(was een grap)Wat gebeurt er met mijn plant?! HELP!. (foto)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ludoo
    Senior Stoner
    Member
    • Jun 2012
    • 37

    #1

    (was een grap)Wat gebeurt er met mijn plant?! HELP!. (foto)

    Korting op 420shop
    Wat is er met mijn plantje aan de hand?
    Het is een autoflowering soort, royal bluematic.
    Vandaag kwam ik de kas binnen en zag ik dat de hele plant verkleurd was. Er is verder nog niks veranderd.
    Wat is er aan de hand met dit plantje??

    Foto:
    IMG_0931.jpg
    Last edited by Ludoo; 17 July 2012, 13:14.
    In- & outdoor kweek 2013
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Wat gebeurt er met mijn plant?! HELP!. (foto)

    Die is verkleurd.
    Maar..'t zal wel een slippertje in de genen zijn denk ik. Door kou krijg je niet zo'n 'overall' kleur.
    Leuk toch, een buitenbeentje. Misschien komt er ook wel paarse wiet aan, mocht het zover komen.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • HJM
      Wicked Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2010
      • 3714

      #3
      Re: Wat gebeurt er met mijn plant?! HELP!. (foto)

      Nieuwe trent in het hoveniers wereldje; Paarse sierwiet
      Zou het mogen van de christentaliban?
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment

      • Ganjax
        Guru of all Growers
        420 MemberMemberLucky Member
        • Apr 2009
        • 10443

        #4
        Re: Wat gebeurt er met mijn plant?! HELP!. (foto)

        Dat plantje is een anarchist
        ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

        Comment

        • latehippy
          Retired
          • Jul 2012
          • 26

          #5
          Re: Wat gebeurt er met mijn plant?! HELP!. (foto)

          heb je al gecheckt op bladluis? Bladluis kan een verkleuring bij de plant aanbrengen, als er veel op zit.

          (kleine beestje ongeveer 2 to 4mm groot, met pantsertje een dezelfde kleur als je plant)

          Comment

          • Ludoo
            Senior Stoner
            Member
            • Jun 2012
            • 37

            #6
            Re: Wat gebeurt er met mijn plant?! HELP!. (foto)

            Hahaha.
            Leuk experiment.
            Ik heb een app op mijn telefoon waarme ik delen van foto's zwartwit kan maken.
            Dus dat had ik even bij deze foto gedaan, en vervolgens op 't forum gepost.

            Dit was de originele foto:
            IMG_0926.jpg

            Ik wou kijken wat jullie reacties zouden zijn. Niet gedacht dat jullie dit zouden geloven.
            In- & outdoor kweek 2013

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #7
              Re: Wat gebeurt er met mijn plant?! HELP!. (foto)

              Whahahahaha was wel leuk zou je jou planten niet even overpoten ?
              God was never on your side..

              Comment

              • Ludoo
                Senior Stoner
                Member
                • Jun 2012
                • 37

                #8
                Re: Wat gebeurt er met mijn plant?! HELP!. (foto)

                Ja moet ik nog doen..
                ze strekken wel erg hea?!
                In- & outdoor kweek 2013

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #9
                  Re: (was een grap)Wat gebeurt er met mijn plant?! HELP!. (foto)

                  Strekken komt om dat ze achter een raam staan en een raam houd zo 80% van de zon tegen die jou planten wel willen
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: (was een grap)Wat gebeurt er met mijn plant?! HELP!. (foto)

                    En de volgende keer wil je wél serieus antwoord, of gaan wij dan ook jokken ?
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • LR2
                      Mother of all Growers
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2011
                      • 8552

                      #11
                      Re: (was een grap)Wat gebeurt er met mijn plant?! HELP!. (foto)

                      Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
                      Strekken komt om dat ze achter een raam staan en een raam houd zo 80% van de zon tegen die jou planten wel willen
                      80%?! Wow! Dan moet het zijn alsof je door een lasbril kijkt als je achter glas staat. Daar klopt iets niet, natuurlijk.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment

                      Bezig...