Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe was je eerste keer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Mijn eerste keer was een regelrechte catastrofe.

    Het was in een afkickcentrum waar ik terechtgekomen was door heroine. Het "harde" gedeelte van de ontwenning was achter de rug maar ik was fysiek nog erg verzwakt en erg onwennig in de nuchtere wereld.
    Bij een wandeling in de tuin van de instelling werd mij een joint aangeboden door een medebewoner die mij verzekerde dat het zou helpen om me beter te voelen. En dat heb ik geweten : ik werd vrijwel ogenblikkelijk totaal neerslachtig en depressief, in zoverre dat ik de grootste moeite had niets te laten blijken tegenover de verplegers.
    Vanaf toen heb ik voor altijd onthouden dat je er beter afblijft als je je niet goed in je vel voelt. Ik was er bang voor geworden en het heeft toen nog anderhalf tot twee jaar geduurd vooraleer ik het opnieuw probeerde, dit keer met succes. Die keer is inmiddels meer dan 30 jaar geleden en ik ben het blijven gebruiken, met af en toe periodes niet, meestal bij gebrek aan aanvoer. Ik had mij immers volledig teruggetrokken uit het wereldje van drugsgebruikers zodat ik telkens onieuw op zoek moest gaan. Intussen is het voor mij meer een medicijn geworden dat deel uitmaakt van mijn dagelijks pakket.

    Comment


      #32
      Mijn eerste keer was niet zo speciaal.

      Ik was op een feest van een klasgenoot. Gelijk bij binnenkomst kreeg ik een glas met vodka en appelsap in m'n handen gedrukt van een ander klasgenoot. En aangezien ik niet vies ben van een glaasje pure of goed gemixte vodka ging ik er dus flink op los. Na een paar glaasjes vodka kwam een klasgenoot van het schooljaar daarvoor naar me toe en vroeg of ik mee wou blowen. Ik zei dus geen nee omdat je het toch maar eens moet proberen.
      Eenmaal buiten in de tuin begonnen we de joint door te pasen. Eenmaal toen ik de joint kreeg deed ik het helemaal fout. Ik rookte helemaal over m'n longen dus dat was niet best. Na wat tips van de ervare blowers ging het beter en begonnen m'n oogjes rood gloeiend te worden. Allee het probleem was dat ik aardig aangeschoten was en het m'n eerste keer was. Dus ondanks dat het haze was werd ik niet bepaald high of stoned.
      Pas een paar weken daarna heb ik mijn eerste voorgedraade joints gehaald omdat het te laat was om nog ergens tabak te scoren. Ik werd een klein beetje stoned wat mij tegenviel.
      Die volgende week heb ik Super Silver Haze, vloei en tip gehaald. Een vriend van mij had toen nog wat Lucky Strike sigaretten en toen hebben we een paar joints gedraaid en opgerookt. Dit was ook de eerste dat ik een jointje draaide en nogal slecht ging.
      De eerste keer dat ik high werd was met m'n hasj brownie. Maar de lekkerste high tot nu toe was afgelopen vrijdag. Een vriend bleef logeren en hij had Super Silver Haze gehaald en nog wat Jack Herer over. Ik voelde me heel vreemd van binnen en dacht dat ik een bad trip zou krijgen, maar dit sloeg over in een heerlijke trip gevolgd door een vreet- en lachkick.
      Nu rook ik het liefst een lekkere sterke sativa zoals White Widow, Super Silver Haze en Jack Herer. Ook ben super goed in binnenstebuiten draaien geworden.

      Comment


        #33
        mijn eerste keer nieks gevoeld of toch nieks speciaal ik was gewoon rustig, 2de keer ook nieks, 3de keer ook nieks, nu keer 4de keer proberen me iets deftigs zonder tabak...

        Comment


          #34

          Comment


            #35
            Mooie verhalen hier, dat sommige dat nog zo gedetailleerd weten!

            Ik was 13 jaar aan het begin van de 2e klas toen ik voor het eerste een jointje rookte, ik was als enige een niveau omhoog gegaan en mijn oude klas dus ik ontmoette veel nieuwe vrienden, dat heb ik geweten...

            Ik ging met 2 jongens uit mijn klas die ik al eerder had leren kennen steevast voor ieder schoolfeest aan de Passoa, Malibu enzo... Redelijk kansloos allemaal als ik eraan terugdenk.
            Het werd al snel een jointje wat we gingen proberen, we bleken op een vrijdagmiddag om 12 uur al uit te zijn.
            Wij stonden binnen 5 minuten bij de shop en lapten een paar guldens om een voorgedraaide te halen.
            Een van mijn vrienden stak hem op en gaf hem door na 2 hijsen, ik was de volgende...

            Voorzichtig een hijsje...ff proeven, een iets zwaardere trek... beetje door de longen (kuch kuch) en vervolgens maar een diepe teug naar binnen...
            BRANDEN, keelpijn als een malle maar gewoon doorsmoken als een echte vent
            Jointje was vrij snel op, ik voelde vrij weinig maar we waren wel stoer...

            Zo gingen we een tijdje door, we waren een van de weinige van school die blowde en we liepen er ook niet mee te koop.
            Na een tijdje namen we wat klasgenoten mee om het ook te proberen, die vonden zich vervolgens helemaal de man; vertelde het aan een ieder die het horen wilde en gedroegen zich altijd overdreven stoned... kleuters.

            Een paar dagen later kom ik na 2 tussenuren die ik thuis had doorgebracht de klas in en zie een paar rode ogen om me heen... blijkt dat die jongens op eigen houtje een paar jointjes zijn gaan halen en met een man of 8 aan het smoken zijn geweest.
            Vervolgens gedragen ze zich half dronken/stoned (overdreven) en blijven lachen, praten en vervelend doen.

            Alle betrokkene werden eruit getrapt, 1 persoon kon zijn mond niet houden en de volgende dag 8 man geschorst.
            Ik vond het zo'n treurig gebeuren met die kansloze lui dat ik me toen heb voorgenomen om het niet meer te doen omdat ik niet met hun geasocieerd wilde worden... kleine kinderen die zich gedragen alsof ze zich niet onder controle hebben na een hijsje wat meteen word uitgeblazen.

            Ik ben inmiddels 23 en gebruik echt zelden tot nooit meer, heb wel veel vrienden in de shop en een van mijn beste vrienden heeft een shop dus kom er redelijk veel mee in aanraking, daarom af en toe nog een paar hijsjes.

            De laatste is alweer een half jaar geleden ofzo, ik was in Roosendaal voor een klusje en kocht daar een voorgedraaide cocktail, ik was vroeg klaar en had toch de komende 3 uur niks te doen behalve in de auto zitten... ik was vervolgens zooo stoned dat ik niet meer kon rijden omdat ik het gevoel had dat mijn armen en benen begonnen te zweven.
            De keer daarvoor was ook al weer een maand of 8 geleden.
            Ik ben vervolgens bij de supermarkt wat eten en drinken gaan halen en heb een uur op de parkeerplaats gestaan om een beetje bij te komen om de reis te hervatten.

            Jeetje... wat voelde ik me weer maagd...

            Goede ouwe tijd

            Comment


              #36
              Was pure wiet. Aardig goede ook. Rookte het steeds in kleine Rizla rood vloeitjes, puur, zonder tabak en zonder tip.
              Puur was omdat ik nog niet de leeftijd om tabak te mogen kopen. Aan wiet komen was geen probleem.

              Comment


                #37
                Ik was nog jong, veel te jong, ik moest nog 13 worden toen een maat van mij heel geheimzinnig iets uit zijn combat-schoen haalde, het was een klein zakje wiet, ik kan me nog goed herinneren dat ik constant in het zakje zat te ruiken aan de geweldig zoete kruidige geur.Ik was al direct gefacineerd door het heilige kruid.

                Toen ik het voor het eerst rookte werd ik onpasselijk en was ik voledig van de kaart, ik vond het effect helemaal niet leuk, pas later kon ik het gevoel apprecieren, maar niet de allereerste keer.
                -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                Comment


                  #38
                  Mijn eerste keer was op mijn 15e ook en verliep vrij rustig.
                  Mooi in je eigen wereldje koetelen en voorderest een beetje dom lullen
                  Zoals het hoort dacht ik zo
                  Mijn eerste echte lachkick kreeg ik van Spacecake. Heerlijk was dat wel.
                  Maar mijn buikspieren kregen het zwaar te verduren
                  Ik ben lekker, Kusje er op ? (K)

                  Comment


                    #39
                    Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                    Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                    sigpic

                    Comment


                      #40
                      De Verenigde Nederlanden, parel van het noorden
                      Belgium and The Netherlands stood as one...

                      Mother Europe born from your womb
                      Mother Europe on Your soil shall be my tomb

                      Comment


                        #41

                        Comment


                          #42
                          Ik heb mijn eerst joint gerookt toen ik een jaar of 16 was met alcohol er bij dat was niet echt een succes nu wel haha lekker relax heerlijk

                          Comment


                            #43
                            Ik was 14 jaar toen ik mijn eerste joint rookte. Een maat van mij deed dat al een jaar en hij had op dat moment een gram liggen. Hij vroeg of ik een wou roken samen met nog een vriend van mij. IK zei dat het goed was. Vlak voor de joint had ik nog allerlei info erover opgezocht enzo .

                            Toen de joint gerookt werd moest ik erg hoesten. Maar ik voelde niks en die andere maat ook nie. De vriend die de joint had gerold was er wel ferm aan .

                            NU ebbek 10gram gekocht en smoor ik al wa meer. (aantal keren per maand)

                            Comment


                              #44
                              Een paar vrienden van mij deden het al lang en ze vroegen soms aan mij om mee te komen, maar zoals de meeste onder ons waren: 'Drugs zijn slecht!'.
                              Tot ik op een dag besloot om informatie te zoeken over wiet en drugs in het algemeen, al gauw merkte ik op dat het helemaaal niet zo slecht was als ik me inbeelde. Dus besloot ik eens mee te gaan met mijn vrienden.

                              De eerste keer voelde ik niets dus ik vertel jullie over de tweede keer
                              We hadden voor 20 eurotjes aan wiet gekocht en gingen naar de zolder van een vriend, we zijn er redelijk hard ingevlogen en ik voelde me al rap echt stoned. Het was precies of de zwaartekracht ineens dubbel zo groot was en we hebben veel gelachen. Na ettelijke uren vertrok ik richting thuis op mijn fietsje. Ik keek in de verte om te zien hoe lang het was voor ik moest inslagen en het leek of de weg steeds langer en langer werd uitgerokken
                              Ik ben veilig en wel thuisgekomen en heb nog verder van de effecten genoten heb.

                              Comment


                                #45
                                Mijn eerste keer wiet was toen ik 15 was. We rookten met zijn drieen 3 joints (white widdow). Het was egt een geweldige ervaring ik was knetter stoned.
                                Zeker weten voor herhaling vatbaar, nu blow ik ongeveer 1x per week

                                Comment

                                Bezig...
                                X