Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Lichte spint wie kan mij helpen met een biologisch bestrijdingsmiddel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lichte spint wie kan mij helpen met een biologisch bestrijdingsmiddel

    Korting op 420shop
    Ik heb gisteren meeldauw geconstateerd en tijdens het ontbladeren en kwam ik 2 kleine spint-webjes tegen ook zitten er eitjes op verschillende bladeren

    Wie kan mij helpen aan een goede oplossing

    Alvast bedankt

    BTW; Ik heb dit middel gebruikt voor de meeldauw:

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Spint in de buitenkweek levert nooit een probleem op. Dat hoef je niet te bestrijden; vijf koude nachten en ze doen niks meer. Daarnaast zijn er veel roofdieren buiten, die je met gifstoffen ook afschrikt. De beste oplossing is niets doen.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Hallo LR2,

      Ik heb je hoog zitten als expert op dit forum maar toch maak ik mij nog steeds een beetje zorgen.

      Maar ik zal er goed op letten en mij weer melden mocht het toch de verkeerde kant op dreigen te gaan.

      Prettig weekend en bedankt voor je advies

      Comment


        #4
        Bedankt voor de vriendelijke woorden.
        Die zorgen, tsja, die moet je zelf wegnemen. Ik rommel al 10 jaar buiten, en ik heb nog nooit iets hoeven te bestrijden anders dan luizen.

        Weet je zeker dat de webjes niet van gewone, miniscule spinnetjes waren? Die willen nogal graag in onze planten nestelen. Spint leeft daarnaast meestal in de groeitop van de plant, waar de blaadjes het meest sappig zijn. Als je die twee dingen kan uitzoeken voor jezelf, dan denk ik dat je wat minder stress op je schouders hebt
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          maatje van me zegt dat ie spreeuwenpis gebruikt tegen spint maar die is dan ook helemaal knetter.
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment


            #6
            Thanks @LR2

            En ik maar denken dat ik Dodo zeiksel nodig had @JoremKrank

            Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

            Comment

            Bezig...
            X