Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

ondervoeding of overvoeding ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ondervoeding of overvoeding ?

    Korting op 420shop
    Hallow

    ik heb 1x candy kush en 1 x ak 47 autofower staan, ze staan nu 6 weken in de batmix van plagron (6 weken voorgevoed)
    ik heb 5 x vitarace en powerroots meegegeven, en 2 keer alga bloom en beetje alga grow, omdat de bladeren geel beginnen te worden en stikstof tekort beginnen te vertonen,
    nu, paar dagen later wordt het alleen maar erger, de candy kush staat zelfs al paar weken helemaal stil
    Lamp staat op 18/6

    als er iemand tips heeft ! altijd welkom
    ​​​​​​​
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 6 photos.

    #2
    Staan waarschijnlijk veel te nat.
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

    Comment


      #3
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        spoelen heb ik gedaan ja, ga ze nu paar dagen droog zetten want de potten zijn vrij zwaar. dan ga ik binnen paar dagen nog wat extra groeivoeding toedienen. Zou die vergeling dan toch van te veel water komen ?

        Comment


          #5
          Vergeling kan komen door teveel water. Maar ook door overmaat een bloeivoeding.
          Een plant doet aan ionen-uitwisseling. Zo neemt ze haar voeding op, dat gaat moeilijk als de negatieve ionen (PO4 -) de plaats inneemt van nitraat (NO3-). De fosfaat heeft een iets hogere drang om de plant binnen te dringen, waardoor ze stikstof uitsluit TOTDAT alle PO4 verdwenen is.
          Dan kan je nogal lang gaan spoelen, of gewoon een notitie maken dat je bloeivoeding - zoals in elk topic over gele bladeren tijdens de bloei gezegd wordt - pas geeft na tenminste 3-4 weken echte bloei.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Als de Candy Kush al een paar weken stil staat, staat zij ws al langer veel te nat. Is dit ook een autoflower?

            Als een plant langere tijd te nat staat krijgt de wortel 'problemen' met het opnemen van voeding uit de aarde. Dus ws is er voldoende voeding aanwezig maar kan de plant het gewoon niet tot zich nemen. In dat geval zou je een klein beetje bladvoeding kunnen proberen. Maar beter laat je de plant gewoon met rust totdat de potten weer licht zijn en volg je de adviezen van Q en LR2 op, zij hebben namelijk altijd gelijk

            Hou ons op de hoogte met foto's

            Succes!
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #7
              thx ! dat ga ik doen stemma

              Comment


                #8
                Hoe gaan ze ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  ...
                  ​​​​​​.......
                  ​​​​​​..........
                  ​​​​​​............
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment

                  Bezig...
                  X