Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Krullende bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Krullende bladeren

    Korting op 420shop
    Goedenavond iedereen ,

    Kan iemand mij helpen, ik zit in de 3e week kweek op aarde en planten hebben een aantal bladeren waarvan de puntjes om beginnen te krullen. Heb foto's bijgevoegd. Wie weet wat dit is?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Ik denk dat de lamp te dichtbij staat.
    kom ook wel soort gelijke vraag tegen in de zoekfunctie waarin dit ook word gezegd.

    Comment


      #3
      Als het te warm is dan gaan de huidmondjes (stomata) op de onderkant van het blad verder open staan om meer water te verdampen en de plant op die manier te koelen.
      Omdat het oppervlak aan de onderkant van het blad met zo'n 10% toeneemt, en aan de bovenkant gelijk blijft, krijg je een kano-vorm.

      Dus het is waarschijnlijk te warm in de tent, of de lamp staat te dicht bij.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Ik heb 2x 600w hps op 70cm hoogte staan van de top van de planten , dit moet in principe hoog genoeg zijn toch? En de temperatuur is 26 graden

        Comment


        • KingOfTheBongo
          KingOfTheBongo commented
          Editing a comment
          Leg is een thermometer op hoogte van je planten.
          Wel vol in het licht natuurlijk.
          Denk dat de temperatuur door de stralingswarmte een stuk hoger is

        #5
        2x 600W HPS en dan zo'n vraag? Wellicht iets kleiner starten, dan is het allemaal veel beter te beheersen.
        Lopend Verslag

        Comment

        Bezig...
        X