Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Spint

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Spint

    ja klopt , vind het echt hele vervelende ongedierte vind ik , ga binnekort nog is meer lezen over spint

    Comment


      #17
      Re: Spint

      het spint is volgens mij het beste en natuurlijkst weg te doen met water,azijn en detergent
      vb op 1 liter: 900ml water 90ml azijn en 10ml detergent en dat helpt echt ik heb dat zelf meegemaakt en het was weg na gebruik van dat middeltje. gelezen in essensie of gehoord in alien.
      grtz een wietroker is geen onruststoker

      Comment


        #18
        Re: Spint

        Hallo... Ik heb nu 8 dagen geleden roofmijt uitgezet maar ik zie tot mijn schrik dat de spint zich toch erg heeft uitgebreid op een aantal plekken zijn al kleine webjes te zien... zit nu in de laatste 2 weken wat kan ik doen?
        En wat doet spint eigenlijk weet dat het de bladeren aantast(wat bij mij goed te zien is) en verder heeft het invloed op de bloei of op de kwaliteit van de wiet?

        Comment


          #19
          Re: Spint

          wat ik denk wat spint doet is , omdat het al je blad op vreet als waren , dat de voeding daaruit vandaa weg is , dus kan het ook minder topvorming maken , en het is gewoon vies dat je dat dan oprookt , ik weet niet hoeveel roofmijten je hebt neer gezet , ? maar je ken er gerust nog wel wat meer bij legge hoor

          Comment


            #20
            Re: Spint

            je toppen stofzuigen is het enige zo vlak voor je oogst

            Comment


              #21
              Re: Spint

              maarel heel voorzichtig
              als j een verstelbare heb zet hem dan wel op de laagste stand

              Comment


                #22
                Re: Spint

                wat een $%$%@ die spint !!.... ze hebben m'n dames ook te pakken.

                Ik lees in dit topic veel verschillende meningen over wat nou het beste te gebruiken is tegen deze nare beestjes.
                Maar wat kan ik nou het beste doen ? De planten staan nu 35 dagen in de kast. Kan ik het beste gaan voor een huis/tuin en keuken oplossing of kan ik beter een middeltje halen in de growshop ?

                Comment


                  #23
                  Re: Spint

                  je kan dan beter naar de growshop gaan, daar ken je dan 2 dingen halen , bayar garden voor spint , en je hebt dan roofmijt als ik jouw was zou ik ze allebei halen , en het aggresief handelen

                  Comment


                    #24
                    Re: Spint

                    Oorspronkelijk geplaatst door darkiess View Post
                    je kan dan beter naar de growshop gaan, daar ken je dan 2 dingen halen , bayar garden voor spint , en je hebt dan roofmijt als ik jouw was zou ik ze allebei halen , en het aggresief handelen

                    Comment


                      #25
                      Re: Spint

                      'k heb roofmijten besteld, donderdag heb ik ze. hopelijk gaat het nog goed

                      Comment


                        #26
                        Re: Spint

                        dacht het wel maar je begint eerst met bayar garden en dan later doe je er roofmijt bij als je niet meer spuit

                        Comment


                          #27
                          Re: Spint

                          Bij deze:

                          ROOFMIJT POWND SPINT!!



                          Go, mijtje go

                          Comment


                            #28
                            Re: Spint

                            Betrefd SPINT: raak je NOOIT maar dan ook NOOIT meer vanaf...hoe je het draaid of keert je raakt er gewoon NOOIT meer vanaf, ook al ontsmet je alles en reinig je zorgvuldig: je komt er NOOIT meer vanaf... echt NOOIT meer...zo simpel is het gewoon NOOIT meer. dus volgende kweek of je de kast/tent vervangt voor een nieuwe je raakt ze NOOIT kwijt, gewoon goed behandelen helpt wel.

                            1 troost: er zijn er meerdere en niemand hoor je erover, maar je moest eens weten hoeveel mesne er last van hebben. je passeert langs een struik en je hebt ze..... je doet er NIETS aan want je komt er NOOIT vanaf...zitten er altijd die hufters...
                            goed behandelen dus meer kun je niet doen.

                            bij sommige is het een vroeg stadium en sommige later bij de oogst , mijnmening is dat zeker 70% van alle kwekers ze WEL heeft.
                            Nooit kom je ervan af ook al neem je b.v. een andere kamer... of verhuis je...
                            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                            Comment


                              #29
                              Re: Spint

                              ken je bewijzewn dat je er nooit vanaf kom .. want ik heb met 2 kweken spint gehad , en daarna gewoon schoon gemaakt , en daarnaa gewoon niet meer last van gehad hoor , als je al een schone omgeving hebt dan is de kans al minder

                              -Gelieve de quote functie te gebruiken wanneer er 1 of meerdere post tussen staan aub. Grtz- lol
                              Last edited by westport; 30 January 2010, 17:43.

                              Comment


                                #30
                                Re: Spint

                                je zegt het goed: "dan is de kans al minder"heb ze ook (gehad) alles ontruimt grondig gereinigd, alles bespoten en gestofzuigd. alles staat netjes en is proper maar je blijft ze houden....is gewoon zo.....questie van goed bijhouden...
                                sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                                Comment

                                Bezig...
                                X