Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

rare wit gele beestjes of eitjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: rare wit gele beestjes of eitjes

    Hoi

    Je hoef niet elk blad af te spuiten doe het bij 1 blad en zie resultaat
    Werkt het draai een joint neem je tuin slang en stoel en spuit op je gemak je plant even af.
    Volgende dag even naar de tuin wikkel koop je spulleke tegen bladluizen van bayer ecco
    en U probleem is op gelost.
    Of die luizen kunnen zwemmen je zou het na het roken van die joint even kunnen vragen
    Maar die kunnen niet zo snel lopen dat weet ik wel dus spuiten roken fietsen spuiten en klaar is klara

    Op de onderste bladeren van mijn buiten planten zit die zooi ook soms de hele onder kant van het blad vol
    beetje geel wit piep kleine dingen en lijken niet te bewegen zie ook geen schade die ze maken altans tot nu toe niet.
    Maar ja ik spuit ze er van af schonen bladeren en dan ecco bladluizen goedje er op en weg zijn ze.


    Ps als je echt wil zal ik een foto maken er van van die gore beestjes maar dan moet je het echt willen want ik vind ze viesssssssss
    word gewoon eng als ik zo blad zie ieuwwwwwwwwwwww (ja vrouw he)
    God was never on your side..

    Comment


      #17
      Re: rare wit gele beestjes of eitjes

      Heb ze ook. Zelfde ?

      3.jpg
      Attached Files
      Last edited by SnsieNL; 27 July 2010, 17:01.
      recht is recht. krom is krom.

      Comment


        #18

        Comment


          #19
          Re: rare wit gele beestjes of eitjes

          hey,

          misschien kunnen jullie me helpen.....heb namelijk op verscheidene bladeren kleine witte/gele beestjes zien kruipen,ze zijn met het blote oog zichtbaar,ze zijn ongeveer 1mm groot,en ze kunnen als het ware"springen"(als ik me niet vergis,maar heb ze mijn gedacht zien "verspringen"...ze zijn vooral te zien op de onderste/middelste bladeren...als ik op deze site de "optie's" bekijk,kom ik uit op aardvlooi??die zijn wit/geel,zijn te zien op de onderste bladeren,en laten een metaalachtige blinkende vlekjes achter...dus dacht men probleem gevonden te hebben...tot ik aardvlooi intikte op internet,en ze dat beschrijven als een "kever"..wat dus weer totaal niet aan mijn beestjes profiel voldoet!...

          kan iemand me aub helpen,en me uit mijn lijden verlossen??

          alvast bedankt boys!
          grtssss

          Comment


            #20
            Re: rare wit gele beestjes of eitjes

            Hopelijk is een antwoord van een girl ook goed .
            Klinkt als tripsen.
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...n-trips-thrips

            Verder in mn abc(link onder aan deze post)nog meer beestjes te vinden.
            Maar vermoed al dat het dat is.
            Mocht het dat niet zijn,zou een foto goed helpen om het juiste antwoord te vinden.

            Grts
            Daniella
            Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

            Misty's ABC

            Comment


              #21
              Re: rare wit gele beestjes of eitjes

              hey Daniella,

              alvast bedankt voor je informatie!(en tuurlijk nemen we raad aan van girls ook)...je hebt er me heel goed mee geholpen,ik denk dat dat de "smerige" beestjes zijn die ik aan men been..euh plant heb..

              nu....,welke producten/bestrijders raad jij me aan daniella?want zit op 3 weken van oogst,en het zou jammer zijn dat ze hun bloei stoppen,laat staan afsterven..

              alvast bedankt,

              groetjes Karoly

              Comment

              Bezig...
              X