vliegjes? schadelijk.?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #16
    Re: vliegjes? schadelijk.?

    Die potten zijn nog niet echt volgeworteld denk ik. Als het geen autoflowers zijn, dan zou ik nog 2 weken wachten met overpotten. Anders scheur je teveel van de wortels af.
    De pot goed droog laten worden, dan houd je hem op de kop en trek je de pot eraf. De kluit+plant zet je dan in een grotere pot.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • jeffab
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Jun 2015
      • 208

      #17
      Re: vliegjes? schadelijk.?

      Ik heb net 1 pot van 55 liter gehaald en 2 potten van 30 liter...

      Het zijn 2 verschillende zoorten die ik heb..

      Autodurban poison
      Amnesia haze

      Gr jeffab

      Comment

      • jeffab
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Jun 2015
        • 208

        #18
        Re: vliegjes? schadelijk.?

        Oke dankje lr2..

        Her is uit een zaadje autodurban poison is me verteld... en amnesia haze... maja weet niet welke wat is.

        Maar weet niet ckr of ik ze nou wel moet overpotten.
        Ik ben een kweekverslag begonnen en daar wordt weer gezegt dat 15 liter groot genoeg is.
        Ik weet het zelf ff niet meer.

        Maar thnx iniedergeval voor de goei info enz... en je zoveel meedenkt..

        Mvg jeffab

        Comment

        Bezig...