Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe was je eerste keer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    haha mijn eerste keer was een shotje, van een white widow paver, met 50% zware shag...
    "Got blunt? ... Got weed?"

    Comment


      #47
      mijn eerste keer was smiddags op school toen was ik ongeveer 14 Jaar .. smiddags waren we met vrienden smiddags buiten gegaan op een chill pleintje daar haalden mijn kammeraad een zak Wiet uit .. silver Haze . hij had ongeveer 5 Gram bij hij plooide een mooie hij trok en boob mij ook een trekje aan ik trok er aan en vond de smaak zo zalig .. ik voelde me chill en begon met alles e lachen er na plooide hij er nog een met hasj er bij echt zalig we waren op weg naar school ik was heel vies stoned toen hadden we besloten om niet naar school te gaan maar ergens anders te chille en we hadden alles op gerookt wel nice voor te beginnen 5 gram silver haze !

      Comment


        #48
        Mij eerste keer was toen ik 15 was. Paar maten van mij deden het al een poosje en ik ging een keertje mee en het rook heel erg lekker, dus ik wou ook wel proberen. Deed me helemaal niets.

        Ik heb het daarna nog een aantal keer gedaan, maar ook daar voelde ik niks van. komt waarschijnlijk omdat ik niet goed inhaleer ofzo, maar ik heb er ook niet echt behoefte aan. Ik kweek nu omdat het me leuk leek te doen, maar blowen doe ik dus niet.
        STAY HIGH - STAY FREE

        Comment


          #49
          Geniaal topic dit

          Mijn eerste keer is niet heel veel verschillend van de meeste hier altijd al wel in contact geweest met weed vanaf mn 10/11de. Sinds die tijd hing ik in de welbekende hangroepen en daar werd meer dan genoeg opgebrandt. Heb tot mn 14 nee weten te zeggen, tot ik een kleine stash van mn broer vond, iets meer dan een gram ofzo en een mooi jointje... Ik heb het jointje vriendelijk laten zitten, daar hij er al genoeg moeite in had gestoken en ben er met de weed vandoorgegaan. Diezelfde middag op school met 3 man ff van ut plein af en relax op een grasveldje in de zon ut zakje leeggemaakt.

          Het is mij altijd al een verbazing gebleken dat de lui die stoned waren altijd zo vaag reageerde en om de stomste dingen moesten lachen. Je kan begrijpen, naar 2 flinke jointjes met zn 3en weggerookt te hebben, was het voor mij direct duidelijk. Ik heb nog nooit zo'n leuke schooldag gehad. Al kan ik me het meeste al niet meer herinneren.

          Sindsdien ben ik langzaam aan gaan blowen, begonnen met af en toe 1tje in ut weekend (lees 1x per maand) tot in mn ergste periode 3 tot 4 gram per dag.
          Inmiddels weer aardig op ut juiste spoor, al geeft mn handicap meer kopzorgen dan ik zou willen. Ik rook nog steeds dagelijks en ben der content mee hoe het nu gaat, zou graag een jointje extra willen laten liggen per dag, maar die tijd komt wel zodra het weer wat rustiger wordt

          En zoals je begrijpt, het kweken is deels economisch belang, maar voor een veel groter deel iets waar ik me met volle lust op kan gooien en daadwerkelijk zelf kan doen
          sigpic
          Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

          Comment


            #50
            Re: Hoe was je eerste keer?

            Mijn eerste keer was toen ik in de 2e van het middelbaar zat, een keertje in de avond met 1 iemand die het al vaker had gedaan en twee andere voor wie het ook de eerste keer was. Helemaal niks van gemerkt, puur en alleen omdat ik niet wist hoe ik moest inhaleren. Toen een paar maanden later bood weer iemand het aan (in de tussentijd had ik "geleerd" hoe te inhaleren) en wat ik me er nog van herriner is dat ik 2 uur op een bankje in de zon heb gezeten en daarna ben gaan slapen. Nu zit ik in m'n examenjaar en is het gebruik (vooral de laatste tijd) enorm toegenomen.

            Comment


              #51
              Re: Hoe was je eerste keer?

              mijn eerste keer:
              ik en maat hadden toen we 14 waren ons zakgeld samengelegd en wiet gekocht .
              mijn maat rookte toen rolsigaretten dus hij kon rollen ,maar we dachten er moet supperveel in anders word je niet stoned,
              dus tijdens de middagpauze van het school zijn we 3 a 4 bijna pure joints gaan rollen.
              en dan naar school, nog nooit zoo een leuke les wiskunde met mijn maat in mij hele leven gehad

              Comment


                #52
                Re: Hoe was je eerste keer?

                Hehe, heel wat leuke verhalen hier .

                Mijn eerste ervaring met wiet gaat zo'n vier maanden terug.
                Ik kwam om middernacht toe op mijn kot en zag daar mijn kotgenoot en twee van onze vrienden zo stoned als een garnaal in de woonkamer, gehuld in een wietmist. "Hebt gij e filmpke staan op uwe laptop?" vroegen ze. "Kunt gij der nog eentje rollen?" was mijn antwoord . Ik zette "Fear & loathing in Las Vegas" op, en trok van de joint... Ik ben redelijk zuinig geweest, gewoon om de effecten te voelen. Er veranderde niet veel in mijn hoofd, wel closed eye visuals, maar ik voelde wel heel wat 'waves' en tintelingen doorheen mijn lichaam. Best wel aangenaam, maar geen echt high gevoel die eerste keer.

                De tweede keer was ik met een paar vrienden, redelijk ervaren wietrokers, op een kerkhof rond een kerkje, met een bong en een hoeveelheid Bubblegum. We hadden wel iets om te drinken, maar geen water voor in de bong, en dus slopen we de kerk binnen om wijwater als bongwater te gebruiken . Ah, man, da was schitterend. Onophoudelijke lachkicks . Een situatie daar die ik nooit zal vergeten: de ene zat te zwaaien met die bong (om vleermuizen weg te jagen oid), en het water vloog alle kanten uit. De ander zat ook wat in zijn cursus filosofie te lezen, en zei: "Komaan, hou op, heel mijn cursus gaat nog naar bongwater ruiken!". Antwoordt de ander: "Jongen, u ma ruikt naar bongwater!". Man, ik dacht dat ik nooit meer ging bijkomen van het lachen .
                Op een bepaald moment werd het wel creepy toen een bejaard koppel een nabijgelegen graf ging bezoeken (voor de rest hebben we die namiddag niemand gezien). Ik werd echt angstig, en verstopte me haastig onder mijn deken. Daarna vertelden ze me dat er niets gebeurd was, dat het koppel weinig aandacht had geschonken aan ons.

                Een wekelijkse gewoonte kwam al snel tot stand .

                Comment


                  #53
                  Re: Hoe was je eerste keer?

                  De eerste keer, ik was 14, nie zo goed eerlijk gezegd, ik zat met mijn elleboog in haar gezicht, en ik was heel rap klaar, ons relatie ook trouwens.
                  -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                  Comment


                    #54
                    Re: Hoe was je eerste keer?

                    DaZeD, het gaat hier niet om die ontmaagding, lol

                    grtz

                    Comment


                      #55
                      Re: Hoe was je eerste keer?

                      Oorspronkelijk geplaatst door DaZeD View Post
                      De eerste keer, ik was 14, nie zo goed eerlijk gezegd, ik zat met mijn elleboog in haar gezicht, en ik was heel rap klaar, ons relatie ook trouwens.
                      Hoe waarheidsgetrouw het ook waarschijnlijk is vond ik het uitermate grappig aangezien iedereen hier bijna alleen over zijn eerste keer wiet roken praat :p.

                      De eerste keer dat ik gesmoord heb was met een maat toen ik 14 was.Hij had wiet gestolen van zijn grote broer en ik had roltabak omdat ik al een tijdje rookte en rollen cool vond . Toen ontmoette die wiet mijn roltabak en was mijn eerste joint geboren!

                      Comment


                        #56
                        Re: Hoe was je eerste keer?

                        tot me 15e ben ik zeer tegen wiet geweest omdat ik net zoals veel mensen een beeld had van: wiet is slecht voor je en je verpest er je leven mee. maar ik wilde het toch een keer proberen om te zien hoe het was.
                        ik begon ongeveer met blowen toen ik 15 jaar was.
                        ik zat met 2 vrienden lekker in de zon bij de poel waar we af en toe in zwommen.
                        een van de 2 had een redelijk dikke hasj joint bij zich(de 2 hadden al vaker geblowed).
                        om de beurt kregen we de joint en ik hees er gretig aan
                        de smaak vond ik veel lekkerder dan sigaretten, veel zoeter en toch pittiger.
                        na ongeveer 6 hijzen voelde ik me een beetje licht in me hoofd en chill in me lichaam en alles was grappig
                        en toen net toen de joint op was.....kwam om de een of andere reden me moeder langsfietsen en trof 3 stonede jongens aangelukkig heeft ze niets gemerkt
                        na die tijd rookte ik ongeveer eens in de 2 weken een joint en het is vanaf toen alleen maar toegenomen. op een bepaald punt gaf ik zelfs 50 euro per dag uit aan wiet. dat is gelukkig niet meer zo. maar ik heb geen spijt dat ik ben begonnen. ik heb nu zelfs 5 big bang planten in de ontkiem-fase
                        pick it, pack it, fire it up, come along...

                        Comment


                          #57
                          Re: Hoe was je eerste keer?

                          ik mocht gaan werken in een tapijtenfabriek (16jaar)en een colega vroeg me of ik chit kende,maar ik dacht aan shit(stront) en die vertelde me dat je daar goed van was en de volgende dag ging hij er meebrengen.
                          Volgende dag(de namidag) tegen dat de bazen wegwaren rond 18u kwam mn colega af met een sigaret maar ik had daar niet meer aan gedacht dat dit een andere sigaret ging zijn dus ik maar paffen. maar plots moest ik beginnen lachen en mn colega vroeg of het goeie was en ik zei dat ik daar niets van voelde. We hebben daar de rest van da avond zitten lachen dat het geen naam had dus het had toch zn werking.het was de leukste namidag dat ik gehad heb op mn werk.
                          grtz

                          Comment


                            #58
                            Re: Hoe was je eerste keer?

                            Oorspronkelijk geplaatst door weedlover View Post
                            DaZeD, het gaat hier niet om die ontmaagding, lol

                            grtz

                            I know, was maar een grapje, sorry, voor de rest wel echt zo gegaan, helaas.
                            De wiet heeft me eerst ontmaagd.
                            Last edited by DaZeD; 2 June 2009, 08:56.
                            -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                            Comment


                              #59
                              Re: Hoe was je eerste keer?

                              Den eerste keer was aan de sporthal. Wij gingen daar af en toe biljartje leggen, en die dag zaten er maten van mijne compagnon op't gras aan't smoren.
                              Op verzoek ons bijgezet en mee gedaan, maar veel heb ik daar ni van gevoeld.
                              Den eerste "Wow dude" kwam pas nen tijd erachter, toen da we met ons klasken naar Frankrijk op uitstap mochten.
                              2 maten van m'n klas hadden gerief mee, en zijn enen beginnen vijzen op een bankske in't park. Naar een paar kere plukken was ik echt van de kaart.
                              Weet nog dat we gerold hebben van't lachen, omda, in da park stonden bomen waarbij de stam zo ne meter boven de grond in twee splitste en een soort 'Y' vormt, da waren precies wijven da ze met hun benen open met hunne kop in de grond hadden gestoken.
                              Daarna zijn we met de klas naar zo'n aquarium gegaan waar de vis boven u zwemt, en daarna ne pizza gaan eten (en miljaar dienen heeft gesmaakt).

                              's Avonds nog met mijne kamergenoot gelachen omda't hem zo overtuigend bbq-kruiden aan't smoren was, en na nen tijd begon van "Man, ik begin dit zo hard te voelen!".

                              Comment


                                #60
                                Re: Hoe was je eerste keer?

                                Mooi topic guys & gals!

                                Eerste keer was toen ik 13 was, bij school. Stuk of 10 man, 2 joints ofzo. kon het nog niet echt goed inhaleren toen, hoesten en alles... Daar werd ik niet echt stoned van.

                                De eerste keer dat ik echt stoned was was toen we een keer 4 tussenuren hadden van school. Een vriend zei: yo ik heb een waterpijpie thuis, zin om ff te chillen? Dus hup wij een stukje langs de rivier gewandeld en de waterpijp eens uitgetest. Wow, dat rookte lekker smooth!!

                                Toen we weer thuis waren heb mega hard gelachen om 'Popeye' op TV, was eigenlijk niet eens zo grappig. Yeah!! mn eerste lachkick! En Jah zag dat het goed was.

                                De jaren daarna blowde ik af en toe; bij mn broer, of bij het uitgaan ofzo. Wel steeds iets vaker... Constant lachkicks als me broer en ik weer eens snachts tosti's aan het bakken waren hehe (moderators, we hebben een munchie-smiley nodig!! )

                                Ik ben pas echt begonnen met dagelijks stonen toen ik 18 was, mede omdat het me erg goed hielp met in slaap vallen (daar ben ik anders nie zo goed in).

                                Dat is nu zo'n 7 jaar geleden, en mn hoeveelheid is geledelijk opgelopen van 1.5g per week tot een max. van 8-10g per week vorig jaar. Nu probeer ik al een tijdje rond de 5g te blijven.

                                Ik heb me eigenlijk mn hele leven niet zo gelukkig gevoeld als nu! Zit beter in mn vel dan een tijdje terug, en hoewel mn discipline nooit echt hoog geweest is ben ik wel 'actiever' en bij vlagen gemotiveerder dan ooit.
                                Ondanks de wiet denk ik; waarschijnlijk niet door de wiet neem ik aan. Maar toch...

                                Nu dan eindelijk mn eerste kweek begonnen. Veel roken is duur en ik wil niet langer schiet,- en steekpartijen financieren!
                                Liever mn eigen duurzame mini-tuintje op 2 hoog
                                En je gaat nog van die plantjes houden ook das het mooie...

                                Bless, L

                                Comment

                                Bezig...
                                X