Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Stipjes, streepjes, dorre blaadjes bij zaailing

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: Stipjes, streepjes, dorre blaadjes bij zaailing

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal! Ik ben ben een beginnende kweker, en heb hulp nodig van een ervaren kweker, ik heb namelijk een probleem
    sinds gister heb ik vlekken op mijn blad,weet iemand wat dit kan zijn, en wat ik hier tegen kan doen, ik geef iedere dag 250ML water, ben nog niet begonnen met voeding , zou het daar aan kunnen liggen? M.V.G.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    foto volledige plant ?

    Comment


      #3
      Zal ik uploaden, zodra ik zometeen thuis ben

      Comment


        #4
        Hier de foto van de hele plant.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #5
          denk beestje en precies schimmel

          Comment


            #6
            Ik denk zonnebrand en teveel water.
            staat ie buiten maar binnen voor gegroeid!?

            Comment


            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              PS. Echt weer een briljante titel.

            #7
            Super goede titel van deze thread. Toppunt van creativiteit! Een beschrijving van het probleem, een morele boodschap en een waarschuwing in een! Geweldig!

            Nee geintje. Hier kan niemand iets mee.

            De plant in zijn geheel ziet er goed uit, ik zou me geen zorgen maken.

            Als iedereen zich nu een beetje zou schikken naar de 'hoe ben ik een awesome jointjedraaien beginner' zoals beschreven bij je inschrijving, dan had je zelf ook uit kunnen vinden dat er weinig reden tot zorgen was. Alle informatie zou dan makkelijk en overzichtelijk te vinden zijn. 'Zaailing blad schade' bijvoorbeeld levert aardig wat resultaten op, veelal met dezelfde antwoorden op dezelfde vragen. Maar goed, als mensen steeds HELP blijven gebruiken als topic titel, dan blijft dit cirkeltje zich herhalen. "Ik vind niet makkelijk wat ik zoek, dus ik begin een nieuwe thread met een nietszeggende titel zodat anderen ook niet vinden wat ze zoeken, zodat zij weer een thread openen met een nietszeggende titel, zodat ik weer niets kan vinden en een thread kan openen met een nietszeggende titel" Repeat until infinity.

            Maar goed, als 10 minuten lezen teveel gevraagd is, dan vraag ik me oprecht af waarom ik 10 minuten zou nemen voor een gedegen antwoord.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


            #8
            Toen ik las 250 ml water per dag schrok ik wel eventjes, ik ben dan niet super ervaren maar toen mijn plantjes zaailingen waren hoefde ik ze maar een paar druppels per dag te geven. Ik ben sowieso geen voorstander van dat afmeten als je geen voeding gebruikt. Liever langs de rand van de pot je vinger steken en voelen of het 5 a 10 cm dieper nog vochtig is.
            De Bloemen Van Bri

            Comment


            #9
            Briljante titel....... zoiets?
             
            2e
            3e

            Comment


              #10
              Google

              De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

              Comment


                #11
                Titel veranderd, en topic verplaatst naar de helpdesk.

                Die stipjes zijn van beestjes.
                Die hebben je plant al snel ontdekt.
                Heb je geen andere planten in de tuin staan of zet je ze steeds binnen ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...
                X