Eerst en vooral sorry voor de topicnaam: er zullen waarschijnlijk al veel topics zo noemen 
Toen ik daarjuist men plantje watergaf zag ik in eens een klein wit beestje in mijn aarde rondkruipen, ik had toen net water gegeven.
Zo te zien deed het zijn uiterste best om terug in de aarde te kruipen, het leek op een soort luis denk ik.
Het was zo ongeveer 1mm lang kheb niet gelet op het aantal pootjes.
Ik weet dat ik niet genoeg informatie heb om uitsluitsel te geven maar als de mensen op dit forum zo vriendelijk willen zijn om te zeggen waar ik op moet letten tijdens mijn volgende bezoekje zal ik dit zo snel mogelijk aanvullen
Het zou spijtig zijn moest ik nu ineens problemen hebben ik zit namelijk nog tussen 1 à 2 weken van de oogst
, het is een snow white plantje dat ik opzettelijk in een kleine pot heb gelaten omdat ik nu eenmaal niet zoveel plaats heb :p de laatste keer dat ik men plantje verzorgt heb was eergisteren dus men aarde was waarschijnlijk redelijk droog vandaag (kleine pot=weinig speling en volledig doorgeworteld)
Bedankt op voorhand
Toen ik daarjuist men plantje watergaf zag ik in eens een klein wit beestje in mijn aarde rondkruipen, ik had toen net water gegeven.
Zo te zien deed het zijn uiterste best om terug in de aarde te kruipen, het leek op een soort luis denk ik.
Het was zo ongeveer 1mm lang kheb niet gelet op het aantal pootjes.
Ik weet dat ik niet genoeg informatie heb om uitsluitsel te geven maar als de mensen op dit forum zo vriendelijk willen zijn om te zeggen waar ik op moet letten tijdens mijn volgende bezoekje zal ik dit zo snel mogelijk aanvullen
Het zou spijtig zijn moest ik nu ineens problemen hebben ik zit namelijk nog tussen 1 à 2 weken van de oogst
Bedankt op voorhand

Comment