Goedemiddag mede hobbyisten, ik ben recent begonnen met een zaadje te ontkiemen. Deze heb ik geplant op 24/10 en liet zichzelf zien op 26-10. Ga een van dees beginnen met het schrijven van mijn kweekverslag, ik ben niet zeker of mijn zaailing het wel goed aan het doen is. Ik denk dat hij momenteel ongeveer een 4/5cm van de grond tot aan het eerste lob blaadje is, het 2de lob blaadje is nog niet echt een “blaadje” meer iets wat nog niet echt gevormd is.. de temperatuur en LV zijn beide volgens mij zoals het hoort te zijn: Temp: 21-26graden LV: 45-60. Ik kweek met een Specta Unit Special III start Nu zou het misschien kunnen liggen aan de lamp of de afstand tussen lamp en plant? Link van de lamp: http://www.dutchgreengrowlights.eu/1...ial-iii-start/
afstand tussen de plant en lamp is momenteel 30CM is dit te ver/kort? Het is een fem af amnesia haze zaadje van visionseeds, wou er eigenlijk 2 zetten maar eentje is nog steeds niet gekiemd. Ik kweek in een 60x60x120 tentje van growbox.
Sorry als mijn bericht een beetje verwarrend is maar ik ben niet de beste in het opstellen van een bericht. Mvg
afstand tussen de plant en lamp is momenteel 30CM is dit te ver/kort? Het is een fem af amnesia haze zaadje van visionseeds, wou er eigenlijk 2 zetten maar eentje is nog steeds niet gekiemd. Ik kweek in een 60x60x120 tentje van growbox.
Sorry als mijn bericht een beetje verwarrend is maar ik ben niet de beste in het opstellen van een bericht. Mvg

Comment