Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe was je eerste keer?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hoe was je eerste keer?

Korting op 420shop
    Ik weet niet of er al zo'n topic bestaat, met de zoekfunctie vond ik er toch geen.

Hoe verliep je cannabis-ontmaagding? tell me..
    Hoe verliepen die eerste stappen in je relatie met Mary Jane?
    Hoe was die eerste keer dat je je longen volzoog met sweet sweet Marihuana-smoke?

m.a.w. === > Hoe was het de eerste keer dat je marihuana rookte?

Ik stal het idee voor zo'n topic van een ander forum. daar las ik allemaal wilde verhalen over "overgeven", "niets voelen", "peer pressure" & "vrienden".

Pz out
    Last edited by Jointjedraaien; 28th October 2008, 20:40.
    *SmokingggGG* !

I wanna get high... so high!

Re: Hoe was je eerste keer?

Weet ik niet meer is al zo'n tijd geleden .

Grtz.

Comment

Ik heb mijn eerste joint gerookt toen ik 15 was denk ik.
      We zaten gezellig een paar pinten te drinken, en een goede vriend haalde zijn wiet boven. (hij was 17 op dat moment)
      Ik weet nog dat het zo lekker rook dat ik vroeg of ik ook is mee mocht doen ^^ . Ik had wel al vaker wiet geroken, maar nog nooit gerookt of gegeten. En zo heb ik mijn eerste Joint gerookt . Het was een lekkere sativa, en ik voelde het effect wel al redelijk snel Sommigen zeggen dat ze de eerste keer niets voelen, maar bij mij was het anders hoor. Nu, ik heb ook gevraagd wat voor soortje het was. En het was een Haze die 17 euro de gram kostte. Weet niet meer juist welke soort
      Nu, het was echt een eerste goede ervaring. Ik voelde me blij. Toen is het begonnen. Om de week - 2 weken een joint ofzo. Nu ik bijna 19 ben, moet ik wel zeggen dat mijn gebruik is toegenomen, niet overdreven, maar het is toch wel kostelijker geworden. Dus daarom ga ik blij zijn als ik straks iets van mijn zelfkweek overhou

Grtz
      Skanna

Comment

Ik zal ook eens mijn eerste keer posten:

Ik zat in het 4de middelbaar... ik kwam al geruime tijd in contact met cannabis(sinds het 2de middelbaar ofzo) door het feit dat mijn neef en zijn vrienden vaak een jointje rookten.. en ik trok vaak met hen op, maar ik had nooit echt zelf "zin" gehad om het te proberen, ze zetten me ook niet onder druk ofzo.

Maar toen ik dus in het 4de middelbaar zat, ging ik naar een feestje bij iemand thuis, en daar werd gesmoort, toen ik totaal bezopen was heb ik dan enkele keren getrokken van een joint, ik was totaal van de kaart, maar dat kwam vooral door de alcohol, ik heb niet egt veel gevoeld van de wiet.

Alleszins, de volgende keer dat ik met mijn neef optrok heb ik direct gezegt van "dude, pass that dutch" en die keer voelde ik de eerste keer de heerlijke effecten van cannabis..
        We waren alle twee goed "paté" en toen moesten we kreeft eten, ik heb nog nooit zo hard gelachen bij het eten van kreeft..

Sindsdien ben ik het blijven doen. En we zijn nu tog al een aantal jaren later hoor.
        *SmokingggGG* !

Comment

Mijn eerste keer was eigelijk "chit".dat ik heb gerookt. Ik was toen 16jaar. Ik was toen jobstudent in een restaurant/frituur...zalige tijden trouwens . Dat was begin seizoen daar slapen in een cravan samen met nog jobstudenten. Elk wekend trok ik naar daar.
          Naar mate we daar werkten hoe meer mensen je begon te leren kennen. Dat was aan een camping. Er zaten daar veel mensen van wallonie. Die walen pafn dus veel meer "chit". Dien eerste keer samen met me maat in ons cravantje....twas al sukkelen om het te rollen maar twas on gelukt ...in ne sigaret in geduwd dan die filter uit getrokken en een kortonneke in geduwd lolz. ik was toch wel lekker scheef....da gevoel heb ik niet meer...die eerste keren dat ik pafte
          was ik eigelijk altijd scheef...vooral als ik in me bed kroop begon zo alles te draaien in je hoofdje lolz.

Nu heb ik dat gevoel niet meer als ik paf...ik paf nu zo'n ne 10 jaar met ne tussen stop van 3.5j
          Mijn toenmalige vriendin was daar volledig tegen....stom van me om dat te laten morja das verleden tijd...Heb ondertussen die tijd al ingehaald

Grtz sky
          Keep it Green

Comment

mijn eerste echte keer was op Dour festival.
            In een tentje, bokalleke. Iedereen was gans weg, er zat ook een vlieg in de tent die na een tijdje niet meer veel zin had om te vliegen.
            Maar ik voelde niks.
            Ik heb op het festival nog een aantal keer gesmoord, na een tijdje voelde ik het toch wat opkomen.
            De 2de keer was op Rock Ternat, opnieuw bokalleke, ik kwam gans scheef de tent uit met een lach van men linker naar men rechteroor en omgekeerd.
            Zalige tijd was het daar op Rock Ternat.
            Sindsdien ben ik het meer en meer gaan doen, ik drink geen alcohol, enkel wiet en het bevalt me stukken beter.

Altijd pracht tijden beleefd, wel enkele uitzonderingen. Een wietje Honolulu genaamd moet je niet smoren om 7 uren 'smorgens op een nuchtere maag. Ik ben voor enkele seconden in een andere wereld geweest.

Laatste tijd heb ik alleen maar wietjes gerookt met het body stoned effect. Ik ben al een tijdje op zoek naar een lekker zoet wietje met een mooi celebral high effect.

Ik kijk uit naar komende donderdag.
            Het is al 1 maand en een half geleden. Korte pauze dus
            Ik ben benieuwd of het trug van 0 gaat zijn, hiermee bedoel ik of ik opnieuw de harde lachkicks zal hebben.

Greetz,
            zion

Comment

Mijn allereerste joint was op vrij jonge leeftijd, een jaar of 13 moet ik toen geweest zijn. Het begon allemaal toen ik een uitnodiging gekregen had voor het verjaardagsfeestje van een maat van me. Ik kende die jongen van in de lagere school en we waren echt de beste maten. Hij was ook één van de enige jongens die bij mij in de klas zat en die in mijn dorp woonde.

Het was volop zomer en we hadden lol zoals iedere 13-jarige jongen zou hebben. We speelden spelletjes, we luisterden naar stoere rapmuziek, een paar rookten sigaretten en nog een paar anderen waagden hun vol trots aan een pintje.

Toen we een paar uurtjes verder waren en we de hotdogs, die mijn vriend's moeder had gemaakt, opgegeten hadden bleek er nog iemand te komen naar het feestje, maar die geraakte niet daar. Ik en m'n maat zijn toen samen met zijn moeder die andere vriend gaan ophalen, tevens ook een 13-jarige.

Eenmaal terug aangekomen bij zijn thuis, stond de tent al op om in te overnachten. Omdat alles daar een beetje op z'n einde liep, kwamen een paar moeders hun zonen halen. Uiteindelijk bleven alleen de echte maten van hem slapen. We besloten toen om naar het voetbalplein in het dorp te gaan om wat te voetballen. De nieuweling die eerder niet daar geraakte, had zich op een bankje gezet en was een sigaret aan het roken. Plots haalt hij een zakje boven met daarin iets groens dat ik nog nooit eerder gezien had. Ik wist van toeten of blazen, maar hij rolde het tussen een blaadje en stak het aan.

Lustig trokken een paar maten van me ervan mee, maar ik was er radicaal tegen. Mijn hoofd was op jonge leeftijd al vrij zot gemaakt dat drugs slecht voor je zijn en dat je bijgevolg er nooit aan zou moeten beginnen. Ik had nog nooit gerookt en ik was ook niet van plan om het te doen.

Die avond hebben we twee sixpacks bier uitgedronken met een viertal personen. Op zich niet zo veel, maar op 13-jarige leeftijd toch voldoende. We waren met z'n allen dronken, de een al wat erger dan de andere. Bij jonge jongens is natuurlijk het aspect "stoerheid" niet weg te denken en we stelden elkaar allerlei uitdagingen voor. De ene moest een pintje ad fundum binnenkappen, de andere moest een waterballon tegen de ruit van de buurvrouw smijten, ... zo'n dingen.

Toen was het ineens mijn beurt. Ik werd uitgedaagd om van een joint te trekken en ik weigerde steevast. De hoop maten van me wist natuurlijk mijn standpunt naar wiet en andere drugs toe. Na lang aandringen, toch wel een halfuur of meer, heb ik het dan toch gedaan onder peer pressure. Ik plaatste de filtertip zachtjes tegen m'n lippen, onbewust en zelfs onwetend hoe het nu werkte. Ze zeiden tegen mij: ,,Langzaamaan zuigen tot de rook je mond gevuld heeft en daarna rustig inademen".

Op het exacte moment dat ik de rook inademde, werd mij het fenomeen "virgin lungs" bekend. "Maagdelijke longen", voor de gebrekkige Engelsen onder jullie . Ik hoeste letterlijk tot ik er bijna bij neerviel en hield het toen ook voor bekeken na die ene trek. Ik was verre van gefascineerd door die slechte smaak en het feit dat het drugs was. Die avond heb ik dan ook niet meer gesmoord en heb ik nog een pintje gedronken om mee af te sluiten.

Deel 2

In hoeverre je één trek van een joint als je eerste keer kan rekenen, weet ik niet. De omstandigheden waaronder het gebeurde zijn me tot nu toe nog erg vaag en onduidelijk omdat het zo lang geleden is.

Wat ik me wel nog goed herinner, is m'n tweede keer. Eigenlijk beschouw ik die tweede keer meer als m'n eerste, echte keer.

Na die zomeravond als 13-jarige jongen van een joint getrokken te hebben, was mijn standpunt naar cannabis en drugs nog steeds niet veranderd. Er had zich wel een heuse verandering voorgedaan in mijn sociale leven, namelijk dat ik een heel nieuwe vriendenkring had uitgebouwd in de middelbare school.

Ik zat in het 4de middelbaar en ik was 15 jaar oud. Ik rookte ondertussen al een half jaar sigaretten en ik dronk heel af en toe een pintje. Bij nader inzien was dit alles enkel en alleen maar om stoer te doen. Ach ja, je bent jong en je wilt wat...

Ik en mijn maten hielden tal van feestjes, gingen naar vele fuiven en wilden overal als eerste bijzijn waar iets te doen was. We waren een echte groep van zes kameraden die zeer nauw aan elkaar hingen en alles samen deden. We deden dezelfde kleren aan, kochten dezelfde cd's en speelden dezelfde spelletjes op onze computers.

Op een dag deed mijn beste vriend uit die groep, laten we hem L. noemen, een voorstel aan de rest. Enfin, laat het ons eerder een statement noemen. Hij wou in plaats van gewone sigaretten eens een joint proberen omdat hij daar al veel van had gehoort en het hem wel tof leek om te doen. Onze vriendengroep reageerde eerder geschokt dan verrast en waren er niet echt voor te vinden. Na een kort intermezzo werd duidelijk dat L. niet van zijn standpunt wou wijken en het wou proberen, met de nodige negatieve reacties van mij als gevolg. Ik was er resoluut tegen en vertelde hem dat hij zijn leven zou vergooien en dat drugs alles waar de mens voor staat, verkloot.

Op zo'n moment is het moeilijk om iemand tegen te houden. Zo zijn wil geschiede, sprak L. na school af met een kameraad die buiten onze vriendengroep stond. Het was een jongen die - raar maar waar - een jaar jonger dan ons was met wie hij ging blowen. Die avond op msn meldde hij ons dat hij had geblowd en dat het echt wel de moeite waard was. Hij had er niet zoveel van gevoeld, maar dat kwam volgens hem omdat je lichaam de eerste keer antilichamen aanmaakt en je het bijgevolg pas de tweede keer zou voelen.

Het merendeel van onze groep steunde mijn mening, maar op zo'n momenten komt het aan op groepsdruk en naïviteit. De volgende maat uit ons groepje die het zou proberen zullen we K. noemen. Omdat L. en K. hadden afgesproken om te gaan blowen na schooltijd achter een lokale supermarkt, besloot ik om hen te vergezellen om zeker te zijn dat alles goed ging. Misschien was het de "curieuzeneuzemosterdpot" in mij of misschien gewoon de goede vriend. Ze trokken elk op hun beurt van iets wat op een joint moest lijken, maar wat jammer genoeg een slap geheel vormde door de toen nog slechte rolkunsten van L. Toen K. van de joint getrokken had en het geheel uiteindelijk opgesmoord was, zaten ze te lachen en te giechelen als twee kleine kinderen. Ik was op die moment nog "high on life", dus ik lachte mee omdat de rest zo zot aan't doen was.

Die dag herzag ik mijn mening. Ik had al talloze ervaringen op café en op fuiven waar ik mensen heb zien afgevoerd worden met de ambulance, nadat ze teveel alcohol gedronken hadden. Toen ik mijn maten zo zag lachen en plezier maken door wat groen spul, wou ik het ook eens proberen.

Een paar weken later ging ik logeren bij L. Het was in de nazomer van 2004, wat tevens een erg mooie periode was. Ik nam de trein naar Leuven, waar ik L. zou ontmoeten. Ik had nog niets gegeten, dus we gingen richting Panos en ik kocht een Club Smos met hesp en kaas. Nadat ik die opgegeten had, namen we de bus richting zijn thuis. Daar aangekomen, gingen we eerst even gedag zeggen tegen zijn ouders. Toen bleek dat zijn moeder eten had klaargemaakt die middag, puree met kippenschnitzels en provençiaalse saus.

Na een stevige maaltijd gingen we naar zijn kamer toe. Hij zette zich achter zijn bureau waar zijn computer stond en ik zette me op een tweede stoel ernaast. Met enige discretie ging hij naar zijn kast toe, opende de deur en reikte met zijn arm ver achterin. Daar haalde hij twee zakjes uit, die later 30 euro waard bleken te zijn. Eén ervan was voor K. en het andere was van hem. Hij haalde ook een pakje tabak boven en een drietal lange blaadjes.

Onbewust van wat hij daarin moest draaien, verdeelde hij zijn 15 over drie lange blaadjes en strooide er wat tabak bovenop. Het volgende uur zou ik starend naar zijn vingers doorbrengen, terwijl hij toch maar probeerde om het juist te krijgen. Na dat uur, lagen er voor ons drie toch wel heel erg dikke joints klaar.

Fase 1 van het plan was gelukt. De munitie was klaar, nu nog ten oorlog trekken.

L. woont in een vrij landelijk gebied, omringd door open velden, bossen en wandelpaden. Een goede stoner moet een deftig excuus hebben, dus we zeiden tegen zijn ouders dat we eens met de hond gingen wandelen. Na ongeveer een twintig minuten stappen kwamen we bij een veld dat grenst aan een bos. We besloten om ons daar neer te zetten en de hond met zijn riempje vast te binden aan een boom naast ons.

Nu kwam het er enkel nog op neer om de eerste van onze drie kanonnen aan te steken. L. vertelde me dat er een algemene regel heerst onder de blowers, die luidt: ,,Roller steekt op". Omdat het me niet veel kon schelen wie opstak en ik toch een beetje bang was voor het onbekende, mocht hij opsteken. Toen de vlam het uiteinde van de joint streelde, kwam er mij direct een geur tegemoet die ik herkende van ergens. Ik wist toen niet precies van waar, maar ik kon hem wel appreciëren.

Nadat L. een achttal trekken genomen had, was het mijn beurt. Ik kende het algemeen principe, want ik rookte al. Ik plaatste de tip aan mijn mond en lurkte eraan. De smaak die ik toen in mijn mond kreeg, had weg van iets kruidigs maar toch zoets. De smaak beviel me beter dan de smaak van de alledaagse sigaretten die ik rookte. Na een paar trekken steeg het me echt naar het hoofd en hebben we meerdere malen strijk gelegen met de loze grappen en humor die we op elkaar afvuurden.

L. kreeg het idee dat als wij scheef konden worden, dieren dat ook konden Dus hadden we onze volle aandacht - voor zover die er nog was - gericht op de hond die we meehadden . We bliezen de rook die wij ingeademd hadden rechtstreeks naar de hond toe. Voor een tiental minuten was dat leuk, tot de hond ineens op zijn rug ging liggen met haar poten omhoog. Dat was wel een heuse schok voor ons, want we dachten dat ze eraan was voor de moeite. Lichtjes in paniek stonden we recht, weliswaar met moeite na die drie joints. We namen het riempje van de hond en we wandelden terug richting mijn maat zijn huis.

Die wandeling naar huis moet een van de scheefste wandelingen van m'n hele leven geweest zijn. Ik herinner me als de dag van gisteren dat mijn vriend halverwege vroeg: ,,Ziet gij daar nu ook ne waterval?". Eerst lachte ik zijn bewering weg, maar toen ik duidelijker keek zag ik inderdaad een waterval in de verte. Ik snapte niet wat er aan het gebeuren was, want dat was normaal niet mogelijk. Maar het het beviel me .

Bij zijn thuis aangekomen, zette L. de hond in de tuin en gingen we naar binnen. Verrast van het effect van wiet, vroeg ik aan L. of we niet nog eentje konden roken. L. zei dat het andere zakje voor K. was en dat we daar als goede vrienden niet aan konden komen. Dat hebben we dus ook niet meer gedaan.

Wat me verbaasde, was dat ik ineens een immens grote honger had ontwikkeld uit het niets. Ik vroeg dan ook vriendelijk om iets te eten aan L., die mijn mening volledig steunde. Ondertussen waren ook zijn ouders vertrokken, dus hadden we vrij spel in zijn huis. Wat er toen gebeurde, tart alle verbeelding.

Eerst viel ons oog op een doos Choco Pops, die schreeuwde om onze aandacht. Samen hebben we die doos dan leeggegeten met de nodige melk. Daarna zag ik nog een grote doos Royco Minute Soup staan, waaruit ik drie pakjes heb klaargemaakt. Soep zonder brood is geen soep, dus was er nog een half brood bij. Ook L. wist de soep wel te waarderen en maakte hetzelfde klaar voor hem.

Vervolgens doken we de kast in en aten massa's Prince-koeken. Omdat dat niet echt vulde, merkten we dat er in de ijskast nog restjes stonden van de purree met schnitzel en provençiaalse saus. Toen hebben we dat nog naar binnen gespeeld en ons daarna gestort op M&M's met veel chocomelk.

Daarna waren we nog niet volledig bevredigd en hadden we beiden een enorme zin in fritten. We zijn toen met de fiets naar de lokale frituur gereden en hebben elk een grote friet met een grote portie saus en twee stukken vlees binnengespeeld. Verder zijn we toen naar huis gefietst en hebben we een film gekeken op L. zijn kamer, voorzien van een grote zak chips elk plus een grote zak nacho's met dipsaus.

Alle voedsel was gesneuveld op die moment, alles waar we zin in hadden was op. We zijn toen in slaap gevallen en de volgende dag rond de middag wakkergeworden. We waren volledig vol en het leuke gevoel van de dag voordien was goed weg bij mij. In plaats van een hoofd vol wiet, zat ik nu met een maag vol pijn. Ik had gewoon teveel gegeten de dag ervoor, zoveel zelfs dat het niet goed meer was om nog te eten.

Ik heb tot drie dagen na die deftige eerste keer, niks vast meer gegeten omdat ik er gewoon geen zin in had. Het eten heeft denk ik die tijd nodig gehad om deftig te kunnen verteren.

Na die wilde dag en nacht ben ik de volgende dag opgepikt door mijn moeder, die niks scheen te merken van wat er zich de avond voordien had afgespeeld. Daar was ik langs een kant ook blij om, want ik was toen nog lang niet klaar om haar iets te vertellen daarover.

Mijn eerste (of tweede, hoe jij 't ziet...) keer was echt af. Ik had alle leuke aspecten van wiet leren kennen en kon nu een waardeoordeel vellen ten opzichte van alcohol. Nu rook ik bijna vier jaar wiet en ik ben nog iedere dag blij dat ik niet aan andere dingen verslaafd ben. Ik ben van mening dat wiet zeker door de beugel kan, maar dat de echte "hard" drugs voor mij niet hoeft. Daarom wil ik ook door mezelf als voorbeeld te stellen, bewijzen dat cannabis niet noodzakelijk een gateway drug is. Ik heb in mijn dichte kennissenkring en zelfs familiekring een paar mensen die verslaafd zijn aan alcohol en dat is geen mooi zicht.

Wij, als stoners, kunnen prima functioneren zonder wiet. Probeer dat maar eens met een alcoholverslaafde.

Al bij al ben ik blij dat ik blow. Het heeft me geholpen om verschillende dingen in het leven anders te gaan bekijken en ervoor gezorgd dat ik heel wat meer mensenkennis heb opgebouwd. Het versterkt tevens ook de band die je hebt met je vrienden en op zich kan het niet zoveel kwaad.

Wel ben ik van oordeel dat de wietprijzen veel te duur zijn voor wat het is en kan ik alle blowers, beginnend of verstokt, aanraden om zelf een plantje te zetten. Misschien twee .

Ik hoop dat iemand de tijd neemt om dit te lezen, want ik heb er zeker en vast genoeg werk aan gehad om het te typen.

Greetz

Cannab0y

Comment

De tijd om te lezen heb ik zeker genomen. Ik heb het ook met erg veel plezier gelezen.
                Prachtig verhaal. Doet me denken aan mijn snotaap-jaren en ik dat dat dit ook voor vele anderen geldt.
                Het verhaal zou zo in een boek kunnen passen.
                Heb erg gelachen met het stuk: "L. kreeg het idee dat als wij scheef konden worden, dieren dat ook konden"

Echt knap

Greetz,
                zion

Comment

Mooi levensverhaal Cannab0y .
                  LoL Grapjurk.
                  Anyway.

Mijn eerste keer was tijdens de middagpauze met een klasgenoot. Ik had die dag een tientje overgekocht van ne maat. Hij smoorde al een tijdje en vertelde er altijd wel eens wat over. Ik rookte toen wel al safkes en ik dacht van, zolang ik niet overstap naar harddrugs (Zoals veel doen) waarom niet? Ik had die dag spijtig genoeg geen tabak bij, spijtig... dat dacht ik toch.

Ik heb dan maar een pure gerolt en deze in het uiteinde van een bik gestoken.
                  Zo brande de joint goed en bleef deze ook goed aan. De eerste trekken en die daarna ook waren een regelrechte aanval op mijn keel. Sinds de joint in een bik zat kwam er ook direct lucht mee in mijn longen, dus ik hoefde niet eens te inhaleren.

Een paar trekken verder vloog ik over wolkjes .
                  Geluid was totaal gedempt, ik hoorde alles zowat op de achtergrond.
                  Ik beleefde alles in stukken, het 1 moment zat ik daar te tchillen met een kameraad, een ander moment stond ik al terug voor het school. Ik bleef ook maar door brabelen over god weet wat allemaal.

Wat een dag,in 1 woord: ZALIG.

Ik ben na die joint nooit meer zo stoned geweest, heb dan ookal een paar maand niets meer gesmoort dusja. Voor effect is puur smoren toch de shit hoor!

Peace

Comment

Der zitten hier een paar mooie verhalen tussen (extra wink naar Cannaboy )
                    Echt leuk om zo een keer te lezen.

Grtz
                    Skanna

Comment

Ja cannyb0y, erg mooie story,, dat eerste inzicht heb ik vroeger ook meegekregen uit huis, die jij op jonge leeftijd al had! zijn er bij mij ook uit, blow af en toe, geen alcohol meer, heb er teveel an gezien die er schade van hebben

Mijn eigen story, die komt misschien later als ik meer tijd heb,

Comment

aight, dope post cannaboy!

Tijdens het lezen heeft er vaak een glimlach op mijn gezicht gespeeld
                        *SmokingggGG* !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zion
                          Het verhaal zou zo in een boek kunnen passen.
                          Dat komt er zeker nog van . Dat was ik eigenlijk al lang van plan, een boek schrijven. Het zou een volledige autobiografie worden, waarin mijn korte doch impressionante leven helemaal uit de doeken wordt gedaan. Ik denk dat ik me hier na mijn oogst dit jaar eens op ga toespitsen .

Ik zou dit doen om de vele onwetende mensen te laten inzien dat het al bij al niet zo erg is om te blowen als aanvankelijk wordt aangenomen.

Ik apprecieer dat jullie met zoveel aandacht mijn verhaal hebben doorlezen . Nu nog allemaal m'n toekomstig boek kopen en dan ben ik meer dan content .

Greetz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cannab0y
                            Ik apprecieer dat jullie met zoveel aandacht mijn verhaal hebben doorlezen . Nu nog allemaal m'n toekomstig boek kopen en dan ben ik meer dan content .
                            Niet alleen kopen, maar ook reclame maken bij vrienden.
                            En mijn ouders.

Greetz,
                            zion

Comment

Ik was een jaar of 13 en waren op bezoek bij men oma, bij het naar huis gaan mocht ik van men pa mee met één van zen broers achter op de brommer. Onderweg stopten we bij één van men nonkel zijn vrienden om even goeiedag te zeggen. De persoon ter plekke was bezig met tabak en dergelijke en ik schenkte verder geen aandacht aan hem, ik was dertien en de eerste keer dat ik met mijn nonkel op de brommer mocht dus was ik al vol spanning aan het wachten tot we weer de weg naar huis vervolgden. Ik zat in een zetel en plots vroeg die gozer “moet je eens trekken” waarop men nonkel zei “ neen, hij is nog te jong”. Ik snapte de ballen van wat ze bedoelden. Nadat die bewuste sigaret op was vervolgden we onze weg naar het ouderlijke huis van me. Verder niets speciaals.

Enige jaren later werd ik geconfronteerd op school met cannabis door vrienden en zag hoe deze een joint draaiden en moest ik terug denken aan het moment dat ik met men nonkel bij zijn vriend was en eindelijk viel men euro (toen nog Belgische frank). Ahzo men nonkel was toen aan het blowen “dacht ik”. Terwijl ik dit dacht was de joint al in men handen terecht gekomen en nam ik men eerste haal. Het bleef bij enige halen en ik voelde niet echt veel. Als je de wiet van 20 jaar terug vergelijkt met de wiet van nu was de potentie ver te zoeken. Dus dit was men eerste haal en hier bleef het bij ik was ondertussen 15 jaar.

Toen ik 17 was had ik een totaal andere vriendenkring en was cannabis roken een algemeen goed bij men vrienden. Dus ik nieuwschierig dat ik ben kon niet achterblijven en bestelde al gauw men eerste 1000 tje (zo werd het dan verkocht in Belgische frank) en blowde die met men vrienden op. Die dag ging er een totaal andere wereld voor me open. Ik was alerter, hoorde alles beter, en voelde me relaxed. Ik lachte met de domste dingen en voelde een geluk makende roes over me heen gaan. Ik had de efecten van cannabis leren kennen. Kortom ik had de smaak te pakken en vond het zalig. Ik begon met blowen in het weekend tijdens het uit gaan op café en dancings en vond het geweldig.

Op men 19 jaar moest ik het leger in dus dacht ik nu zal het wel minder zijn met cannabis roken. Niets was minder waar. Ik was nog geen twee maand in dienst en ik blowde alle dagen achter onze dagelijkse taken. Niet dat iemand mij verplichte, maar vond het verdomd lekker.
                              Zo ging mijn legerdienst voorbij. Toen deze voorbij was ben ik dagelijks blijven blowen en had ik ondertussen al een paar thuis adresjes waar ik men cannabis kon scoren.

Toen ik 26 jaar werd begon de cannabis al wat duurder te worden en was ik samen met iemand die ook blowde. Ik maakte toen even de rekening en besefte dat ik beter zelf kon gaan telen. Ik verzamelde alles wat verband hield met cannabis en begon men eigen kweekje. Sedert die dag voorzie ik men eigen en men vrouwtje van een rokertje en heb er totaal geen spijt van dat ik ooit begonnen ben met cannabis roken.

Tot op de dag van vandaag blijf ik blowen met veel genot en met een eigen rokertje smaakt dit dubbel zo hard.

Grtz

Comment

Footer Left Ad

Collapse
                              Bezig...
                              X