Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Trips of toch wat anders?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Trips of toch wat anders?

    Korting op 420shop
    Ha medekwekers,

    Gisteren keek ik is even goed naar mijn plantjes en kwam erachter dat er hele kleine geel/ bruine beestjes over mijn kleine plantjes lopen.
    De beestjes zijn echt heel klein en na wat onderzoek komen de symptomen het meest overeen met die van trips, voor de zekerheid even wat foto's.
    Op de foto's zie je er een paar lopen en op een van de foto's zie je de schade die ik denk dat ze aanbrengen, zou niet weten waar het anders door komt.

    Iemand enig iedee?

    GrtZ WeedIndeed.
    Attached Files

    #2
    Re: Trips of toch wat anders?

    Jep, die zilverglans is 100% trips.
    Wat niet werkt tegen trips:
    Biologische spray
    Tabakthee
    Waternevel.

    Ik heb spul gekocht van bayer, op basis van afrikaantjes met apaan. Ik weet de naam niet precies meer, het zou biologisch zijn.. Is het niet hoor. Maar het helpt wel goed, totdat je de planten een keer schoonspuit; dan spoel je dat spul van het blad en begint 't weer van voor af aan. Dat kun je dus beter niet doen. Net als sproeien in de bloei; een afrader.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Trips of toch wat anders?

      Tnx voor de reply,

      Ga gelijk ff uitzoeken wat er allemaal op de markt is tegen Tripsen

      Comment

      Bezig...
      X