Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

drievingerige bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    drievingerige bladeren

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal ik heb een vraag ik heb 9 jack herrer binnen staan en heb heel last van dat er veel drievingerig blad aan zit weet iemand hoe dit komt ???
    Planten staan in de 7e week bloei geef ze bloei en bud sugar van advanced en genoeg water als ik mijn vinger in de potten steek is deze vochtig temp is 29 max 22 min lv 65 max 59 min weet iemand hoe dit komt en wat ik er aan kan doen.
    groetjes

    #2
    Re: drievingerige bladeren

    Raar man, Heb ik ook wel eens gehad maar dan in het begin van me kweek.
    Later trok dit gewoon weer bij!!! Denk dat je er nu nog weinig aan kan doen!!!
    Kweek je uit zaad? Of heb je stekjes? Hoe zien je toppen eruit dan? En heb je geen foto's??

    Comment


      #3
      Re: drievingerige bladeren

      Stress is vaak de oorzaak van drievingerig blad. Dit kan komen door verkeerde: EC, PH, voeding, lichtschema, temperaturen, beestjes tussen de wortels, waterhuishouding en snoei. Wat je er aan kunt doen, is zoeken wat de stressor is, en die wegnemen. Maar dat is vrij lastig als je niet weet wat het probleem is.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: drievingerige bladeren

        Licht !
        Waar staan ze onder, hoever staan ze er vandaan, hoeveel uur geef je nu licht, en voorheen ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: drievingerige bladeren

          Op dit moment kweek ik uit steken maar de volgende ronde ga ik uit zaad kweken de toppen zien er goed uit maar toch vind ik dat ze nog wat aan de kleine kant blijven of ze moet deze week nog flink opzwellen.
          Heb nog geen foto;s komt nog wel
          Bedankt alvast

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Op dit moment kweek ik uit steken maar de volgende ronde ga ik uit zaad kweken de toppen zien er goed uit maar toch vind ik dat ze nog wat aan de kleine kant blijven of ze moet deze week nog flink opzwellen.
          Heb nog geen foto;s komt nog wel
          Bedankt alvast

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Ze staan onder 600 w hps ongeveer 60 cm 12/12 op dit moment eigenlijk vanaf het begin eerste 5 dagen 18/6

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Geen beestjes te vinden niet in de aarde en ook niet op het blad ph 5,8 ec weet ik niet lichtschema al 6 weken 12/12 en stres ik zou niet weten van wat ik ben degene die hier stres van krijg hahaha

          Comment


            #6
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: drievingerige bladeren

              Bodemtemp is dag en nacht rond de 20 graden heb waarschijnlijk de oorzaak gevonden.
              Ik denk zuurstof in aanvoer hoewel ik hier ook aan twijfel want omderin bij de deur een ventilatie van 30 x 15 maar zou dit een oorzaak kunnen zijn ??

              Comment


                #8
                Re: drievingerige bladeren

                als daar licht door naar binnen kan komen wel ja
                Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                Comment


                  #9
                  Re: drievingerige bladeren

                  Nee daar komt geen licht doort heb een labirind gemaakt ervoor wel lucht geen licht maar zou het te weinig lucht kunnen zijn ?

                  Comment


                    #10
                    Re: drievingerige bladeren

                    De plantjes lijken zich te herstellen heb voor iets meer zuurstof gezorgd en het lijkt beter te gaan dus fingers crossed

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        Ik denk niet dat je nog recente foto's gaat krijgen hoor @420dude


                        Post is van 3rd October 2012, 19:25
                        2e
                        3e

                        Comment


                        • QnQ
                          QnQ commented
                          Editing a comment
                          Net zitten roken bij de Cup-a-soup zeker ..
                      Bezig...
                      X