Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Trips en bladluis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Trips en bladluis

    Korting op 420shop
    Hallo beste mensen,

    Ik heb vandaag een van mijn buiten planten omgelegt, maarja mijn probleem is nu dat die last had van bladluis en trips waarvan de bestrijding mislukt was.
    Na het knippen is een groot deel daarvan weg natuurlijk alleen zit er ook nog redelijk veel trips op de buds zelf, kan ik dat gewoon laten drogen of vormt het ook nog een probleem tegen planten die aan het drogen zijn?

    #2
    Re: Trips en bladluis

    Ik ben ook wel benieuwd hoe de rest van de buitenkwekers hier mee om gaat? Vorig jaar heb ik met een sateprikker wat bladluizen van de kleine blaadjes van de toppen gehaald.
    Wat een priegelwerk!



    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: Trips en bladluis

      Na het drogen klop je die er zo af.
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

      Comment


        #4
        Re: Trips en bladluis

        Inderdaad. Goed drogen, dan een paar ferme tikken op tafel en de beestjes vliegen er zo uit. Er zal hoe dan ook wat blijven kleven, maar zeker 95% van de beestjes komt makkelijk los.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Trips en bladluis

          Yup ff gebruiken als drumsticks en je bent er vanaf
          Maar verlies je niet teveel thc,door zo te kloppen met de buds

          Comment


            #6
            Re: Trips en bladluis

            Ik heb vorig jaar oa neemolie en spiritus gebruikt. Volgens mij proefde ik dat wel aan de wiet.
            Misschien is het toch beter om de grond af te dekken, als je ze besproeit.

            De neem olie werkte wel overigens, maar dat was nog niet in de bloei periode.
            Lets not criticize but legalize

            Comment


              #7
              Re: Trips en bladluis

              Watercuren lijkt mij ook een goede optie,gaat ineens gans de teringzooi aan mee met het water,wel veel het water verversen

              Comment


                #8
                Re: Trips en bladluis

                Dat watercuren is zo`n gestink, ook met regelmatig verversen. Kun je niet gewoon je tak of de toppen even onderdompelen totdat de luizen los gaan en boven komen drijven en daarna gewoon normaal drogen?
                Autoflowers 2016

                Comment


                  #9
                  Re: Trips en bladluis

                  Met een paar keer kloppen verlies je wel wat thc, maar als je dat boven een zeefje doet, heb je meteen prima polm.

                  Watercuren is link vind ik. En veel te veel werk.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: Trips en bladluis

                    Het is idd wel smeerlapperij,dat watercuren,ooit eens iemand zien doen met zijn stach,goor water stinken enz

                    Comment


                      #11
                      Re: Trips en bladluis

                      Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
                      Ik ben ook wel benieuwd hoe de rest van de buitenkwekers hier mee om gaat? Vorig jaar heb ik met een sateprikker wat bladluizen van de kleine blaadjes van de toppen gehaald.
                      Wat een priegelwerk!



                      Ik rook vegetarisch.

                      Comment

                      Bezig...
                      X