weet iemand wat dit zijn?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • poepzak200
    Cronic Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2011
    • 3081

    #1

    weet iemand wat dit zijn?

    Korting op 420shop
    ik heb hier op mijn autoflower binnen en op me salvia divinorum plantjes ook opeens heel veel van deze krengen
    weet iemand wat dit zijn en wat ik eraan kan doen? het zijn super kleine witte beestjes kan ze neit eens goed zien zo klein
    zitten met heel veel bij mekaar
    20131204_134332.jpg
    schade zoals aan de onderste bladeren van de plant
    van de beestjes zelf heb ik nu geen foto maar het lijken gewoon mini witte bolletjes
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

  • EL Guerilliero
    Advanced Grower
    • Nov 2012
    • 1090

    #2
    Re: weet iemand wat dit zijn?

    spint?

    volgende keer 'close-up' .. nu zien wij ook niks ..

    Comment

    • poepzak200
      Cronic Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2011
      • 3081

      #3
      Re: weet iemand wat dit zijn?

      Tjah het zou opzoch wel spint kunnen zijn maar nog niks gezien van draden
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #4
        Re: weet iemand wat dit zijn?

        Hoeft ook niet, die draden komen pas als het te laat is. Effe de LV omhoog knallen scheelt al veel. Zo ben ik iig van de plaag afgekomen, geen middeltje nodig gehad! Drie maal daags sprayen met water, klaar ben je! Maar het kan ook wolluis zijn.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        • Cookaap
          Elite Grower
          • Dec 2011
          • 2730

          #5
          Re: weet iemand wat dit zijn?

          Het zou mooi zijn dat áls het spint is dat je er nu al achter bent gekomen.

          Voor mij werkte neem olie goed, ze zijn allemaal weg.
          Je kunt de beestjes met je blote oog wel zien zitten aan de onderkant (later ook bovenkant) bij de nerven vaak.

          159.jpg Als het goed is zie je dit.

          Comment

          • k1
            Wicked Grower
            MemberLucky Member
            • May 2011
            • 3660

            #6
            Re: weet iemand wat dit zijn?

            vermoed eerder trips aan de schade aan het blad te zien , maar zonder pic van het beestje is het wel beetje gissen natuurlijk
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

            Comment

            • poepzak200
              Cronic Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2011
              • 3081

              #7
              Re: weet iemand wat dit zijn?

              Bedankt voor de reacties! Het zijn iig geen tripsen dat weet ik zeker, maar spint heb ik 2jaar geleden me hele buiten plant mee vol gehad en toen wat knoflook water gegeven en op de bladeren gesproeid en in 1/2 dagen alles weg dus dat doe ik vanmiddag jierbij ook maar
              Bedankt!
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

              Comment

              • k1
                Wicked Grower
                MemberLucky Member
                • May 2011
                • 3660

                #8
                Re: weet iemand wat dit zijn?

                sterkte in ieder geval poep !!

                en laat ons hopen dat je ze kapot krijgt

                groetjes
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                Comment

                • gizmo 30
                  Son of the Bong
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2011
                  • 411

                  #9
                  Re: weet iemand wat dit zijn?

                  Indd teentje knoflook in het water laten staan en dan spuiten maar bayer masia helpt ook goed succes der mee

                  Comment

                  • Escargot
                    Amazing Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2013
                    • 4984

                    #10
                    Re: weet iemand wat dit zijn?

                    Oorspronkelijk geplaatst door k1
                    vermoed eerder trips aan de schade aan het blad te zien , maar zonder pic van het beestje is het wel beetje gissen natuurlijk
                    En toch sluit ik me aan bj K1, dit lijkt idd schade van Thripsen
                    Last edited by Escargot; 11 December 2013, 16:51.
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                    Comment

                    Bezig...