuur leek me bijna zacht te strelen, en het gesprek vervaagde tot een zacht gezoem, tot ik opeens de zee en de wind veel duidelijker begon te horen. Met een gelukzalige glimlach achterover gaan leunen, en zo de avond in. Ik heb er toen enorm van genoten, en herinner me het nog quasi perfect.

                              Die momenten van pure happiness heb ik nu soms nog, en het is ongelofelijk wat voor een basis die duinen, een kampvuurtje en het geluid van de golven kan leggen voor zo'n perfect gevoel.
                              Excuse me while I light my spliff, good God I need to take a lift...

                              Comment


                                #90
                                Re: Hoe was je eerste keer?

                                tbqh, mijn eerste ervaring was gewoon fckn slecht ^^
                                die was dus toevallig vorige week.
                                mn vriendin massaal lachkicks en ik zat daar, waarom voel ik nix? was dat voor nest?
                                en toen werd ik vooral moe..
                                paar uren later had ik zoiets van komaan, dat kan toch niet dat ik daar zo weinig effect van had terwijl mn vriendin zo plezier had!
                                zij was intusse al thuis en mn vriend was ondertusse bij mij aangekome en dacht ik hoppa weer maar eentje dan he!
                                en toen..ik stond recht en voelde me draaierig, alsof ik massas teveel gedronken had.
                                dus ging ik me maar even op de zetel neerleggen.en fuck de wereld draaide nogal ^^
                                eventjes was dat wel leuk maar toen was het toch erg en voelde ik dat ik echt wel moest gaan overgeven dus ik naar de wc gespurt
                                ondertussen 3 keer gevallen dat ik gewoon niet meer op mn bene kon staan, al kruipend daar geraakt en al mn half verteerd eten kwam er gewoon terug uit!
                                daarna voelde ik me toch al iets beter, maar vooral erg moe
                                twas ook een uur of half 4 ondertussen dus dat kon daar ook wel aan liggen
                                ben ik maar gaan slapen, of toch zo'n beetje

                                maar morgen gaan we eens een andere proberen
                                hopelijk een betere ervaring!
                                i'll keep you posted

                                Comment

                                Bezig...
                                X