Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wietplant Spray voor ongedierte

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietplant Spray voor ongedierte

    Korting op 420shop
    Hallo, is er ook een spray voor ongedierte ik heb al op internet gekeken maar weet niet welke ik moet hebben want straks is het slecht voor de wietplant en ik moet eigenlijk 1 hebben die werkt tegen alle ongedierte dus niet 3 spuitbussen voor 3 soorten ongedierte eigenlijk all-in-one haha.

    Groetjes,
    Wietfarm1998


    #2
    Er zijn genoeg middeltjes om overal tegen te spuiten ma denk je ook wel een beetje aan je gezondheid je moet het nog wel roken natuurlijk .

    Zelf gebruik ik sinds 1.5 jaar preventief Neemolie of natuurlijke vijanden van Brimex (in een tuinkas of binnenhokje buiten heeft dit geen zin )

    Ik gebruikte vroeger van alles om op mn planten te spuiten van gasbommen tot spuitmiddeltjes van bayer

    Gelukkig is me hier op het forum duidelijk geworden dat deze middeltjes niet zo goed voor je zijn als je ook je wiet nog wil gaan roken

    Er zijn verschillende recepten voor de neemolie .
    Zelf gebruik ik meestal 10 ml neemolie en 5 ml groene zeep en druppeltje dreft op 1 liter water van ongeveer 35 graden wat ik mix met een staafmixer

    SUCCES

    Comment


      #3
      Ik denk dat het het beste is dat je wat kweekverslagen doorneemt en wat algemene info voor je in al je enthousiasme nog zo 100 vragen gaat stellen die al allemaal beantwoord zijn en waarvan 99% hier op het forum dus ook de moeite niet meer voor doet om ze nog is te gaan beantwoorden. Net als in dit geval, preventief spuiten met neemolie en de rest laten voor wat het is.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Nonsense View Post
        Er zijn genoeg middeltjes om overal tegen te spuiten ma denk je ook wel een beetje aan je gezondheid je moet het nog wel roken natuurlijk .

        Zelf gebruik ik sinds 1.5 jaar preventief Neemolie of natuurlijke vijanden van Brimex (in een tuinkas of binnenhokje buiten heeft dit geen zin )

        Ik gebruikte vroeger van alles om op mn planten te spuiten van gasbommen tot spuitmiddeltjes van bayer

        Gelukkig is me hier op het forum duidelijk geworden dat deze middeltjes niet zo goed voor je zijn als je ook je wiet nog wil gaan roken

        Er zijn verschillende recepten voor de neemolie .
        Zelf gebruik ik meestal 10 ml neemolie en 5 ml groene zeep en druppeltje dreft op 1 liter water van ongeveer 35 graden wat ik mix met een staafmixer

        SUCCES
        Okee super bedankt, dus eigenlijk helpt dreft ook? Helpt dreft tegen alle ongedierte?

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
          Ik denk dat het het beste is dat je wat kweekverslagen doorneemt en wat algemene info voor je in al je enthousiasme nog zo 100 vragen gaat stellen die al allemaal beantwoord zijn en waarvan 99% hier op het forum dus ook de moeite niet meer voor doet om ze nog is te gaan beantwoorden. Net als in dit geval, preventief spuiten met neemolie en de rest laten voor wat het is.
          Oke is goed, ik zal de forum even goed doorlezen u heeft helemaal gelijk! Dankuwel!

          Comment


            #6
            Je bent een buitenteler, dan heeft spuiten geen zin; de beestjes die vergiftigd raken vliegen gewoon weg, en nieuwe beestjes komen gewoon aan vliegen.
            Middeltjes tegen al het ongedierte (breedspectrum) zijn vaak ook middeltjes die er voor zorgen dat je zelf steriel raakt of leverkanker ontwikkelt. Maar goed, dat is zo'n darwinistisch ding dat ik het bijna niet eens meer wil benoemen; het probleem lost zichzelf op.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            Bezig...
            X