Twee planten, zelfde voeding, wereld van verschil. Wat gaat er mis?
Ik las al iets van Stikstof tekort?
Geef water in schotels.
De voorste is een 'fruit spirit', de achterste een ander type. Zelfde tijd gezaaid. (Totaal 5 verschillende staan, alleen 1 vd 5 ziet er zo uit.)
Begonnen in potten, gevuld met Plagron Batmix, met wat extra perliet wat ik nog had liggen.
Eerst 6 weken batmix,
hierna 4 tabs in de plantenpot gedaan van BioTabs Guerrilla. Aangeraden door growshop.
Wil liefst zo weinig mogelijk chemicaliën. Wil ook eetbare producten en wietolie van de planten maken. De wiet is mijn medicijn; gezondheid voorop.
Hoe kan ik mijn plant nog redden?
-----------------------------
Guerrilla bio Tabs (info):
Zorgt voor optimale groei, voor grote & gezonde planten.
GuerrillaTabs zorgen voor een trage vrijgave van organische meststoffen, die de microbiologische activiteit in de grond te verbeteren, de optimale omstandigheden voor groei grote en gezonde planten maken.
Meststof per tab 10 gram 10-8-8
Gebruik 4 tabs per 10 liter container.
In de grond planten: gebruik 4 tabs per plant.
Duw de tabs 5 cm diep onder de grond.
Ik las al iets van Stikstof tekort?
Geef water in schotels.
De voorste is een 'fruit spirit', de achterste een ander type. Zelfde tijd gezaaid. (Totaal 5 verschillende staan, alleen 1 vd 5 ziet er zo uit.)
Begonnen in potten, gevuld met Plagron Batmix, met wat extra perliet wat ik nog had liggen.
Eerst 6 weken batmix,
hierna 4 tabs in de plantenpot gedaan van BioTabs Guerrilla. Aangeraden door growshop.
Wil liefst zo weinig mogelijk chemicaliën. Wil ook eetbare producten en wietolie van de planten maken. De wiet is mijn medicijn; gezondheid voorop.
Hoe kan ik mijn plant nog redden?
-----------------------------
Guerrilla bio Tabs (info):
Zorgt voor optimale groei, voor grote & gezonde planten.
GuerrillaTabs zorgen voor een trage vrijgave van organische meststoffen, die de microbiologische activiteit in de grond te verbeteren, de optimale omstandigheden voor groei grote en gezonde planten maken.
Meststof per tab 10 gram 10-8-8
Gebruik 4 tabs per 10 liter container.
In de grond planten: gebruik 4 tabs per plant.
Duw de tabs 5 cm diep onder de grond.

Comment