Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Vlekjes op bladeren beestjes?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vlekjes op bladeren beestjes?

    Korting op 420shop
    Hallo beste mensen,

    Kheb een vraagje en hoop dat jullie weten wat het is hieronder zie de foto van autoflower soortje en sommige beginnen vlekjes te krijgen op het blad en blad begint te hangen. Ook aan de onderkant van het blad zie ik aantal zwarte stipjes , te klein om een foto van te maken. Geef voor de rest geen voeding of iets ze zijn nu 3 weken oud ongeveer.
    Alvast bedankt!

    Ps heb deze tread net bij bladproblemen gedropt en daar hoorde ik dat het beestjes zijn dus kan iemand me vertellen wat voor beestjes en beste oplossing .


    whitewidow auto:



    Nog een foto;




    En nog 1 :



    En van de onderkant ;



    En hier nog een diesel kush :

    Last edited by Skunkjunkk; 30 August 2014, 16:58.

    #2
    Re: Vlekjes op bladeren beestjes?

    Googel maar eens op Trips
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Vlekjes op bladeren beestjes?

      Ja zie geen beestjes voor de rest heb er ook nog foto van onderkant op gezet weet niet of het grond is want het is maar op 1 blad die zwarte spikkeltjes

      Comment


        #4
        Re: Vlekjes op bladeren beestjes?

        Ja ik doelde er meer op dat je de oplossing op de beestjes pagina kunt vinden
        Als je effe op dat driehoekje report.pngonder in mijn bericht klikt, kun je aangeven/rapporteren dat je dat andere topic graag verplaatst wilt zien. Of verwijderd. Mag je zelf weten. De moderators lossen het dan voor je op.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Vlekjes op bladeren beestjes?

          Jaa ik snap het ik heb gekeken em het is wel slijmachtig spoor maar kan nog niet bepalen wat voor beest en ik ken het zelf ook oplossen is het meteen gebeurd haha maar bedankt voor de tip . Heb er nog een foto bij gedaan van andere autoflower

          Comment

          Bezig...
          X