Wie eet er van mijn blaadjes

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Cookieekush
    Wicked Stoner
    420 MemberMemberLucky Member
    • Oct 2017
    • 246

    #1

    Wie eet er van mijn blaadjes

    Korting op 420shop
    Hallo mensen .
    ik ben nou bezig met mijn 2e ronde maar nou was me opgevallen dat aan een paar blaadjes gegeten is door iets .heb heel de tent al doorzocht maar kan niks vinden.
    Miss dat jullie het weten wie de dader is en of ik actie moet ondernemen.
    hier nog wat meer info miss dat jullie er iets aan hebben.
    vorige week nog behandeld voor spint.
    Ze staan een week op 12/12
    voordat alles in de tent kwam alles goed schoongemaakt potten ook!
    temp niet hoger dan 26 aan en 18 uit
    Lv schommelt tussen de 25% en 65%

    Mvg cookie
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.
  • Ipie
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2016
    • 2241

    #2
    Als ik foto 2 zie moet ik toch aan muizen denken?
    Nee, ik weet het echt niet maar er komen zo wel
    andere mensen voorbij, sterkte!

    Comment

    • Flip Hasjkip
      Wicked Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 3595

      #3
      Een rups of een kevertje, dat zijn flinke happen
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Sassenach
        Sassenach commented
        Editing a comment
        Lijkt mij ook, vooral die min of meer ronde “uitsparingen” in het blad wat weggegeten is lijkt mij op een rups. Ik heb er wel eens in de tuin gehad en vaak duurde het even voor ik de boosdoener gevonden had. Ondanks goed zoeken....
    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #4
      Kijk met goed licht onder de rand van de pot

      Of heb je een kat ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Nonsense
        Super Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jul 2015
        • 1724

        #5
        Een slak die zich weer verstopt in de pot ? zie je slijmsporen op je plant wat glinsterd ?

        Comment

        • LR2
          Mother of all Growers
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 8552

          #6
          Google eens naar de tanden van een slak, da's een akelig beeld wat je niet meer uit je hoofd krijgt vandaag.
          Maar het wijst erop dat dit geen slakkenschade is. Ook geen rupsenschade; in beide gevallen blijft er een skelet of een vliesje achter.

          Dit lijkt mij op knaagdierschade. Misschien niet per see om te eten, maar wellicht om te gebruiken als nestvulling en het maskeren van muizen-luchtjes (die beestjes zijn best slim!) of zelfs, zoals in sommige gevallen bekend is, om insecten te weren. Sommige vogels verzamelen daarom segrettepeuken, de nicotine weert mijten.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          • Rreppellsteeltjam
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • May 2018
            • 1955

            #7
            Muizenval met pindakaas zetten.

            Comment

            • Nonsense
              Super Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Jul 2015
              • 1724

              #8
              Al wat gevangen

              Comment

              • westport
                Wicked Grower
                420 MemberLucky Member
                • Aug 2008
                • 3847

                #9
                Mhhhhh deze schade doet mij denken aan de Taxuskever....
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                Comment

                • Cookieekush
                  Wicked Stoner
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Oct 2017
                  • 246

                  #10
                  Nope helemaal niks kunnen vinden heb heel de tent oppe kop gehad.
                  maar het lijkt mij alsof het gelukkig niet erger word de afgelopen dagen.
                  hopelijk blijft het hierbij en heb ik verder geen raare praktijken

                  Mvg

                  Comment

                  • Weske
                    Advanced Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Dec 2018
                    • 1237

                    #11
                    Sorry ik zal er voortaan vanaf blijven en gewoon spinazie in de winkel kopen...
                    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

                    Comment

                    Bezig...