Contest Growstar

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jona
    Retired
    • Jun 2008
    • 2797

    #76
    Re: Contest Growstar

    Gaat hem om de uitdaging toch? Nieuwe voeding (nieuw soortje in mijn geval) nieuwe ervaring. Altijd fijn, zeker als er wat natura aan vastzit

    Comment

    • Bubba J
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2010
      • 2376

      #77
      Re: Contest Growstar

      dit wordt alvast een hele intressante competitie, dat weet ik zeker
      sigpic

      Comment

      • dossol
        Retired
        • Oct 2010
        • 2

        #78
        Re: Contest Growstar

        heje heb mij ook reeds ingeschreven alleen het probleem is dat ik verhuist ben buiten europa misschien is dat wel een probleem / nadeel wie weet in ieder geval bueno suerto para todos

        Comment

        • Jona
          Retired
          • Jun 2008
          • 2797

          #79
          Re: Contest Growstar

          Is er al beslist wie bij de 'Lucky 10' zit?

          Comment

          • Quattro
            Grower
            • Jan 2011
            • 669

            #80
            Re: Contest Growstar

            Ik ben ook heel benieuwd.

            Grt Q

            Comment

            • lange1908
              T.H.C. Master
              MemberLucky Member
              • Nov 2010
              • 543

              #81
              Re: Contest Growstar

              Ghéhéhé, jona zit op hete kolen... lolz

              We gaan weer kegels zien!

              Comment

              • Jona
                Retired
                • Jun 2008
                • 2797

                #82
                Re: Contest Growstar

                Haha, jazeker Lange! Deze man wil eraan beginnen . Stekken komen komende week toe en ik wil nog gaan beslissen op welk medium ik het ga doen namelijk . Hoop snel op een update

                Comment

                • MarcoPM
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2008
                  • 220

                  #83
                  Re: Contest Growstar

                  Ben ook wel benieuwd, vooral naar die groei&bloei-stimulator met enzymen erin, die klinkt erg goed.
                  Nu maar hopen dat ik die ook mag testen, hahah.

                  Comment

                  • B27
                    Bong Master
                    MemberLucky Member
                    • Aug 2010
                    • 336

                    #84
                    Re: Contest Growstar

                    ik zou toch ook graag op de hoogte gehouden worden, er is dan ook nie veel beweging meer,, GROWSTARREKEN,, hallo
                    mijn kweek is ook ten einde en zou willen weten, welk setup mijn volgende wordt??
                    chill and good vibes grtzzz B2

                    Comment

                    • smokeykev
                      Retired
                      • Mar 2009
                      • 1533

                      #85
                      Re: Contest Growstar

                      en het verschil tss enzymen en bacterien? is dat er wel? :p
                      en idd zou wel leuk zijn om iets te horen, maar 29e is nog ni voorbij e

                      Comment

                      • ceBep
                        Retired
                        • Jun 2009
                        • 4745

                        #86
                        Re: Contest Growstar

                        Geduld is een schone zaak! 29 mei einde inschrijfdatum.
                        Dus na die datum zal er bericht komen wie er geselecteerd is....

                        Comment

                        • smokeykev
                          Retired
                          • Mar 2009
                          • 1533

                          #87
                          Re: Contest Growstar

                          ah verkeerd gelezen met men stonede koppie :p
                          en idd het geduld van growstar (zij willen immers ook wachten totdak huidige kweekjes gedaan zijn) verdiend wel wat geduld van onze kant ook

                          Comment

                          • monty
                            Banned
                            • May 2009
                            • 11215

                            #88
                            Re: Contest Growstar

                            Oorspronkelijk geplaatst door eefenkevin
                            en het verschil tss enzymen en bacterien? is dat er wel? :p
                            Een enzym is een eiwit, dat een bepaalde reactie versnelt, vertraagt, start of stopt; een katalysator. Een enzym maakt een chemische reactie in of buiten een cel mogelijk of versnelt deze zonder daarbij zelf verbruikt te worden of van samenstelling te veranderen. Dit is dus geheel wat anders dan een bacterie.
                            Last edited by monty; 31 May 2011, 11:07.

                            Comment

                            • lange1908
                              T.H.C. Master
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2010
                              • 543

                              #89
                              Re: Contest Growstar

                              De 29ste is verstreken! De 29ste is verstreken! Nu gaan we het weten! Nu gaan we het weten!.............of tóch nog niet.......lolz...

                              Ja, de lange zit ook op hete kolen Jona...


                              Toedels!!!

                              Comment

                              • Growstar
                                Retired
                                • Mar 2011
                                • 19

                                #90
                                Re: Contest Growstar

                                In de loop van de dag zullen de 10 deelnemers bekend gemaakt worden

                                Comment

                                Bezig...