Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Kleine zwarte springende beestjes. Wat is het?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kleine zwarte springende beestjes. Wat is het?

    Korting op 420shop
    Hallo,
    Deze kleine zwarte springende beestjes kom ik veelvoudig tegen in mijn tunnel kas. Tot zo ver kom ik ze alleen tegen op de bodem en op hout maar nog niet op mijn plantjes gezien. Ze zijn echt heel klein en kunnen erg goed springen.

    De foto's zijn gemaakt met een iPhone 5 en een macro lens knijpertje van de HEMA, vandaar de slechte kwaliteit. Hij zit daar op een schrift en je ziet de vezels van het papier zodanig is er ingezoomd. Met het blote oog zie je slechts een klein zwart stipje op het papier. (zie foto 3)
    Heeft iemand een idee wat het kan zijn?
    M.v.g

    Abrax
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.
    Last edited by abraxas; 27 April 2018, 14:47.

    #2
    een of andere kever maar welke zou ik niet weten,maar er zijn er hier zat die beter zijn in determineren
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Springstaartjes, van een onbekend merk en type. Die kunnen geen kwaad.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Yes. Dankjewel!

        Comment

        Bezig...
        X