Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Alweer een probleem. Deze x worden de bladeren wit. (foto's zitten erbij)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Alweer een probleem. Deze x worden de bladeren wit. (foto's zitten erbij)

Korting op 420shop
    Ben ik weer.
    Ik geef mijn plantjes sinds kort bloeivoeding. Ik heb ze nu 2x water (met voeding) gegeven in 3 dagen.
    Gister zag ik al dat de onderste blaadjes van 1 van de planten een beetje verbleekten.
    Nu zijn ineens de grotere blaadjes ook aan 't verkleuren.
    IMG_0957.jpgIMG_0958.jpg
    De voeding heet terra flores (van canna).
    Wat is er aan de hand en wat kan ik er aan doen?
    Ik denk dat ze teveel voeding hebben gekregen.

Thnx
    Last edited by Ludoo; 22 July 2012, 18:35.
    In- & outdoor kweek 2013

Re: Alweer een probleem. Deze x worden de bladeren wit. (foto's zitten erbij)

Bloeivoeding moet je pas in de tweede week van de zichtbare bloei geven. Anders krijg je N-tekort las ik gisteren op het web. Eigen ervaring afgelopen maand, bevestigt dat..
    Je geeft je planten ook pas voeding als ze dat nodig
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Re: Alweer een probleem. Deze x worden de bladeren wit. (foto's zitten erbij)

Thnx voor je reactie!
      Het zijn autoflowers, dus de meeste zijn al aan het bloeien, vandaar de voeding.
      Maar ik ga er nu maar weer even mee stoppen.
      Ja die heeft redelijk wat stress gehad, de andere krijgen nu wel vijfvingerige bladeren
      In- & outdoor kweek 2013

Comment

Bezig...
      X