Blad verkleuring

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • SpanishFly
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Apr 2020
    • 19

    #1

    Blad verkleuring

    Korting op 420shop
    Goedenmiddag allen ,

    Vraagje , wat zou het kunnen liggen dat enkele blaadjes verkleuren ?
    Pas overgepot , niks voeding gegeven .
    Alvast bedankt
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • SpanishFly
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Apr 2020
    • 19

    #2

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment

    • kroket
      Moderator
      420 MemberLucky MemberModerator
      • Apr 2010
      • 1915

      #3
      Je plant staat buiten?
      Dan zullen de bladeren nooit perfect blijven.. Een insect die even op bezoek is geweest, een vogelpoepje, regen, ...

      Autoflower?
      Er wordt geadviseerd die niet te verpotten. En anders heel voorzichtig te werk te gaan. Vanwege de korte groei periode hebben ze ook minder tijd om te herstellen.

      Meerdere foto's plaatsen?
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment

      • SpanishFly
        Junior Stoner
        Nieuw Lid
        • Apr 2020
        • 19

        #4
        Ineens in grote pot dan zetten auto’s ?
        kan ik dan best wat insectides spuiten ?

        Comment

        • kroket
          Moderator
          420 MemberLucky MemberModerator
          • Apr 2010
          • 1915

          #5
          Jep, autoflower zaadje zo direct in de eindpot. Wel in een kuiltje zaaigrond of lightmix.

          Het insect is waarschijnlijk al lang vertrokken. Insecticide zou ik alleen toepassen bij een plaag en alleen in de groei. Je gaat er immers wel van roken!

          Je zou preventief wel iets van neemolie kunnen gebruiken, da's tenminste biologisch (afbreekbaar). Maar ook alleen tijdens de groei, niet meer gedurende de bloei. Ik zou het zelf ook afraden bij voorbloei.
          - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
          - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

          Comment

          • SpanishFly
            Junior Stoner
            Nieuw Lid
            • Apr 2020
            • 19

            #6
            Ok bedankt , dan zet ik men kleine stekjes ook in hun eind pot bedankt !

            Comment

            • EasyW
              Son of the Bong
              420 MemberMemberLucky Member
              • Oct 2018
              • 406

              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door SpanishFly
              kan ik dan best wat insectides spuiten?
              Oorspronkelijk geplaatst door SpanishFly
              dan zet ik men kleine stekjes ook in hun eind pot
              Hebben we het over stekjes of hebben we het over zaailingen? Stekjes kun je beter wel preventief behandelen tegen beestjes....... zaailingen niet
              2e
              3e

              Comment


              • kroket
                kroket commented
                Editing a comment
                Inderdaad? Of hebben we het zelfs over stekjes van autoflowers? Benieuwd wat daar van komt..
            • SpanishFly
              Junior Stoner
              Nieuw Lid
              • Apr 2020
              • 19

              #8
              Zaailingen , maar ik noem het op dit moment klein stekjes. Omdat ze er atm klein uitzien.

              Comment


              • EasyW
                EasyW commented
                Editing a comment
                OMG, als we zaailingen stekjes gaan noemen zolang ze er klein uitzien gaat het wel lastig worden om je van de juiste informatie te voorzien hoor

              • kroket
                kroket commented
                Editing a comment
                Misschien is het wel de schuld van het forum.. Waar je als nieuwkomer van 'zaadje', naar 'stekje', naar 'plantje' gaat.. Eigenlijk heb ik dat sowieso nooit begrepen

              • EasyW
                EasyW commented
                Editing a comment
                Nu je het zegt........ was me nog helemaal niet opgevallen zelfs...... je bent scherp kroket
            • EasyW
              Son of the Bong
              420 MemberMemberLucky Member
              • Oct 2018
              • 406

              #9
              Hahaha kroket ik gok dat we ze autoflowers noemen zolang ze automatisch groeien??
              2e
              3e

              Comment


              • kroket
                kroket commented
                Editing a comment
                En als ze verwelken crashedflowers?

              • EasyW
                EasyW commented
                Editing a comment
                Afgesproken!!

              • Ess
                Ess commented
                Editing a comment
                En als ze gedroogd zijn, is er technisch sprake van droogbloemen.
            • SpanishFly
              Junior Stoner
              Nieuw Lid
              • Apr 2020
              • 19

              #10

              Hehe whoops....
              Zaailingen dus .

              Comment


              • kroket
                kroket commented
                Editing a comment
                Al doende leert men, je bent zelf alweer een 'plantje' na je bericht En je zaailing zou ik eigenlijk ook al een plantje noemen
            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #11
              Volgende topic verplaatst......naar de helpdesk
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • SpanishFly
                Junior Stoner
                Nieuw Lid
                • Apr 2020
                • 19

                #12
                Fun fact ,
                Hond alleen in tuin laten GEEN goed idee ...
                Rip plantje

                Comment

                Bezig...