Alweer een probleem. Deze x worden de bladeren wit. (foto's zitten erbij)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ludoo
    Senior Stoner
    Member
    • Jun 2012
    • 37

    #1

    Alweer een probleem. Deze x worden de bladeren wit. (foto's zitten erbij)

    Korting op 420shop
    Ben ik weer.
    Ik geef mijn plantjes sinds kort bloeivoeding. Ik heb ze nu 2x water (met voeding) gegeven in 3 dagen.
    Gister zag ik al dat de onderste blaadjes van 1 van de planten een beetje verbleekten.
    Nu zijn ineens de grotere blaadjes ook aan 't verkleuren.
    IMG_0957.jpgIMG_0958.jpg
    De voeding heet terra flores (van canna).
    Wat is er aan de hand en wat kan ik er aan doen?
    Ik denk dat ze teveel voeding hebben gekregen.

    Thnx
    Last edited by Ludoo; 22 July 2012, 17:35.
    In- & outdoor kweek 2013
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Re: Alweer een probleem. Deze x worden de bladeren wit. (foto's zitten erbij)

    Bloeivoeding moet je pas in de tweede week van de zichtbare bloei geven. Anders krijg je N-tekort las ik gisteren op het web. Eigen ervaring afgelopen maand, bevestigt dat..
    Je geeft je planten ook pas voeding als ze dat nodig hebben. Deze planten, op deze leeftijd hebben dat niet nodig. Tenzij je ze in de voedingloze cocos-turf hebt staan. Ook geef je teveel voeding waarschijnlijk, beter doe je dat ééns in de week, of op de helft van de sterkte 2x. Of op 1/4 sterkte vier keer in de week. En geef alleen water als ze dat nodig hebben.
    Een van je planten heeft sowieso enkel drie-vingerig blad. Wat een teken is van stress, er kan dus nog meer mis zijn hier..

    Think and read before you act
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • Ludoo
      Senior Stoner
      Member
      • Jun 2012
      • 37

      #3
      Re: Alweer een probleem. Deze x worden de bladeren wit. (foto's zitten erbij)

      Thnx voor je reactie!
      Het zijn autoflowers, dus de meeste zijn al aan het bloeien, vandaar de voeding.
      Maar ik ga er nu maar weer even mee stoppen.
      Ja die heeft redelijk wat stress gehad, de andere krijgen nu wel vijfvingerige bladeren
      In- & outdoor kweek 2013

      Comment

      Bezig...