Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Blad Probleem Oplosser

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Monty's Blad Probleem Oplosser

    Oorspronkelijk geplaatst door furocious View Post
    ik had deze totaal gemist precies heb em gelijk geprint en straks hang ik dit bij men tentje
    goeie ga ik oook doen Monty nice topic and signature
    Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

    :alienstoned:​← klik hier


    sigpic

    Comment


      #17
      Re: Montys Blad Probleem Oplosser

      01092011073.jpgwat zou dit kunnen zijn en wat kan ik er tegen doen
      Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

      :alienstoned:​← klik hier


      sigpic

      Comment


        #18
        Re: Montys Blad Probleem Oplosser

        hallo, ik heb sinds kort ook een bladprobleem en heb er nu geen idee meer van wat de oorzaak is, hopelijk kunnen jullie mij helpen!
        Mijn plantjes zijn nu 4 maanden oud en staan nu ongeveer 3 a 4 weken in bloei, ze staan in 12 liter potten waarschijnlijk te klein maar heb gelezen dat je ze niet meer mag overpotten eens ze in bloei staan.Zoals je ziet in de bijgevoegde afbeeldingen worden de bladeren geel, soms met bruine plekken en het blad krult op naar boven. ik trok de gele bladeren eerst af in het begin maar dan kwamen er andere nog vlugger geel!!Na al die moeite wil ik dit toch tot een goed einde brengen!!help!!
        DSC00596.jpgDSC00597.jpgDSC00599.jpgDSC00600.jpgDSC00601.jpgDSC00602.jpgDSC00603.jpgDSC00604.jpgDSC00598.jpg

        Comment


          #19
          Re: Montys Blad Probleem Oplosser

          kan er mij iemand helpen aub? het verergert alleen maar!!!

          Comment


            #20


            ---------- Post added at 13:37 ---------- Previous post was at 13:26 ----------

            Oorspronkelijk geplaatst door FrankVLD View Post
            [ATTACH=CONFIG]88428[/ATTACH]wat zou dit kunnen zijn en wat kan ik er tegen doen
            Lichte Overvoeding.

            Gevolg een overmaat van bepaalde ionen (zouten).
            De

            Comment


              #21
              Re: Montys Blad Probleem Oplosser

              Ok, heel erg bedankt voor de reactie man, heb je raad opgevolgd en heb ze voeding gegeven voor tomaten eigenlijk.zag dat er daar 6procent stikstof en ook kalium inzat.is dit ok?

              Comment


                #22
                Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                Zal zeker helpen. Beter haal je echter in een growshop voeding die speciaal op cannabis is afgestemd.

                Comment


                  #23
                  Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                  Nu vraag ik mss heel veel, maar ik heb deze zaadjes gekregen van iemand en weet eigenlijk nie welke soort het is.Mss kan jij me helpen me je expertise want ben heel benieuwd welke wiet ik straks mag proeven.grtz

                  Comment


                    #24
                    Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                    Kan ik je zo niet zeggen man. Is zo onmogelijk te zien als het eenmaal rookbaar is kan en kenner het misschien eruit proeven. Maar valt zo weinig meer over te zeggen dan dat het wiet is. Aan het blad te zien is er wel redelijk wat indica invloed. Die maken een wat breder blad een sativa maakt heel smalle vinger een pure indica hele brede. Meer kan ik je er niet over vertellen.

                    Comment


                      #25
                      Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                      echt handig, nu weet ik tenminste waar ik aan zit
                      & dat men hele lichte bruine vlekjes niet zo erg zijn, omdat ik ze juist heb overgepot en nu dus in voedingsrijke grond staan
                      groetjes

                      Comment


                        #26
                        Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                        tekortenkaart.jpg

                        Comment


                          #27
                          Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                          Hey,
                          sinds kort (+- 3dagen) heb ik een plantje in men tent dat er minder uitziet, deze staan nu halverwege de 2de week bloei. weet er iemand missch wat dit zou kunnen zijn?
                          Last edited by Jointjedraaien; 21 August 2014, 19:41.

                          Comment


                            #28
                            Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                            Heeft maar 1 plant dat? Rook je shag?

                            Het kan tabakziekte zijn. Dat loop je op als je eerst met je vingers aan tabak zit en daarna aan je plant.
                            Ziekte treft hele plant maar de buurvrouwen niet.

                            2 de week bloei kan ook weekmaker vergiftiging verschijnselen zijn. Ik kan het niet goed zien. Mak een foto van de zijkant zodat ik de lengte van de vertakkingen bovenin de plant kan zien. Bij gif verschijnselen stagneren die, nog voor je gele en krokante bladeren krijgt.
                            No-nonsens kweker

                            Comment


                              #29
                              Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                              hoi monty,
                              ik heb een blad probleem en ik heb geen idee wat het is.
                              ik heb even geen foto toestel tot mijn beschikkind dus ik heb een op internet een foto gezocht die erop lijkt.
                              http://www.wiet.nl/uploads/119273994...2_161_4618.jpg
                              eerst werden de onderste bladeren lichter van kleur later werden ze geel en nu krijgen ze sommige dat paarsige
                              ze staan in biobizz all-mix en ik gebuik de voedingslijn van boibizz en houd me strak aan hun kweekschema al water gebruik ik spa blauw.
                              alsvast bedankt,
                              ang.

                              Comment


                                #30
                                Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                                @ 123harry
                                hier heb je wat foto's van de zijkant getrokken, hoop dat het een beetje duidelijk is, het is de middelste plant van voren.
                                Die tabaksziekte wat valt er tegen te doen ?
                                ik rook pijp dus het zou wel kunnen, en men collegega die soms wat meehelpt rookt shag.
                                Last edited by Jointjedraaien; 21 August 2014, 19:41.

                                Comment

                                Bezig...
                                X