Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Zaailing wordt paars

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaailing wordt paars

    Korting op 420shop
    ik heb al een aantal plantjes gekweekt. Nu heb ik een white widow zaadje laten ontkiemen onder een led lamp van 300w mijn 2de plantje doet het goed maar deze is verkleurd, weet iemand hoe dit komt?
    foto in bijlage, lv 65% temp +-20 staat wel in een redelijke kleine pot misschien wat teveel water?
    ook word er gerookt rond de kweektent
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Laat het aan de experts.... Gok zelf wellicht te koud?

    Comment


      #3
      Die is niet meer te redden, helaas.

      Hoe oud is het zaadje, want volgens mij staat deze al een tijdje "stil" dus geen groei.

      Oorzaak kan zijn te veel water zonder opname van de plant.

      Ennuh ikke ben geen expert...
      Veel gestelde vragen over het forum
      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL
      "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

      Comment


        #4
        Die zou je met wat geluk kunnen laten opknappen.

        Lekker wat warmte geven en vooral licht.
        Is waarschijnlijk gestopt met groeien doordat het te koud is.

        Als je ervoor zorgt dat je de lamp langer aanhoud dan krijgt ze wat meer kans om te groeien. Zet de pot op karton of piepschuim zodat de wortels een paar graden meer krijgen. (Of koop een warmte watje)


        Wel raar dat die andere het wel goed doet.
        Heb je daar ook een foto van?


        Comment


          #5
          Met temperaturen overdag rond de 20 graden, dan zal het 's nachts wel flink kouder zijn. Dat verklaart het paarse.
          Het gele kan door een teveel aan water komen. Ze is zeker nog wel te redden, maar dan moeten de condities daarvoor in orde zijn. Het hoeft niet optimaal, maar ook niet de ondergrens van wat werkt. Je zit nu een beetje op de ondergrens.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          Bezig...
          X