Hupla , return of the beestjes

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • weibei
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Mar 2011
    • 302

    #1

    Hupla , return of the beestjes

    Korting op 420shop
    Ditmaal zijn 't superkleine zwarte stipjes die traag wegkruipen al ik er tegen duw. Ze zitten enkel aan de onderkant van het blad en zijn in een 5tal dagen zwaar vermeerderd...
    Bladluis?
    Attached Files
    Last edited by weibei; 6 December 2013, 19:37.
  • PAIN
    Special member
    420 MemberLucky Member
    • Aug 2012
    • 238

    #2
    Re: Hupla , return of the beestjes

    Ik ben niet zeker maar ik denk dat het spint is .... heb er ook genoeg last van gehad 12xNLX 054.jpg
    Hopelijk krijg je die kleine hufters onder controle.

    Grtzzz

    Comment

    • Blani
      Ultra Grower
      • Jun 2011
      • 2004

      #3
      Re: Hupla , return of the beestjes

      doom.jpg

      Zo aan het formaat te zien zijn het bladluizen. Lijken ze op de beestjes op mijn foto? Zoja, dan raad ik je aan buitenproportioneel geweld te gebruiken.

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #4
        Re: Hupla , return of the beestjes

        Bladluis, waarschijnlijk ja. Effe goed inspuiten of lieveheersbeestjes uitzetten.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        • weibei
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Mar 2011
          • 302

          #5
          Re: Hupla , return of the beestjes

          Effe een poging gedaan om door de microscoop een foto te nemen. Dit doet me eerder denken aan spintmijt...
          Attached Files
          Last edited by weibei; 7 December 2013, 21:29.

          Comment

          Bezig...