Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wat gaat er mis hier.?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat gaat er mis hier.?

    Korting op 420shop
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.

    #2
    Dit lijkt mij te weinig water. Hoe zwaar voelt deze pot ten opzichte van de anderen? vinger in de grond is ook een goede indicator. Zie ook iets van spinnenweb op je plantje..

    gr

    Comment


      #3
      staan ze buiten?
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        Lijkt mij ook te weinig water. Probeer anders even van onderen water te geven.

        Comment


          #5
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ergoten-spanje

          Comment


            #6
            Die vinger in de pot methode, dat werkt niet. Geef maar is een liter water in een 18 liter pot die goed droog is en trek de kluit er dan is uit na een kwartiertje. Je zou op verschillende plaatsen in de grond kunnen voelen en die zal droog zijn, terwijl andere delen nat zijn. Plus, normaal zitten daar wortels die je gaat beschadigen. Je leest dat zo vaak, maar in de praktijk gaat dat gewoon niet.
            Pot oppakken, dat is het enige wat werkt. Want zo afgaand op die foto's zou ik zeggen dat ze te nat staan ipv te droog, zit precies ook wat vergeling in nl.

            Comment


              #7
              Te droog, te nat. That is the question.
              ik denk te droog. Potten erg licht. En aarde voelde droog aan
              dus, ff goed water gegeven.
              morgen zie ik wel of het 'probleem' erger is geworden ( dan was het te nat)
              of dat ze okay zijn worden ( dan was t te droog)

              Comment


                #8
                Te droog herstelt zich binnen een half uur, een uur max. En je zal het idd gewoon zelf moeten aanvoelen.

                Comment


                  #9
                  Okay, de grote plons van gisteren heeft geen opleving gebracht.
                  wat nu?

                  1) ff droog houden
                  of
                  2) heel klein beetje water blijven geven

                  ik hoor het graag opdat ik weer een leermomentje kan doorgaan

                  Comment


                    #10
                    Heb je ze binnen voorgegroeid? Zo ja, dan is dat 100% de oorzaak.
                    Anders denk ik: combinatie van te droog (maar niet droog genoeg) met hoge stikstofgehalten. Dat zorgt voor klauw.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #11
                      Nope. Gewoon gelijk buiten gedaan.
                      Plantjes zien er niet gaaf uit.
                      Damn.
                      Is dit een verloren zaak? Of is t te redden met een 'oma's recept'

                      Comment


                        #12
                        Stja, nog niets verloren maar om ze nu buiten groot te brengen met dit weer is vragen om problemen!

                        Comment


                          #13
                          Uhm, ik loop al weken in korte broek met blote bast.
                          het is hier overdag zo tussen de 20-25 graden.
                          you guessed it, ik niet in NL maar in ES

                          Comment


                            #14
                            Zet ze eens uit de wind en eventueel -als het kan- onder een witte doek of zoiets, zodat ze wel veel licht krijgen, maar geen direct zonlicht.
                            Dan even een paar dagen kijken wat er gebeurt.

                            Geef je regenwater ?

                            Recente foto's ?
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Van Spaans kraanwater klap ik zelf ook dubbel, ik zou het effe na meten (pH en EC) en checken wat Q zegt.
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment

                              Bezig...
                              X