Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Witte vlekken op blad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Witte vlekken op blad

    Korting op 420shop
    Beste forumleden,

    Ik kom mijn hok in en zie dat er witte vlekken op 1 blad zitten en toen ik ging voelen, sprong er iets wits weg wat ik niet meer kan vinden...

    Weet iemand wat te doen?

    Groeten,
    Roy
    Attached Files

    #2
    Als je een foto maakt met de lampen uit komt het wat duidelijker op de foto <<<<<<

    Ik vind het lijken op meeldauw alleen zou het ook zomaar wat anders kunnen zijn
    Als je meeldauw binnen heb vind ik dat wel heel bijzonder ma het zou zomaar kunnen natuurlijk .

    Comment


      #3
      Springstaartje ?
      Die springen.
      Maar zuigen niet aan je bladeren.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Dank voor de reactie. Ik ga omstreeks 17.30u een foto maken met de lampen uit en dan post ik die hier. Willen jullie dan nogmaals kijken voor me?

        Comment


          #5
          Hoewel witte vlieg op cannabis voor zou kunnen komen, heb ik het zelf nog nooit gezien. De kans daarop lijkt mij klein.
          Ik denk dat het trips-schade is, en dat er misschien nog een ander beestje in je tent zit.. Een beestje wat er nu misschien weinig toe doet.

          Maar goed, meerdere insectensoorten in een binnentent.. Dan is er iets fout. Dat moet niet zomaar kunnen.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Beste forumleden,

            Hierbij de foto's met de lamp uit.

            Grt, Roy
            Attached Files

            Comment


              #7
              In mijn ogen niets mis mee....

              Comment


                #8
                Kan het mechanische schade zijn?
                Overigens 'kartelen' je blaadjes behoorlijk. Wellicht iets te warm bij je?

                Comment


                • LR2
                  LR2 commented
                  Editing a comment
                  Als de rest vlek-vrij blijft, dan kan het inderdaad slechts mechanisch zijn. Niets aan de hand!
                  Kano-blad kan ook weleens ontstaan wanneer de lamp net uit gaat; door de snelle afname van bovenwarmte trekken de huidmondjes aldaar sneller dicht dan onderop. Als het met de lamp aan ook zo is, dan mag daar eens naar gekeken worden.
              Bezig...
              X