Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Blaadjes zaailing verschrompelen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blaadjes zaailing verschrompelen

    Korting op 420shop
    http://www.dutchgreengrowlights.eu/1...ial-iii-start/
    afstand tussen de plant en lamp is momenteel 30CM is dit te ver/kort? Het is een fem af amnesia haze zaadje van visionseeds, wou er eigenlijk 2 zetten maar eentje is nog steeds niet gekiemd. Ik kweek in een 60x60x120 tentje van growbox.


    Sorry als mijn bericht een beetje verwarrend is maar ik ben niet de beste in het opstellen van een bericht. Mvg
    Attached Files
    Last edited by GrowndFlow; 30 October 2017, 12:40.

    #2
    niet echt goed te zien zo maak eens een foto met het licht uit
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Sorry, zal straks eens maken zonder licht. Maar ik denk dat het andere lob blaadje is blijven zitten in de zaadhoes. Zou het plantje nog verder groeien zonder dat 1 lob blaadje?

      Comment


        #4
        Hmm, na wat ik al gelezen heb en ook aantal keren gebeld ivm led lampen, denk ik dat het veel te dicht staat.
        een led lamp geeft geen warme af zoals een hps maar de intensiteit van het licht blijft.
        je mag die gerust op 50 of hoger zetten zo hebben ze ruimte om groeien in de ruimte dat ze zelf goed vinden qua lichtintensiteit en of kan je die zelf later terug op 30 zetten.
        en verder is afwachten en zien hoe je plant zal groeien met 1 blad.
        ​​

        Comment


          #5
          joremkrank hier is een foto met het licht uit.
          Attached Files

          Comment


            #6
            als ie in aarde van de growshop staat zou ie nog wel bij kunnen trekken,beetje de toplaag vochtig houden met een plantenspuit en het een dag of 5 aankijken,zit er dan nog geen echte groei in,dan kan je beter opnieuw beginnen,succes
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Ofwel verbrand, ofwel verzopen, ofwel een oud zaadje waar geen leven meer in zit. In welke grond zijn ze gegaan? Best nieuw zaadje ontkiemen, die gaat nog wel een tijdje zo stil staan als ze er al door komt.

                Comment


                  #9
                  beowulf

                  Comment


                    #10
                    Verbrand als in teveel meststof. Coco's dus, daar kunnen ze moeilijk te nat in staan.

                    Comment


                      #11
                      Enige idee wat ik kan doen buiten geduld hebben?

                      Comment


                        #12
                        Opnieuw beginnen... Is dat lege cocos of voorbemeste en heb je die doorspoeld voor je begonnen bent? Ziet er mij ook redelijk rare cocos uit, vreemde structuur.

                        Comment


                          #13
                          Zou deze niet meer goed komen? En ben niet zeker of het voorbemest is ga eens op de zak lezen als ik weer thuis ben. Heb hem niet gespoeld nee, zou het daar aan liggen?

                          Comment


                            #14
                            Ik ben niet zo bekend met coco's, maar heb van bepaalde merken al zoiets gezien wat hier op lijkt. Daar werd dan aangeraden om die eerst goed nat te zetten voor je begint met afgezuurd water. Is dat niet zo voor elke cocos? En dan even de drain meten.
                            Zo'n zaadje dat na x-aantal dagen nog op dag 1 blijft steken zie ik niet meer goed komen nee.

                            Comment


                              #15

                              Comment

                              Bezig...
                              X