help denk dat ik spint heb op me vrouwtje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ravendude
    Retired
    • Sep 2010
    • 1

    #1

    help denk dat ik spint heb op me vrouwtje

    Korting op 420shop
    De vraag is heel simpel hoe kan ik goedkoop die beestjes kille ze lopen meer nog over de aarde dan over de plant
  • boytjee
    Senior Stoner
    Member
    • Apr 2013
    • 41

    #2
    Re: help denk dat ik spint heb op me vrouwtje

    foto zou handig zijn

    Comment

    • Heribei
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2011
      • 1140

      #3
      Re: help denk dat ik spint heb op me vrouwtje

      Binnen of buiten?

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #4
        Re: help denk dat ik spint heb op me vrouwtje

        Vlammenwerper erop. Verder kunnen we niet zoveel met de info die je geeft. Voor 't zelfde geld zijn het gewoon lieveheersbeestjes..
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        • EL Guerilliero
          Advanced Grower
          • Nov 2012
          • 1090

          #5
          Re: help denk dat ik spint heb op me vrouwtje

          met een stofzuiger even over je aarde heen en weer tot je geen beestjes meer ziet ..

          Comment

          • Ganjax
            Guru of all Growers
            420 MemberMemberLucky Member
            • Apr 2009
            • 10443

            #6
            Re: help denk dat ik spint heb op me vrouwtje

            Neem een andere vrouw
            ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

            Comment

            • budha54
              Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2013
              • 717

              #7
              Re: help denk dat ik spint heb op me vrouwtje

              hahahahahaha , uitroken !!!!! koop ff een loepje , zie je wat meer , weet je ook wat je moet spuiten !!!

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: help denk dat ik spint heb op me vrouwtje

                Spint die voornamelijk over de aarde loopt ?
                Welke schade heb je aan je plant ?


                Registratie op Sep 2010
                Berichten 1

                Nice ...
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • HJM
                  Wicked Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2010
                  • 3714

                  #9
                  Re: help denk dat ik spint heb op me vrouwtje

                  Ik heb steeds goede resultaten met napalm.
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment

                  • Ayrton S
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2012
                    • 297

                    #10
                    Re: help denk dat ik spint heb op me vrouwtje

                    Oorspronkelijk geplaatst door ravendude
                    De vraag is heel simpel hoe kan ik goedkoop die beestjes kille ze lopen meer nog over de aarde dan over de plant
                    Bovenste aarde laag weg mikken.
                    Verder zijn er div middelen die redelijk werken tegen de beestjes zelf maar niet tegen de eitjes die ze leggen,
                    vandaar dat je bestrijding moet herhalen.

                    Comment

                    • Pietertje jongen
                      Zaadje
                      Nieuw Lid
                      • Apr 2013
                      • 4

                      #11
                      Re: help denk dat ik spint heb op me vrouwtje

                      knoflook teen kneuzen en boven op de aarde leggen, water erover gieten onder voedertijd en de spint gaat weg.

                      Comment

                      • Cookaap
                        Elite Grower
                        • Dec 2011
                        • 2730

                        #12
                        Re: help denk dat ik spint heb op me vrouwtje

                        Geen oude aarde gebruiken. Ik had eens een zak potgrond gebruikt om mee te growen maar die lag al een paar maanden open in de tuin. Gevolg: Mijn kast werd helemaal bestookt met vliegjes die aan de hars bleven plakken

                        Comment

                        • QnQ
                          Godlike Grower
                          Lucky Member
                          • Sep 2010
                          • 26093

                          #13
                          Re: help denk dat ik spint heb op me vrouwtje

                          Daarom: Spint ?
                          Die lopen normaal niet allemaal over de aarde.
                          Maar ik denk dat ravendude voor een trein gesprongen is.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment

                          • HR83
                            Advanced Grower
                            MemberLucky Member
                            • May 2011
                            • 1046

                            #14
                            Re: help denk dat ik spint heb op me vrouwtje

                            de spint was van vrij agressieve aard,....

                            hij is opgegeten
                            __________________________________________________ ______________

                            When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                            sigpic

                            Comment

                            • HJM
                              Wicked Grower
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2010
                              • 3714

                              #15
                              Re: help denk dat ik spint heb op me vrouwtje

                              Met jou als vriend heeft een plant geen vijanden nodig.
                              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                              Comment

                              Bezig...