Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Plant flauwgevallen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    okee dankje.dus ec is dan 0.46?

    Comment


      #32
      https://www.growland.nl/Plagron-Seed...j9KhoCG0vw_wcB

      nog een bevestiging... vroeg voeren bij eerste node.
      http://www.cnnbs.nl/de-groeifase-een-goed-begin/
      Last edited by like a lion; 23 May 2017, 11:09.

      Comment


        #33
        Hier een foto geef voeding van het begin. Zal later nog een foto plaatsen hoe die groeit. onder lamp gekiemt en bij eerste blad voeding geven.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #34
          Dat je de uitleg en achtergrond niet begrijpt, betekent niet dat ik verplicht ben om het nog eens op te schrijven.

          Seedbooster is overigens een enzym-mix, dat is geen voeding. Die twee zijn zo verschillend als maagzuur en een broodje hamburger.

          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #35
            snap je uitleg en begrijp wat je zecht maar vraag me af of t klopt. want kan t nerges vinden verschillende sites zeggen in de eerste week eige ervaring zecht bij eerste blad en grow shops zeggen ook gelijk beginnen.

            ps.
            seed boost bevat suikers wat een zaad bij start nodig heeft naar mijn weten tot de kiem zelf fotosyntese krijgt (bij eerste blad) en eigen suikers aan gaat maken..

            Comment


              #36
              Een kleine update, heb de plant met geknakte stengel toch laten staan met wat versteviging, ze begint zich langzaam te herstellen en heeft al wat blaadjes bijgekregen. De andere plant is al stevig gegroeid en ziet er in mijn ogen wel gezond uit, zou graag willen vragen naar jullie mening . Enkel aan het begin van de stengel zijn er precies schilfers die loskomen maar dit is normaal omdat dat stukje net uit de grond komt neem ik aan? Grtz
              Attached Files

              Comment


                #37
                de schilvers is idd normaal dit komt door het breder worden van de stam nix aan de hand dus. ga zo door ziet er netjes uit

                Comment

                Bezig...
                X