weet iemand wat deze vlekjes zijn ?
wat zijn deze vlekjes ?
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Als ik jou was zou ik die water-sensor weghalen. Die werken niet zo goed; sommige dagen is het kurkdroog en blijven ze op 'wet' staan, als ze lange tijd drijfnat hebben gestaan, dan roesten ze door en staan ze permanent op 'dry'.
Fruitvlieg-achtige beestjes zijn vaak niet een heel goed teken, dat kan de varenrouwmug zijn.
Bladschade buiten is geen reden tot zorgen, je kunt er niets tegen doen.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.Comment
-
-
Comment
-
heb 2 dagen gelden een product gekocht voor vlieg en zuigende insecten.....zie geen probleem of schade meer.
mijn grond is zeker niet vochtig eerder droog.Last edited by Anthony997; 28 May 2018, 15:59.
-






Comment