Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe was je eerste keer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Hoe was je eerste keer?

    Is al een tijdje geleden ondertussen. Over de grens met Frankrijk gaan fietsen, een bosje in het midden van een stel velden waar wonderbaarlijk genoeg zeer zacht gras was waar we gewoon in konden liggen, beschut van de zon onder de bomen. Mega zalige spot. Toen kon niemand een lange vloei dichtrollen dus deden we het maar met korte papiertjes, bitter weinig erin, maar toch werd alles prachtig! De zon die door de bladeren van de bomen scheen werd gewoon een prachtig verschijnsel. Veel meer prikkels en dergelijke; echt gieren!

    Man, ik zou een moord begaan om die lachkicks van vroeger terug te krijgen!

    Comment


      #92
      Re: Hoe was je eerste keer?

      Ik was een jaar of 13 en had op dat ogenblik geen richting in mijn leven, mn ouders waren aan het scheiden, men moeder begon met venten uit te gaan, was juist verhuisd
      op die nieuwe school stond ik dan in het geniep een sigaretje te roken in een groepje, had rap vrienden bijgemaakt. Iemand daar van zei 'kom je straks mee naar de bushalte dan gaan we ene smoren'
      kzei davet geen probleem was want had ook geen idee dat hij daarmee bedoelde om een joint te gaan roken..
      toen ik zag dat hij een plastiek zakje boven hield en zag er een mooie knop white widdow insteken...ik zei niets tegen hem want wou niet onwetend klinken
      toen hij eenmaal gerold was en hij stak hem aan, rook ik een lekkere zoete geur en toen wou hij de joint doorgeven aan mij
      en ja ik had zoiets van waarom niet? alles wat lekker is is slecht vr de mens...
      ik trok van de joint en inhaleerde, ik proefde de lekkere smaak maar brande ongeloofelijlk hard in mn keel en longen, heb zeker 5min liggen hoesten lijk een zot
      maar trok daarna nog een 2e keer het hoesten was minder dan de eerste keer en proefde de smaak iets beeter, de volle rook prikkelde aan mn tong
      de 3e en 4e keer ging vlotter dan de 2keer ervoor. Had 4x getrokken de rest was voor die maat, die zich kreupel had liggen lachen omdat ik zo hard moest hoesten
      enkele ogenblikken erna voelde ik me anders, en had totaal geen idee aan wat ik me kon verwachten want 10min geleden wist ik pas echt wat cannabis was en dat da een drugs was
      die maat nam zijn bus en ik liep naar huis, ik voelde me steeds raarder om raarder, men ogen werden heel zwaar, mn benen wouden amper mee, na 15min stappen en een sigaret gerookt te hebben zat
      ik in de zetel en voelde ik me duizelig en alles droei in het rond, deed men ogen dicht en dan voelde het of ik in het rond droei dus hield ik men ogen maar open
      en had een heel raar gevoel in men spieren, ze trokken persies allemaal heel lichtjes samen op fracties van een seconde
      mn maag deed lastig en heb toen moeten overgeven.
      voelde me dan zo slecht als iets, zag lijkbleek en voelde me stukken beter nadat ik een paar uurtjes had geslapen.
      mijn eerste cannabus ervaring is dus niet echt goed verlopen...heb dan ook voorgenomen om nooit meer drugs te gebruiken
      maar ja toen ik 16 was op een fuif en was redelijk beschonken, en heb dan los weg mee gesmoord van een joint terwijl ik niet door had da het een joint was
      ik voelde opeens weer dat zelfde gevoel als vorige keer maar anders, kvoelde me vrolijk, ik lachte met echt het onozelste en kon niet meer ophouden met lachen :p
      een warme gloed vanbinnen (weet niet meer goed of het van de wiet of alcohol was :p) voelde me relax ontspannen en bleef maar lachen en zeveren buiten op het bankje iets verder dan waar de fuif was
      na die leuke ervaring ben ik dan beginnen cannabis roken..


      grtz
      <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
      <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

      Comment


        #93
        Re: Hoe was je eerste keer?

        sex of wa?
        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

        Comment


          #94
          Re: Hoe was je eerste keer?

          lol lekker kweker hahahahhahaha
          Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

          Comment


            #95
            Re: Hoe was je eerste keer?

            Mijn echte eerste keer weet ik niet meer is mischien wel 20 jaar geleden.Maar afgelopen zaterdag avond heb ik voor het eerst sinds een jaar of 12 een klein jointje gerookt.White widow die ik afgelopen zomer zelf gekweekt heb.Ik heb heel voorzichtig 3a4 hijsjes genomen jointje uitlaten gaan en gewacht wat er ging gebeuren.Het effect was niet heel heftig een beetje licht in de kop en een beetje zware benen het heeft ongeveer 3 kwartier tot een uur geduurd.Meer durfde ik niet te nemen om dat ik na zoveel jaar toch een beetje de angst heb dat ik out ga of dat het niet goed valt.Verder hou ik ook niet zo van high zijn ik wordt daar een beetje onrustig en angstig van.Ik denk dat ik liever relaxt stoned ben.Verder is het wel goed gevallen heb nergens last van gehad ook zondag niet.

            Comment


              #96
              Re: Hoe was je eerste keer?

              het begon allemaal in het 1ste middelbaar,
              ik had vrienden die jointe rookten en ik wou het ook eens proberen.
              ik heb een paar keer getrokken maar voelde niets.
              een paar maanden later heb ik zelf wiet gekocht en het beviel me.
              ik ben het blijven doen, na een lange tijd ondertussen zat ik in het 3de middelbaar rookte ik veel jointjes voor school op school en na school.
              dagelijks rookte ik een grammetje of 2 gemiddeld 5 joints soms iets meer
              tot dat er wat gebeurde ik werd betrapt thuis enzo... en ben er mee moeten stoppen.
              maar na de urinecontrole kan ik terug jointe roken daar kijk ik naar uit nog 2 weken geduld hebben.
              zo, dat is mijn verhaal over de jointen

              Comment


                #97
                Re: Hoe was je eerste keer?

                mijn eerste keer was ik 13 ofzo. weet ik eigenlijk vrij weinig nog van.
                de eerste keer GOED blowen was bij een kameraad thuis, toen was ik 14 ofzo.
                hij was alleen thuis en we hadden een bong gekocht. we regelden toen nog via via gruis.
                maarja we hadden een tientje per persoon en ik heb sinds toen nooit meer zon harde lachkick meegemaakt.

                Comment


                  #98
                  Re: Hoe was je eerste keer?

                  jaar geleden voor het eerst een cake gehad, was alleen veels te sterk
                  van 1 klein plakje, waar ik de eerste anderhalf uur niks merkte, oppeens keihard 5 uur lang heb lopen trippen tot angst aanvallen toe ..
                  achteraf toch een leuke ervaring maar voorlopig houd ik het bij alleen afentoe een joint

                  Comment


                    #99
                    Re: Hoe was je eerste keer?

                    Mijn alle eerste keer had een vriend eentje voor me gedraaid die ik dan thuis kon oproken. Ik voelde daar hellemaal niks van toen ik hem samen met mn broertje oprookte. De 2de keer ging dan wel erg ver. Ik had toen al 7-8 bier op en gingen we ook nog blowen. In totaal had ik 8 bier en 4 joints op in die avond. Alles uiteindelijk eruit gekost. Wat later weer met wat vrienden gerookt maar toen zonder bier en ik vond het best wel fijn. Was daar wel 2-4 uurtjes van weg.

                    Paar weken geleden met een vriend bong gesmoked. Hij heeft een halve liter bong (Al sinds zn 15de) en ik kan zeggen dat ik dat wel heel erg fijn vond beter als een joint. Ben nu net 18 geworden ook ff bong gekocht en gebruik hem best wel vaak.

                    Comment


                      Re: Hoe was je eerste keer?

                      Eerste keer voelde ik niets
                      Tweede keer zat ik met twee vriendinnen in een parkje op het gras. Een vriend had er ene voor ons gedraaid. Toen hij op was voelden we eerst niets en werden al boos op die jongen Maar toen ging ik rechtstaan en woeiiii ik zeg tegen mijn vriendinnen je moet eens rechtstaan. We voelden het meer dan goed na een half uurke kregen we er nog een serieuze lach kick bij Vanaf toen wist ik het dit is mijn drug :mrgreen vanaf toen moest ik niets meer weten van alcohol waar ik toch al niet zo tegen kon en bij teveel alleen maar ziek van werd. Bovendien leerde ik al snel dat mensen die stoned/high zijn veeeel aangenamer zijn dan dronken mensen.

                      Comment


                        Comment


                          Comment

                          Bezig...
                          X