Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Edialux Talstar 2.5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Edialux Talstar 2.5

    Korting op 420shop
    Hiernaar ben ik op zoek. Waar is het verkrijgbaar ik ben al uren aan het Googlen en vind het nergens.
    Zeer irritant omdat ik het snel nodig heb
    Weet iemand wel waar het verkrijgbaar is?
    Gaarne alleen bruikbare reacties, geen discussies aub.

    Dank u.

    #2
    Re: Edialux Talstar 2.5

    Als je dat op de site van edialux zelf ingeeft dan krijg je geen zoekresultaten. Wat wil zeggen dat het niet meer bestaat of veranderd is van productnaam. Heb nog een tijdje in een tuincentrum gewerkt, dat deden ze daar bij edialux al is graag. Je krijgt in google formusect als vervanger.
    Best is van dan gewoon naar een tuincentrum te rijden ipv te googelen want de meeste tuincentra hebben dat er niet eens zo op hun site staan, voor hun is dat puur bijzaak. De site van de aveve trekt ook op niks.

    Comment


      #3
      Re: Edialux Talstar 2.5

      Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
      Als je dat op de site van edialux zelf ingeeft dan krijg je geen zoekresultaten. Wat wil zeggen dat het niet meer bestaat of veranderd is van productnaam. Heb nog een tijdje in een tuincentrum gewerkt, dat deden ze daar bij edialux al is graag. Je krijgt in google formusect als vervanger.
      Best is van dan gewoon naar een tuincentrum te rijden ipv te googelen want de meeste tuincentra hebben dat er niet eens zo op hun site staan, voor hun is dat puur bijzaak. De site van de aveve trekt ook op niks.
      Ja Aveve ken ik idd dank je...zal eens een poging wagen

      https://www.brico.be/nl/tuin-buitenl...9;-1-l/5340945
      Deze bedoel je denk ik?
      Zou dit ook tegen spint en tripsen werken dan?
      Staat er niet bij zie ik...?
      Last edited by Tony Soprano; 30 August 2016, 00:02.

      Comment


        #4
        https://en.wikipedia.org/wiki/Bifenthrin
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        Bezig...
        X