Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Roestachtige vlekjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Roestachtige vlekjes

    Korting op 420shop
    Hallo weet iemand van jullie misschien wat dit kan zijn? Ik gebruik universele potgrond en biobizz grow bloow topmax 1/1/1 per liter
    Attached Files

    #2
    Niet direct nee. Maar je gebruikt nu al bloom en topmax terwijl je planten nog niet bloeien.. Daar gaat het al fout.
    Probeer dat eens anders te doen, ik weet niet hoor, maar misschien nog even geen voeding of enkel groeivoeding.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


    • lightitup420
      lightitup420 commented
      Editing a comment
      Ik zal alleen nog groei voeding geven dan ik volgde het schema van biobizz daar staat vanaf week 3 alles en ik zit week 5 en geef t nu pas dus dacht dat ik wel goed zat

    #3
    2018, Bubblegum, Kera Seeds
    2019, Jack Herer, Kera Seeds

    Comment


    • lightitup420
      lightitup420 commented
      Editing a comment
      Biobizz voeding schema zegt in week 3 die voeding te gebruiken ik zit morgen in week 5 vandaar maar mn andere plantjes hebben nergens last van

    • LR2
      LR2 commented
      Editing a comment
      Biobizz schema voor bloom begint pas te lopen vanaf het begin van de bloeiperiode. In week 3 van de bloei dus. Dat hebben ze met handige kleurtjes aangegeven. Geel is groei, rood is bloei. Ze hanteren ook toevallig een 12-weken schema. Zo ongeveer de gemiddelde bloeitijd van wietplanten. Voor de groeiperiode geldt een ander schema weer, toevallig die van Grow.

      Ze hebben het klote neergezet, erg verwarrend allemaal. Zo gaat het wat vaker fout, en moet je vaker opnieuw beginnen. Dat zijn meer centen voor hen.
      Schema's zijn leuk voor 100 stekken van dezelfde moederplant, als je daadwerkelijk alles van die voedingslijn gebruikt. Als je dat niet hebt, dan zul je wat tijd moeten investeren in het begrijpen van bladproblemen en hun oorzaken. Da's niet veel werk, het meeste is altijd terug te googlen. Maar de basis lijkt hier te missen.. Bloeivoeding geven tijdens de groei is zoiets als een halve koe door de strot van een pasgeborene proberen te rammen. Het zal vast lukken uiteindelijk, maar niemand wordt er beter van.

      De andere planten hebben nu nergens last van, maar je opbrengst is wel al achteruit aan het lopen zonder dat je het doorhebt.

    • lightitup420
      lightitup420 commented
      Editing a comment
      LR2 ja dacht zijn autoflowers en week 4.5 impv week 3 is wel safe maar blijkbaar niet zou t trouwens ook kunnen zijn dat t niet echt autod zijn?

    #4
    T is trouwens n autoflower van 5 weken oud

    Comment


      #5
      Te nat.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • lightitup420
        lightitup420 commented
        Editing a comment
        Ik ben er dus achter dat er kleine mugjes(fungus gnats?) rondvliegen bijna te klein om te zien dus wat meer droog laten staan en langer wachten met water geven is dan de beste optie toch?

      #6
      Nee, het belangerijkste is pas voeding geven als je ziet aan je bladeren dat ze minder donker groen worden. Dat betekend dat ze de n nodig hebben van de npk. Daarna, pas je plantjes water geven als ze lekker droog zijn zodat in lekker wortels kunnen aan maken (doen ze alleen in de groei periode).

      Hoe gaat het nu met de vliegjes?

      Comment


      • lightitup420
        lightitup420 commented
        Editing a comment
        Sinds de vliegenvanger hand geen last meer in totaal ook maar 10mugjes eraan plantje doet t gelukkig beter heb oude bladeren maar verwijderd aangezien ze uitgedroogd raakte
    Bezig...
    X