Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bodemdierendag: Graaf mee !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bodemdierendag: Graaf mee !

    Korting op 420shop
    Naaktslakken, spinnen, miljoenpoten en kevers.
    In en op de bodem van onze tuinen wemelt het van het leven.
    Het Nederlands Instituut voor Ecologie (NIOO-KNAW) organiseert zondag 4 oktober Bodemdierendag.
    Iedereen kan meedoen, door in eigen tuin, balkon of park op zoek te gaan naar alles wat beweegt onder onze voeten.

    Iedereen kan de tien meest voorkomende hoofdgroepen ontdekken met hulp van de speciale zoekkaart. *
    Het gaat hier onder meer om regenwormen, huisjesslakken en kevers.
    Voor de beter ingevoerde natuurliefhebbers is er ook een gevorderde zoekkaart met soorten erop als de aardkruiper, glimworm of tijgerslak.

    Hoe je mee kunt doen op bodemdierendagtelling

    Onder je eigen tuingrond
    Wil je ook op zoek naar het kleinste leven in je eigen tuin, bekijk dan eens de tipvideo: Tuinaarde onder de loep.

    Bron vroegevogels

    ---------

    * Die zoekkaart is in PDF en kun je gewoon downloaden, ook zonder mee te doen.
    Aanradertje !

    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    #2
    Re: Bodemdierendag: Graaf mee !

    , Leuk eens even bekijken of we meedoen.

    Comment


      #3
      Re: Bodemdierendag: Graaf mee !

      Leuk initiatief! Ik hoef er alleen de tuin niet voor in op de slakken en kevers na, en enkele miljoenpoten, heb ik de eerste kaart al vol in mijn terrarium.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      Bezig...
      X