Zaailing wordt paars

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Denlange
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Apr 2018
    • 8

    #1

    Zaailing wordt paars

    Korting op 420shop
    ik heb al een aantal plantjes gekweekt. Nu heb ik een white widow zaadje laten ontkiemen onder een led lamp van 300w mijn 2de plantje doet het goed maar deze is verkleurd, weet iemand hoe dit komt?
    foto in bijlage, lv 65% temp +-20 staat wel in een redelijke kleine pot misschien wat teveel water?
    ook word er gerookt rond de kweektent
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Justgrower
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Mar 2018
    • 324

    #2
    Laat het aan de experts.... Gok zelf wellicht te koud?

    Comment

    • Silas
      Admin
      Lucky MemberModeratorAdmin
      • Sep 2009
      • 1272

      #3
      Die is niet meer te redden, helaas.

      Hoe oud is het zaadje, want volgens mij staat deze al een tijdje "stil" dus geen groei.

      Oorzaak kan zijn te veel water zonder opname van de plant.

      Ennuh ikke ben geen expert...
      Veel gestelde vragen over het forum
      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      ?
      420Shop.NL
      "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

      Comment

      • Sudoma
        Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2009
        • 706

        #4
        Die zou je met wat geluk kunnen laten opknappen.

        Lekker wat warmte geven en vooral licht.
        Is waarschijnlijk gestopt met groeien doordat het te koud is.

        Als je ervoor zorgt dat je de lamp langer aanhoud dan krijgt ze wat meer kans om te groeien. Zet de pot op karton of piepschuim zodat de wortels een paar graden meer krijgen. (Of koop een warmte watje)


        Wel raar dat die andere het wel goed doet.
        Heb je daar ook een foto van?


        Comment

        • LR2
          Mother of all Growers
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 8552

          #5
          Met temperaturen overdag rond de 20 graden, dan zal het 's nachts wel flink kouder zijn. Dat verklaart het paarse.
          Het gele kan door een teveel aan water komen. Ze is zeker nog wel te redden, maar dan moeten de condities daarvoor in orde zijn. Het hoeft niet optimaal, maar ook niet de ondergrens van wat werkt. Je zit nu een beetje op de ondergrens.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          Bezig...