Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

help last van spint en alles maar dan ook alles geprobeerd.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    help last van spint en alles maar dan ook alles geprobeerd.

    Korting op 420shop
    Hee allemaal,

    Ik zit helaas met een spint probleem in de 5e week bloei.
    27 x pp
    2 x 600w
    Hokje is aardig vol gebouwd.

    Dingen die ik al geprobeerd heb:
    -Bayer
    - Nog een middel van de growshop.
    - Zeep met spspiritus
    -Roofmijt
    -Tabaksstelen uitgekookt.
    - Planten apart " afgewassen "


    Alles met tussen pauzes gedaan maar ze blijven terug komen.
    Heb last van ze sins de 2e week bloei.
    Hou de ruimte goed vochtig +- 50% want met een hoger luchtvochtigheid ben ik bang voor toprot.
    Maar nu komt het de kleine duivels beginnen nu webben te maken. (stofzuiger op zachte stand met een stuk jutezak er over.)

    Maar ben bang dat ik dit nu dagelijks moet gaan herhalen ?

    Iemand nog tips rare middelen wat niet ten kosten gaat van ons kostbare rookwaar?

    Alles is welkom!

    Alvast hartelijk dank luukyluuk.

    #2
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Prikkers zitten er in ik hou jullie op de hoogte, als dit werk is het egt het beste idee van Nederland want zelfs bij de growshop wisten ze er geen raad meer mee. Die gaven het advies platbranden voor een aangename lucht.

      Comment


        #4
        Re: help last van spint en alles maar dan ook alles geprobeerd.

        Er zijn ook verschillende soorten roofmijt.
        Maar hopelijk werken de stokjes een beetje, als ze al gaan webben heb je echt al een serieuze plaag.

        Bedank je stekkenleverancier maar, daar heb je deze ellende aan te danken.
        Gekochte stekken zijn nooit schoon, ik heb ze nog nooit gezien.
        Die moet je altijd al beginnen behandelen(dompelen) zo gauw je er mee thuis komt.
        Stekken lijken een makkelijke snelle oplossing, maar beter blijf je er ver vandaan.
        Als je wiet voor jezelf kweekt is het uit zaad leuker, de planten zijn sterker en vooral: Je begint schoon.

        Neem na deze kweek absoluut goed de tijd om alles goed schoon te maken en zoek geschikte middelen daarvoor.
        Als je dat nalaat zul je komende jaren nog last van spint in die kast houden.

        aegyo.gif
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: help last van spint en alles maar dan ook alles geprobeerd.

          Idd me stekkenboer vriendelijk bedankt en gezegt dt ik over stap op zaad kweken.

          Ik heb de stekken wel gedompeld voor ze in de potten gingen maar ok dit heeft helaas niet geholpen.

          Als ik nu met een vergrootglas op de vliegenstrip kijk lijkt het al een klein beetje te werken

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: help last van spint en alles maar dan ook alles geprobeerd.

              Ik gebruik nogsteeds knoflook. Het liefst zoveel mogelijk. Paar teentjes in de grond.


              En je kan zelfs een paar uitpersen en met de grond mixen haha:p

              Comment


                #8
                Re: help last van spint en alles maar dan ook alles geprobeerd.

                Hou er dan ook rekening mee dat overal waar je nu komt je die spint aan het verspreiden bent. Ik heb ze zelf 1 keer gehad, kwamen van een bananenplant van een kameraad van mij. Kutbeesten.

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: help last van spint en alles maar dan ook alles geprobeerd.

                      Ben er een beetje een leek in maar als ik alles zo bekijk kan het geen kwaad om foto's te plaatsen? Zal als ik vanavond thuis kom even een plaatje proberen te schieten. (licht staat alleen snachts aan) Dus hele mooie foto's zullen het helaas niet worden.
                      Schaam me alleen een beetje voor de staat vd planten na alle mishandeling door de beesjes :$ maar ik verwacht er nog wel een 3 ons vanaf te halen kunne we weer maand of 3 vooruit en dn de volgende weer proberen zo mooi mogelijk te krijgen.

                      Comment


                        #12
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          #13
                          Re: help last van spint en alles maar dan ook alles geprobeerd.

                          Krijg geen goede foto's tegen de lamp in helaas, Zondag is net vrije dag dus kan dan even een goede foto posten.
                          Dank voor alle reacties en medewerking ^^

                          Comment


                            #14
                            Re: help last van spint en alles maar dan ook alles geprobeerd.

                            Krijg de foto's niet geplaatst -_-"

                            Comment


                              #15
                              Re: help last van spint en alles maar dan ook alles geprobeerd.

                              Heb je dit geprobeerd ?

                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-s-en-Bijlagen
                              Stemma doet het forum, stout 2017

                              Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              Comment

                              Bezig...
                              X